自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


象牙宮

積分: 235662


161#
發表於 18-2-18 11:36 |只看該作者
CoCo8820 發表於 18-2-18 09:14
我都覺得你老公唔多禮貌。如果你地唔講,人地又點知你地去沖繩呢,話題係你地帶起,可能人地知你地未去過, ...

唔係我地曬命話去旅行,係食飯果個人問話幾年無去加拿大過年,今年唔返喇? 跟住我話唔使,亦無咁多錢,表哥遲D會來香港,所以唔使專登返! 然後話題咪問我地今年會唔會旅行,我地話沖繩,跟住就比佢一輪咀咁晒命扮野唔停! 我老公想佢收聲先咁講,唔講直接話你好嘈呀,收聲啦咁咩


象牙宮

積分: 235662


162#
發表於 18-2-18 11:38 |只看該作者
dashtang01 發表於 18-2-18 09:22
但是... 其實沖澠真係自駕遊先會方便同好玩。如果一開始唔揸車可以考慮其他地方
...

如果要去多地方,小朋友仲細都會自駕,可惜兩樣都唔係! 老公都無信心第一次去既地方自駕添


象牙宮

積分: 235662


163#
發表於 18-2-18 11:38 |只看該作者
jy0022 發表於 18-2-18 09:46
其實啲無聊親戚冇野講揾野講,咪咋哦哦應鬼左佢咪算,唔洗咁上心喎。。。而且你得埋去,人地會覺得你冇禮 ...

唔係我地曬命話去旅行,係食飯果個人問話幾年無去加拿大過年,今年唔返喇? 跟住我話唔使,亦無咁多錢,表哥遲D會來香港,所以唔使專登返! 然後話題咪問我地今年會唔會旅行,我地話沖繩,跟住就比佢一輪咀咁晒命扮野唔停!


象牙宮

積分: 235662


164#
發表於 18-2-18 11:39 |只看該作者
Herobear 發表於 18-2-18 09:55
其實拜年傾計分享下啫
唔係邊坐到咁耐
我地朋友同事都會咁傾

我問佢講無問題,問題係佢問我去邊玩,我答佢之後一輪咀講唔停,下下教人要咁要咁!


象牙宮

積分: 235662


165#
發表於 18-2-18 11:40 |只看該作者
kendomimi 發表於 18-2-18 10:26
係lor ,自駕有幾晒命呀?
Share 下姐
係咪有d敏感

唔係我地曬命話去旅行,係食飯果個人問話幾年無去加拿大過年,今年唔返喇? 跟住我話唔使,亦無咁多錢,表哥遲D會來香港,所以唔使專登返! 然後話題咪問我地今年會唔會旅行,我地話沖繩,跟住就比佢一輪咀咁晒命扮野唔停!


象牙宮

積分: 235662


166#
發表於 18-2-18 11:42 |只看該作者
KATRINE 發表於 18-2-18 10:46
新年d親戚肯定揾野來講,又烦又長。但若是長輩,会求其哦就算,吾会一句得埋去另人難堪,呢d係尊重,礼貌。 ...

唔係長輩,長輩先無咁煩無理咁多!
唔係我地曬命話去旅行,係食飯果個人問話幾年無去加拿大過年,今年唔返喇? 跟住我話唔使,亦無咁多錢,表哥遲D會來香港,所以唔使專登返! 然後話題咪問我地今年會唔會旅行,我地話沖繩,跟住就比佢一輪咀咁晒命扮野唔停!


象牙宮

積分: 235662


167#
發表於 18-2-18 11:43 |只看該作者
ccgirlcc 發表於 18-2-18 10:59
同無問就教我點教仔一樣,克人憎,我都會話,我無問你意見

無錯,原先問我今年唔返加拿大過年,答完又問邊度旅行,再一輪咀咁教我點玩,由始至終我都無要果個人講咁多野教我囉!


象牙宮

積分: 235662


168#
發表於 18-2-18 11:45 |只看該作者
南丁媽咪 發表於 18-2-18 11:16
純意見
第一次去冇車牌,join local tour去最遠
第二次去剛一年牌,自駕超正

有車牌,老公係職業司機都無信心第一次去就自駕! 同埋我地想去既地方唔多,所以跟一天遊已經覺得夠,再自己係市中心努力搵野食! 我地旅行又少睇風景,shopping都一般咋,至在去行下,最緊要食好野


用戶要求終止服務

積分: 11305


169#
發表於 18-2-18 11:57 |只看該作者
無話可說 發表於 18-2-18 11:45
有車牌,老公係職業司機都無信心第一次去就自駕! 同埋我地想去既地方唔多,所以跟一天遊已經覺得夠,再自 ...

職業司機一定冇問題,我超新手,去到好似去左交通安全城

沖繩好多地方,一定會再去,下次再揸


象牙宮

積分: 235662


170#
發表於 18-2-18 12:00 |只看該作者
南丁媽咪 發表於 18-2-18 11:57
職業司機一定冇問題,我超新手,去到好似去左交通安全城

沖繩好多地方,一定會再去,下次再揸

哈哈,揸果個都無信心,唔揸啦! 其實睇左旅遊書一半,都唔太多地方想去,可能睇風景唔太岩掛 貪沖繩機票平,消費唔貴,點都叫做去過日本先揀佢! 而且撞岩外國表哥返黎香港玩,又話想一齊去日本,就齊齊出發喇


水晶宮

積分: 58484


171#
發表於 18-2-18 13:15 |只看該作者
無話可說 發表於 18-2-17 13:44
佢唔係提議! 一開口知我地去,就話買左機票喇?跟住問我地係咪自駕,我地話唔係,想hea下是但玩! 然後就 ...

有啲人係咁。
我會當佢係熱心,真心想分享自己的經歷,但同時佢係忽略及無尊重人哋啫。
有時自己想法未係全面,人哋有啲意見真係自己無諗過,未必係無幫助。
但大前題可能係對人不對事


水晶宮

積分: 58484


172#
發表於 18-2-18 13:17 |只看該作者
南丁媽咪 發表於 18-2-18 11:57
職業司機一定冇問題,我超新手,去到好似去左交通安全城

沖繩好多地方,一定會再去,下次再揸

沖繩的確係非常適合自駕,唔駕車反而無咁方便


公爵府

積分: 25003


173#
發表於 18-2-19 00:08 |只看該作者

回覆樓主:

我都有親人係咁,唔用咁既語氣回應佢,佢係唔會明㗎!成日幫人教仔,但又唔見得自己識教仔,依啲人咪多舊魚,以為揾到自己存在價值,但其實就人見人憎!


禁止訪問

積分: 1745


174#
發表於 18-2-21 20:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


175#
發表於 18-2-21 21:24 |只看該作者
阿金33 發表於 18-2-21 20:00


これはいいですか?

咁福井 嘅 日文 係 讀 福don 嗎?

定係 fukui? fudon? ふくい?


禁止訪問

積分: 1745


176#
發表於 18-2-24 16:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


177#
發表於 18-2-24 16:36 |只看該作者
阿金33 發表於 18-2-24 16:28
香港人講英文米又係中英夾雜, 有咩問題.

一個地方名兩溝,長知識
new界


瑪瑙宮

積分: 149596

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


178#
發表於 18-2-24 16:56 |只看該作者
Cheddar85ang 發表於 18-2-18 13:17
沖繩的確係非常適合自駕,唔駕車反而無咁方便



男爵府

積分: 9646

育兒性格勳章


179#
發表於 18-2-24 17:15 |只看該作者

回覆樓主

沖繩唔揸車真係好麻煩


公爵府

積分: 28858


180#
發表於 18-2-24 17:29 |只看該作者
無話可說 發表於 18-2-17 12:44
唔講邊個啦,親戚一個囉,知我地遲D會去沖繩,又扮晒野講點解唔自駕游,又話好簡單,又話邊使住咁貴! 好彩 ...

咁樣講真係得罪人喎。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo