自由講場

跳至

首頁

尾頁
   35


翡翠宮

積分: 93789


161#
發表於 18-2-23 11:00 |只看該作者

回覆樓主:

咁有冇藥食呀?下星期开學可返學喁?


侯爵府

積分: 21273

好媽媽勳章


162#
發表於 18-2-23 11:33 |只看該作者

回覆樓主:

祝福


水晶宮

積分: 68500


163#
發表於 18-2-23 13:54 |只看該作者

回覆樓主

咁都放心少少,anyway take care


珍珠宮

積分: 41589


164#
發表於 18-2-23 13:57 |只看該作者
babiisiuyee 發表於 18-2-23 00:42
多謝各位jm關心,醫生話似係過敏性紫癜症,第1次就抽左7枝血睇化驗,下星期再複診,應該冇咩野:kis ...

唔使擔心,我仔而家完全冇嘢正常人一個,祝早日康復


男爵府

積分: 8916


165#
發表於 18-2-23 14:04 |只看該作者
babiisiuyee 發表於 18-2-23 00:42
多謝各位jm關心,醫生話似係過敏性紫癜症,第1次就抽左7枝血睇化驗,下星期再複診,應該冇咩野:kis ...

最緊要冇事


大宅

積分: 2105


166#
發表於 18-2-23 14:08 |只看該作者
babiisiuyee 發表於 18-2-23 00:42
多謝各位jm關心,醫生話似係過敏性紫癜症,第1次就抽左7枝血睇化驗,下星期再複診,應該冇咩野:kis ...

呢度D 媽咪好犀利!


大宅

積分: 3860

BK Milk勳章


167#
發表於 18-2-23 14:11 |只看該作者
panyeung 發表於 18-2-23 13:57
唔使擔心,我仔而家完全冇嘢正常人一個,祝早日康復

多謝開頭第一日見到隻腳整成咁真係好擔心


男爵府

積分: 6845


168#
發表於 18-2-23 14:42 |只看該作者

回覆樓主:



侯爵府

積分: 21208

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


169#
發表於 18-2-23 23:15 |只看該作者
babiisiuyee 發表於 18-2-23 14:11
多謝開頭第一日見到隻腳整成咁真係好擔心


初起未見過係好嚇人,末來一兩個星期都可能似退又多番咁,最慘係有可能會肚痛到瞓唔到。

期間最好定期檢查血壓同驗尿,如果尿入面蛋白水平減少代表𨍭好,尿入面有血代表腎臟發炎,但亦唔需要太擔心,如果醫生有畀驗尿試紙你就自己都可以 monitor 住,呢D問題隨著 Rash 減退後亦會慢慢正常返。

同阿仔一齊放鬆心情面對就可以。

祝早日康復。


ALL ANIMALS ARE EQUAL, BUT SOME ANIMALS ARE MORE EQUAL THAN OTHERS.


水晶宮

積分: 51838


170#
發表於 18-2-24 17:36 |只看該作者
babiisiuyee 發表於 18-2-23 00:42
多謝各位jm關心,醫生話似係過敏性紫癜症,第1次就抽左7枝血睇化驗,下星期再複診,應該冇咩野:kis ...

咁就好了!祝福

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo