立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 15132
原帖由 celiasy 於 09-4-2 16:39 發表 冇事既!放心,只要唔係keep住咁好痛就得架啦!! 未同公司講呀, 5月先講!
男爵府
積分: 8100
原帖由 siusum 於 09-4-2 16:43 發表 咁咪要放AL睇醫生囉
大宅
積分: 3110
原帖由 ~*candy*~ 於 09-4-2 16:49 發表 我久唔久都痛呀 好似坐起度個陣 用錯力起身都會陰陰痛 不過隔一陣就冇事 你地係整親痛定冇啦啦痛??
禁止訪問
積分: 2117
原帖由 celiasy 於 09-4-2 17:01 發表 通常醫生都同你由m來之後個一日開始計, 但係bb既真實既大細就要等照超聲波先睇到架!! 因為我知自己几時排egg,所以知自己一定由m開始計囉, eg, 由m計起我依家係6w到啦,但係比正常既cycle (28days) 遲左大約10日排eg ...
原帖由 celiasy 於 09-4-2 17:05 發表 我係冇拉拉痛架!! 都痛左好几日架啦! 呢地呢排有冇唔想食野呀,我都仲係好似以前咁..咩都食呀!!
原帖由 celiasy 於 09-4-2 17:27 發表 係呀!! 你平時cycle几多日呀,準唔準..
原帖由 celiasy 於 09-4-2 17:03 發表 應該係啦! 我都唔知我公司有冇產檢假呀!!
原帖由 celiasy 於 09-4-2 23:36 發表 really? 咁即係如果公司冇產檢假都一定可以拿sick leave啦??~~
原帖由 ~*candy*~ 於 09-4-3 11:41 發表 你地個胸有冇痛呀? 我依家個胸[唔係乳頭]近腋下個度痛痛地 好似我生完呀女谷奶個陣咁 而且我生完呀女個陣個胸都已經謝左... 依家好似做女個陣咁呀 ...
原帖由 minmin82 於 09-4-3 12:18 發表 我覺得個胸實左 唔係好軟咁既~~乳頭敏感左~~ 痛就暫是未覺~~頭幾WEEK有呢D反應 正常嗎? 唔係應該軟軟熟熟架咩 我都驚唔知咩事
原帖由 ~*candy*~ 於 09-4-3 12:29 發表 我都會好似你咁架~ 因為d乳線開始準備制奶俾你丫嘛 你做第一次產檢既時候同姑娘講下 佢地會幫你check架
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy