懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


161#
發表於 09-4-2 16:43 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-4-2 16:39 發表


冇事既!放心,只要唔係keep住咁好痛就得架啦!!

未同公司講呀, 5月先講!


咁咪要放AL睇醫生囉


男爵府

積分: 8100


162#
發表於 09-4-2 16:48 |只看該作者
原帖由 siusum 於 09-4-2 16:43 發表


咁咪要放AL睇醫生囉


放假檢查 應該都係扣大假架應該
檢查都有假?


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


163#
發表於 09-4-2 16:49 |只看該作者
我久唔久都痛呀 好似坐起度個陣
用錯力起身都會陰陰痛
不過隔一陣就冇事

你地係整親痛定冇啦啦痛??


男爵府

積分: 8100


164#
發表於 09-4-2 16:54 |只看該作者
原帖由 ~*candy*~ 於 09-4-2 16:49 發表
我久唔久都痛呀 好似坐起度個陣
用錯力起身都會陰陰痛
不過隔一陣就冇事

你地係整親痛定冇啦啦痛??


我係座響度時囉~~起身就暫是未覺~~
其實會痛到第幾個WEEK?


禁止訪問

積分: 2117


165#
發表於 09-4-2 17:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2117


166#
發表於 09-4-2 17:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2117


167#
發表於 09-4-2 17:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


168#
發表於 09-4-2 17:06 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-4-2 17:01 發表

通常醫生都同你由m來之後個一日開始計, 但係bb既真實既大細就要等照超聲波先睇到架!!

因為我知自己几時排egg,所以知自己一定由m開始計囉, eg, 由m計起我依家係6w到啦,但係比正常既cycle (28days) 遲左大約10日排eg ...


明白~~咁真係要照果時先知幾大到~~


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


169#
發表於 09-4-2 17:10 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-4-2 17:05 發表


我係冇拉拉痛架!! 都痛左好几日架啦!
呢地呢排有冇唔想食野呀,我都仲係好似以前咁..咩都食呀!!


飲食方面我同以前都仲係一樣
冇戒口 冇特別喜好呀


禁止訪問

積分: 2117


170#
發表於 09-4-2 17:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2117


171#
發表於 09-4-2 17:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


172#
發表於 09-4-2 17:32 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-4-2 17:27 發表


係呀!! 你平時cycle几多日呀,準唔準..


28-29日~~好準的


禁止訪問

積分: 2117


173#
發表於 09-4-2 18:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


174#
發表於 09-4-2 19:49 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-4-2 17:03 發表


應該係啦!
我都唔知我公司有冇產檢假呀!!


勞工法例黎架
產前檢查當sick leave架
不過政府只會有半日到診紙
我得12日AL咋, 我要留返D假湊大細B
所以今胎全部都攞SL


禁止訪問

積分: 2117


175#
發表於 09-4-2 23:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


176#
發表於 09-4-3 09:46 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-4-2 23:36 發表


really?
咁即係如果公司冇產檢假都一定可以拿sick leave啦??~~


勞工署-生育保障
http://www.labour.gov.hk/public/pdf/wcp/ConciseGuide/06.pdf

不過政府得半日到診紙咋


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


177#
發表於 09-4-3 11:41 |只看該作者
你地個胸有冇痛呀?
我依家個胸[唔係乳頭]近腋下個度痛痛地
好似我生完呀女谷奶個陣咁
而且我生完呀女個陣個胸都已經謝左...
依家好似做女個陣咁呀


男爵府

積分: 8100


178#
發表於 09-4-3 12:18 |只看該作者
原帖由 ~*candy*~ 於 09-4-3 11:41 發表
你地個胸有冇痛呀?
我依家個胸[唔係乳頭]近腋下個度痛痛地
好似我生完呀女谷奶個陣咁
而且我生完呀女個陣個胸都已經謝左...
依家好似做女個陣咁呀 ...


我覺得個胸實左 唔係好軟咁既~~乳頭敏感左~~
痛就暫是未覺~~頭幾WEEK有呢D反應 正常嗎?
唔係應該軟軟熟熟架咩 我都驚唔知咩事

[ 本帖最後由 minmin82 於 09-4-3 12:20 編輯 ]


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


179#
發表於 09-4-3 12:29 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-4-3 12:18 發表


我覺得個胸實左 唔係好軟咁既~~乳頭敏感左~~
痛就暫是未覺~~頭幾WEEK有呢D反應 正常嗎?
唔係應該軟軟熟熟架咩 我都驚唔知咩事


我都會好似你咁架~
因為d乳線開始準備制奶俾你丫嘛
你做第一次產檢既時候同姑娘講下
佢地會幫你check架


男爵府

積分: 8100


180#
發表於 09-4-3 12:48 |只看該作者
原帖由 ~*candy*~ 於 09-4-3 12:29 發表


我都會好似你咁架~
因為d乳線開始準備制奶俾你丫嘛
你做第一次產檢既時候同姑娘講下
佢地會幫你check架


我6月先有第一次檢查呀 (廣華)
不過4月尾會去曾醫生度~~姑娘都會幫我CHECK???

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo