影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 32469


161#
發表於 18-8-3 10:10 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 tpyjasmine 於 18-8-3 10:10 編輯

睇到第三集
杉菜個樣
不過慢慢會睇得順眼嘅
重點放落F4到都可以繼續追
N年前台版睇左
後來韓版是李旻浩做又睇左
唔差在睇埋這一套內地版吧


伯爵府

積分: 18331


162#
發表於 18-8-3 10:25 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 18-8-3 10:10
睇到第三集
杉菜個樣
不過慢慢會睇得順眼嘅


我都有睇過下台版...但吸引唔到我...可能我唔LIKE長髮男
韓版我有睇...LMH...真係好唔得....
反而今次大陸版....比王鶴棣吸引到..

其實講演技...棣棣仲有大把進步空間..
但第一次拍劇真係算唔錯...
係唯獨是D剪接位差左D

沈月如果再演得剛強D會更好..


伯爵府

積分: 16822


163#
發表於 18-8-3 11:47 |只看該作者
菲比108 發表於 18-8-3 10:25
我都有睇過下台版...但吸引唔到我...可能我唔LIKE長髮男
韓版我有睇...LMH...真係好唔得....
反而今次大 ...

我係漫畫粉,之前每一個都有佢好同唔好嘅地方,演技除左日版係特別好,其他版都差唔多,但王鶴棣係第一個由外型演技加劇情都符合都道明寺嘅演員


珍珠宮

積分: 44398


164#
發表於 18-8-3 11:52 |只看該作者

回覆樓主:

https://youtu.be/JzYkuu1iVF8
幾個儍儍的


伯爵府

積分: 18331


165#
發表於 18-8-3 11:53 |只看該作者
caramelpudding 發表於 18-8-3 11:47
我係漫畫粉,之前每一個都有佢好同唔好嘅地方,演技除左日版係特別好,其他版都差唔多,但王鶴棣係第一個 ...



王鶴棣係第一個由外型演技加劇情都符合都道明寺嘅演員>>>>係呀...所以我深深著迷


伯爵府

積分: 16822


166#
發表於 18-8-3 11:55 |只看該作者
菲比108 發表於 18-8-3 09:25
超次元我搵唔到黎睇呀....

只係睇左第一集同...最後宣布結果果集

我用千尋睇咋,睇左柴智屏選角個集,棣棣進步好大,真係天生偶像,btw棣棣素人期完全展現到造型對顏值度影響有幾大,前期的髮型衣著真係..


伯爵府

積分: 18331


167#
發表於 18-8-3 11:56 |只看該作者
olkan 發表於 18-8-3 11:52
https://youtu.be/JzYkuu1iVF8
幾個儍儍的


呢個我睇左好多次...WAKAKA


珍珠宮

積分: 32469


168#
發表於 18-8-3 12:16 |只看該作者
菲比108 發表於 18-8-3 10:25
我都有睇過下台版...但吸引唔到我...可能我唔LIKE長髮男
韓版我有睇...LMH...真係好唔得....
反而今次大 ...

咁講真,台韓中三個版本
三隊F4,的確是中國版F4贏晒
佢哋個樣都好後生,演大學生年紀夾啲
我都是因為咁就幾續追
好彩我都係前晚開睇
未咁快緊貼


珍珠宮

積分: 44398


169#
發表於 18-8-3 12:33 |只看該作者
caramelpudding 發表於 18-8-3 11:55
我用千尋睇咋,睇左柴智屏選角個集,棣棣進步好大,真係天生偶像,btw棣棣素人期完全展現到造型對顏值度影 ...

何老師做呢行咁耐,睇人都幾準同提拔過不少後輩。佢常帶住香港嘅jackson同SJ~M嘅herny做節目。


侯爵府

積分: 22707

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


170#
發表於 18-8-3 12:48 |只看該作者
caramelpudding 發表於 18-8-3 09:02
睇住綜藝先天天向上同快樂大本營都有流星F5, 笑死我

睇哂喇!真係好好笑!


侯爵府

積分: 22707

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


171#
發表於 18-8-3 12:55 |只看該作者
菲比108 發表於 18-8-3 10:25
我都有睇過下台版...但吸引唔到我...可能我唔LIKE長髮男
韓版我有睇...LMH...真係好唔得....
反而今次大 ...

我都係最鍾意而家呢版,初時係睇唔慣沈月,不過愈睇愈順眼,佢哋嘅年紀好啱演大學生!
最讚就係王鶴棣,佢嘅道明寺真係好正!


侯爵府

積分: 22707

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


172#
發表於 18-8-3 12:57 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 18-8-3 12:16
咁講真,台韓中三個版本
三隊F4,的確是中國版F4贏晒
佢哋個樣都好後生,演大學生年紀夾啲

我初期睇嗰陣都播咗十幾集,諗住慢慢睇,點知兩日唔使就睇哂,而家要等,好慘!


珍珠宮

積分: 32469


173#
發表於 18-8-3 13:28 |只看該作者
w.c.chong 發表於 18-8-3 12:57
我初期睇嗰陣都播咗十幾集,諗住慢慢睇,點知兩日唔使就睇哂,而家要等,好慘!
...


暫時美中不足的是不用原聲播
相信會再吸引些
個故事是苦盡甘來的
幾sweet 呀,唔太虐來虐去
所以就算女主角唔太靚都會睇落去嘅


伯爵府

積分: 18331


174#
發表於 18-8-3 13:39 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 18-8-3 13:28
暫時美中不足的是不用原聲播
相信會再吸引些
個故事是苦盡甘來的


反而我尋晚睇番幾集台版...嘩...我覺大S唔得...仲有美作西門都好唔掂


侯爵府

積分: 22707

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


175#
發表於 18-8-3 14:13 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 18-8-3 13:28
暫時美中不足的是不用原聲播
相信會再吸引些
個故事是苦盡甘來的

原聲會好好多,不過可能佢哋口音唔同,配音會好啲啦!但原音仲好聽!
下星期應該會苦中帶甜,先雨中分手,阿寺會追返杉菜!


侯爵府

積分: 22707

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


176#
發表於 18-8-3 14:15 |只看該作者
菲比108 發表於 18-8-3 13:39
反而我尋晚睇番幾集台版...嘩...我覺大S唔得...仲有美作西門都好唔掂

台版我都係以前睇咗少少就無再睇,好想幫佢哋剪頭髮


伯爵府

積分: 18331


177#
發表於 18-8-3 14:20 |只看該作者
w.c.chong 發表於 18-8-3 14:13
原聲會好好多,不過可能佢哋口音唔同,配音會好啲啦!但原音仲好聽!
下星期應該會苦中帶甜,先雨中分手, ...


係啦...原聲真係好好多...真實好多..!


伯爵府

積分: 18331


178#
發表於 18-8-3 14:21 |只看該作者
w.c.chong 發表於 18-8-3 14:15
台版我都係以前睇咗少少就無再睇,好想幫佢哋剪頭髮


嘩...我真係好唔LIKE男人長髮.....睇左一陣間就即STOP...睇番我棣棣呀


侯爵府

積分: 22707

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


179#
發表於 18-8-3 14:22 |只看該作者
菲比108 發表於 18-8-3 14:20
係啦...原聲真係好好多...真實好多..!

仲青春好多,而家配音把聲太成熟,唔多啱佢哋


伯爵府

積分: 18331


180#
發表於 18-8-3 14:23 |只看該作者
w.c.chong 發表於 18-8-3 14:22
仲青春好多,而家配音把聲太成熟,唔多啱佢哋


係呀...冇哂朝氣

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo