在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13135


161#
發表於 04-11-15 13:03 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

蕭夫人,
嘩好pro呀, 多謝晒你d咁詳細既資料呀. :wink:


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


162#
發表於 04-11-15 13:12 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

heheee i also copy from other side jar ...
因為last week我係other topic also discussed this topic ar ...

mr1212 寫道:
蕭夫人,
嘩好pro呀, 多謝晒你d咁詳細既資料呀. :wink:
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


大宅

積分: 4595


163#
發表於 04-11-15 13:40 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

lkfkitty,
咁你以前份工係咪即是而家份工呀?點解d時間咁得意的,咁你想好似以前定而家呢?
[url=http://www.baby-gaga.com/][img]


子爵府

積分: 13135


164#
發表於 04-11-15 13:54 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

蕭夫人,
oic. :idea:

lkfkitty,
如果點都要返星期六, 我都情願一次過返全日, 跟住就兩個月唔駛返, 雖然星期六真係返去齋坐, 但還掂都返左去咪一次過坐埋下晏, 反正得番半日d時間都唔係幾好駛.

各位,
囝囝岩岩識轉身好鬼攪笑, 不過佢一識轉身就成日周身郁無時停, 連換片都想轉身, 少d力都鬥佢唔過.


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


165#
發表於 04-11-15 14:57 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

mr1212
waw 你呀仔咁5識得自己轉身 ...
燒買都係唔知講緊5個月至識咋 ....
你呀仔好'近'呀
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


子爵府

積分: 13135


166#
發表於 04-11-15 15:38 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

蕭夫人,
hehehe....唔好咁話佢啦, 邊樹"近"呢, 夠晒"百厭", "曳曳"就真.


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


167#
發表於 04-11-15 15:42 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

咁細佬仔曳好過太靜, 係咪 ...

mr1212 寫道:
蕭夫人,
hehehe....唔好咁話佢啦, 邊樹"近"呢, 夠晒"百厭", "曳曳"就真.
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


子爵府

積分: 13135


168#
發表於 04-11-15 15:46 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

咁又係 bor ....
係呢...點解你叫個仔做"燒買仔"既...你好鍾意食燒買架? ?-(


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


169#
發表於 04-11-15 16:00 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

哈哈
好多人都係咁唸呀 ...
其實係 ............. my hubby's surname is siu, 咁我就係蕭媽啦, 我個仔當然係'蕭媽仔'啦 ... 同音就叫燒買仔囉
貼切冇 ???

mr1212 寫道:
咁又係 bor ....
係呢...點解你叫個仔做"燒買仔"既...你好鍾意食燒買架? ?-(
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


子爵府

積分: 13135


170#
發表於 04-11-15 16:07 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

好正喎...um...等我諗下先....
我件餅姓"黃", 咁囝囝咪可以叫...."皇馬仔"...嘩踢波勁呀!


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


171#
發表於 04-11-15 16:09 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

水野, 我笑左出黎呀 --- 皇馬仔
就咁話啦

mr1212 寫道:
好正喎...um...等我諗下先....
我件餅姓"黃", 咁囝囝咪可以叫...."皇馬仔"...嘩踢波勁呀!
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


子爵府

積分: 13135


172#
發表於 04-11-15 16:14 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

依, 今日成個晏晝好似得我地兩個咁既, 其他人呢???
你今日唔駛做呀???
[quote]
蕭夫人信箱 寫道:
水野, 我笑左出黎呀 --- 皇馬仔
就咁話啦

[quote]


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


173#
發表於 04-11-15 17:04 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

係喎, other moms呢 ?-( ?-( ?-(
[size=x-large]where are you, moms ????

作水你咩, 咁大聲話我唔駛做 .... 我老闆出左trip呀, friday至返, 所以呢幾日咪咁free囉
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


子爵府

積分: 13135


174#
發表於 04-11-15 17:06 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

好彩有你咋.... 唔係就悶水我lu
又放工lu, 明天見!


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


175#
發表於 04-11-15 17:19 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

mr1212
c u tmr
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


洋房

積分: 257


176#
發表於 04-11-15 17:24 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

hi ~ 你地好丫~ 我今年都29歲lu !! 依家有21week......
My Little Anson ^ o ^ Birthday : 8th April Weight : 8/4 - 3.59kg 11/4 3.27kg 15/4 3.47kg 18/4 3.60kg 26/4 23 inches 10/5 4.81kg 18/6 6.12kg 12/8 7.95kg 25inch [center]My Baby Anson [/center] 潼潼部屋 歡迎光臨 小腳趾 你會愛上探險整個歷程 坐不定 你很想一天攀到高山看星 小眼睛 你會看遍世間可愛事情 讓耳朵 似海螺天天裝滿開心笑聲


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


177#
發表於 04-11-15 17:55 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

welcome minigary

eeeeeeeee u r working mom / full time mom ar ?????
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


洋房

積分: 257


178#
發表於 04-11-15 18:05 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

蕭夫人信箱 寫道:
welcome minigary

eeeeeeeee u r working mom / full time mom ar ?????


我依家做緊會計 !!
My Little Anson ^ o ^ Birthday : 8th April Weight : 8/4 - 3.59kg 11/4 3.27kg 15/4 3.47kg 18/4 3.60kg 26/4 23 inches 10/5 4.81kg 18/6 6.12kg 12/8 7.95kg 25inch [center]My Baby Anson [/center] 潼潼部屋 歡迎光臨 小腳趾 你會愛上探險整個歷程 坐不定 你很想一天攀到高山看星 小眼睛 你會看遍世間可愛事情 讓耳朵 似海螺天天裝滿開心笑聲


子爵府

積分: 13135


179#
發表於 04-11-16 09:19 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

早晨呀!!!
今日凍左好多喎, 小心保重身體, 著多件衫呀! :wink:


洋房

積分: 257


180#
發表於 04-11-16 09:50 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

早晨丫 ~~
My Little Anson ^ o ^ Birthday : 8th April Weight : 8/4 - 3.59kg 11/4 3.27kg 15/4 3.47kg 18/4 3.60kg 26/4 23 inches 10/5 4.81kg 18/6 6.12kg 12/8 7.95kg 25inch [center]My Baby Anson [/center] 潼潼部屋 歡迎光臨 小腳趾 你會愛上探險整個歷程 坐不定 你很想一天攀到高山看星 小眼睛 你會看遍世間可愛事情 讓耳朵 似海螺天天裝滿開心笑聲

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo