立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 27110
琥珀宮
積分: 158845
vivibabyvivi 發表於 19-5-9 13:46 https://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=22484512
子爵府
積分: 14979
珍珠宮
積分: 36888
瑪瑙宮
積分: 149604
小小馬奇朵 發表於 19-5-9 15:48 換個角度睇 五百呎樓都賣緊過千萬 咁一個家庭月入十萬真係好正常
ChingYee123 發表於 19-5-9 15:50 多有多使,少有少使唧!又無話咩標準架喎! 有人30萬一個月使用;有人可能得3千紋一個月使用,大家既日子 ...
積分: 12928
vivibabyvivi 發表於 19-5-9 15:41 呢啲肯定要又靚又叻又學歷高架啦,你估一般人做到?
Nbs 發表於 19-5-9 15:30 老實,我屋企完全唔食唔買嘢,固定開支都接近10萬。所以想生活得好少少的,10 萬真係未必夠,不過就比上不 ...
積分: 11693
水晶宮
積分: 65589
小小bb 發表於 19-5-9 15:59 現在$10家庭收入是過中產生活,不是有錢人。
積分: 31707
積分: 27540
MKma 發表於 19-5-9 09:09 個個jm嘅老公都係政府高官、跨國企業CEO! 失敬! 失敬!
積分: 11695
karen508hk 發表於 19-5-9 12:07 越睇越恐怖,bk幾時開始咁仇富
JoslynPeonies 發表於 19-5-9 16:09 我都唔明。三十萬有幾出奇
伯爵府
積分: 17723
gigi19810326 發表於 19-5-9 15:35 老實講 我家庭月入都係兩萬蚊唔夠 但我都唔洗慳住洗
Nbs 發表於 19-5-9 16:00 Yes, 10 萬其實真係唔係有錢人。 而且唔難,兩個各5 萬收入已經可以。
mydearson 發表於 19-5-9 16:16 厲害!請問你計算了每月供樓/租樓,供養四大長老,保險,管理費,小朋友學費和興趣班未? ...
積分: 10436
Fishqqma 發表於 19-5-9 08:34 繼普通文員三萬蚊一個月薪金, BK又升level, 十萬一個月唔夠使或者掹掹緊, 要慳住慳住使
積分: 182810
sweetheartb 發表於 19-5-9 15:56 應該唔一定,見識過一個三萬receptionist,大概40歲,唔靚但四四正正,講嘢超大聲,中英普流利,唔係U gra ...
Fishqqma 發表於 19-5-9 16:14 真係一啲都唔奇,只不過係年薪360萬。 大媽香港人都有。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy