自由講場

跳至

首頁

尾頁
   25


公爵府

積分: 27110

2024年龍年勳章 畀面勳章


161#
發表於 19-5-9 15:44 |只看該作者
這看每個人要求和生活水準。中產。

1)供一層$1500萬的九龍市區樓(750呎)用供約$45000。

2)管理費:$4000
3)差餉:每用:$2000
4)車位:$5000
5)工人:$7000(包中介、機票、食用....)
6)兩個小朋友讀書雜項。($20000)
7)四大長老生活費。($20000)
8)
9)

十萬可能唔夠。


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


162#
發表於 19-5-9 15:45 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-9 13:46
https://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=22484512

Thanks


子爵府

積分: 14979


163#
發表於 19-5-9 15:48 |只看該作者
換個角度睇
五百呎樓都賣緊過千萬
咁一個家庭月入十萬真係好正常





珍珠宮

積分: 36888

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


164#
發表於 19-5-9 15:50 |只看該作者
多有多使,少有少使唧!又無話咩標準架喎!

有人30萬一個月使用;有人可能得3千紋一個月使用,大家既日子都係咁過!

點評

若曦    發表於 19-5-10 08:58


瑪瑙宮

積分: 149604

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


165#
發表於 19-5-9 15:54 |只看該作者
小小馬奇朵 發表於 19-5-9 15:48
換個角度睇
五百呎樓都賣緊過千萬
咁一個家庭月入十萬真係好正常

唔係所有500呎嘅樓都一千萬呢


瑪瑙宮

積分: 149604

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


166#
發表於 19-5-9 15:54 |只看該作者
ChingYee123 發表於 19-5-9 15:50
多有多使,少有少使唧!又無話咩標準架喎!

有人30萬一個月使用;有人可能得3千紋一個月使用,大家既日子 ...



子爵府

積分: 12928


167#
發表於 19-5-9 15:56 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-9 15:41
呢啲肯定要又靚又叻又學歷高架啦,你估一般人做到?

應該唔一定,見識過一個三萬receptionist,大概40歲,唔靚但四四正正,講嘢超大聲,中英普流利,唔係U grad
Sweetheartb


公爵府

積分: 27110

2024年龍年勳章 畀面勳章


168#
發表於 19-5-9 15:59 |只看該作者
Nbs 發表於 19-5-9 15:30
老實,我屋企完全唔食唔買嘢,固定開支都接近10萬。所以想生活得好少少的,10 萬真係未必夠,不過就比上不 ...

現在$10家庭收入是過中產生活,不是有錢人。

點評

rainbowchuuu3    發表於 19-5-14 18:34
若曦    發表於 19-5-10 08:59


子爵府

積分: 11693


169#
發表於 19-5-9 16:00 |只看該作者
原來貧窮缐已經十萬一個月.....


水晶宮

積分: 65589


170#
發表於 19-5-9 16:00 |只看該作者
小小bb 發表於 19-5-9 15:59
現在$10家庭收入是過中產生活,不是有錢人。

Yes, 10 萬其實真係唔係有錢人。
而且唔難,兩個各5 萬收入已經可以。


珍珠宮

積分: 31707

好媽媽勳章


171#
發表於 19-5-9 16:04 |只看該作者
我應該生活係貧民窟


公爵府

積分: 27540

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 我的育兒心得勳章


172#
發表於 19-5-9 16:06 |只看該作者
MKma 發表於 19-5-9 09:09
個個jm嘅老公都係政府高官、跨國企業CEO! 失敬! 失敬!

失敬~失敬

忽然感覺自己高尚咗


子爵府

積分: 11695


173#
發表於 19-5-9 16:09 |只看該作者
karen508hk 發表於 19-5-9 12:07
越睇越恐怖,bk幾時開始咁仇富

我都唔明。三十萬有幾出奇


瑪瑙宮

積分: 149604

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


174#
發表於 19-5-9 16:14 |只看該作者
JoslynPeonies 發表於 19-5-9 16:09
我都唔明。三十萬有幾出奇

本帖最後由 Fishqqma 於 19-5-10 19:02 編輯

真係一啲都唔奇,只不過係年薪360萬。
大把香港人都有。


伯爵府

積分: 17723


175#
發表於 19-5-9 16:16 |只看該作者
gigi19810326 發表於 19-5-9 15:35
老實講
我家庭月入都係兩萬蚊唔夠
但我都唔洗慳住洗

厲害!請問你計算了每月供樓/租樓,供養四大長老,保險,管理費,小朋友學費和興趣班未?
Praise the Lord!  


公爵府

積分: 27110

2024年龍年勳章 畀面勳章


176#
發表於 19-5-9 16:18 |只看該作者
Nbs 發表於 19-5-9 16:00
Yes, 10 萬其實真係唔係有錢人。
而且唔難,兩個各5 萬收入已經可以。

如果兩公婆都係大學畢業,就算唔係醫生律師,幾年之後都會過五萬蚊。認識一個機械工程師, 40幾歲八萬蚊一個月佢話自己低人工,要跳槽轉工。佢哋都唔係經理級人員。


公爵府

積分: 27110

2024年龍年勳章 畀面勳章


177#
發表於 19-5-9 16:19 |只看該作者
mydearson 發表於 19-5-9 16:16
厲害!請問你計算了每月供樓/租樓,供養四大長老,保險,管理費,小朋友學費和興趣班未?
...

每個人生活要求都唔同。如果想要三間房700尺,住市區,有退休保障,唔選政府學校,各方面開支一闊三大啊,再加埋旅行10萬蚊一定唔夠使。


子爵府

積分: 10436


178#
發表於 19-5-9 16:19 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-9 08:34
繼普通文員三萬蚊一個月薪金,
BK又升level,
十萬一個月唔夠使或者掹掹緊, 要慳住慳住使

本帖最後由 missparent 於 19-5-9 16:20 編輯

我識個人家用係30萬, 仲要係30年前嗰陣!

有次好奇問佢當時慳D可唔可以個零兩個月買層樓,佢答細單位應該得!


琥珀宮

積分: 182810

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


179#
發表於 19-5-9 16:20 |只看該作者
sweetheartb 發表於 19-5-9 15:56
應該唔一定,見識過一個三萬receptionist,大概40歲,唔靚但四四正正,講嘢超大聲,中英普流利,唔係U gra ...

入職就3萬?如果做得耐就唔奇


子爵府

積分: 11695


180#
發表於 19-5-9 16:21 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-9 16:14
真係一啲都唔奇,只不過係年薪360萬。
大媽香港人都有。

大媽?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo