自由講場

跳至

首頁

尾頁
   34


男爵府

積分: 6997


161#
發表於 19-6-3 17:57 |只看該作者
IloveJJ 發表於 19-6-3 16:55
我睇雅居樂,佢話中山放寬咗,做工作證就可買到住宅,唔駛買公寓,但問題係公寓通常响市中心,但住宅就响 ...

本帖最後由 orangeca 於 19-6-3 17:58 編輯

買2手純住宅都唔買公寓
咁如果一定唔信公寓伏就信agent去買啦
1559555938322_sign.JPEG


男爵府

積分: 6997


162#
發表於 19-6-3 18:05 |只看該作者
ddkaka 發表於 19-6-3 15:51
我朋友17年買咗間公寓40萬,宜家租咗比人¥1500一個月

17年如果係二手可能係住宅公寓,咁同纯住宅基本一樣,有校區,税费同純住宅一样,買得過,主要睇房産証點寫.中山限購後推出的一手公寓全部係商住性質, 好伏.


男爵府

積分: 6997


163#
發表於 19-6-3 18:06 |只看該作者
lovebabyswong 發表於 19-6-3 16:02
我舊年成功賣了中山層樓俾地道中山人,無問题wor,只係比香港賣樓的程序複習d同長d,要預半年
...

純住宅二手交投一直有價有市


大宅

積分: 3805


164#
發表於 19-6-3 18:07 |只看該作者

回覆樓主:

香港人買大陸樓千祈吾好買公寓,呢個已經係通識。另外,依家好興的3x坪複式樓,仲話可以租番比發展商,伏味都好重。


大宅

積分: 3414


165#
發表於 19-6-3 18:11 |只看該作者
lovebabyswong 發表於 19-6-3 16:02
我舊年成功賣了中山層樓俾地道中山人,無問题wor,只係比香港賣樓的程序複習d同長d,要預半年
...

咁你眼光好,可以分享下買邊區嗎
我親戚買咗3間比較多香港人買嘅樓,有兩間想賣,但冇本地人買


男爵府

積分: 6997


166#
發表於 19-6-3 18:19 |只看該作者
gold1836 發表於 19-6-3 18:07
香港人買大陸樓千祈吾好買公寓,呢個已經係通識。另外,依家好興的3x坪複式樓,仲話可以租番比發展商,伏味 ...

返租9成9伏


男爵府

積分: 6997


167#
發表於 19-6-3 18:20 |只看該作者
kelkel98 發表於 19-6-3 18:11
咁你眼光好,可以分享下買邊區嗎
我親戚買咗3間比較多香港人買嘅樓,有兩間想賣,但冇本地人買
...

你親戚買左公寓?


大宅

積分: 4596


168#
發表於 19-6-3 18:24 |只看該作者
kelkel98 發表於 19-6-3 18:11
咁你眼光好,可以分享下買邊區嗎
我親戚買咗3間比較多香港人買嘅樓,有兩間想賣,但冇本地人買
...

火炬区,雅X樂新樓買入的,新買家在屋苑对面開铺頭做生意,其实我哋本身無放盤地産铺,係地産經纪打来問我哋賣唔賣,所以可以話零等侯就賣出了


公爵府

積分: 28495

2025勳章蛇年勳章


169#
發表於 19-6-3 18:31 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 12:10
¥120 左右, 80砰 4房2廁

咁既價錢買二手純住好過啦!


禁止訪問

積分: 61348


170#
發表於 19-6-3 18:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6997


171#
發表於 19-6-3 18:37 |只看該作者
IloveJJ 發表於 19-6-3 18:31
咁住宅係咪都會偏遠?

當然唔係,中山大把新楼,不過市區尺價貴些,東區最貴


珍珠宮

積分: 36628

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


172#
發表於 19-6-3 18:40 |只看該作者
orangeca 發表於 19-6-3 18:06
純住宅二手交投一直有價有市

請問有乜嘢網站可以睇到大陸樓嘅交投,成交價……等等?


男爵府

積分: 8857

牛年勳章


173#
發表於 19-6-3 18:41 |只看該作者
大陸買樓真係好睇地區,差一條街已經可以決定層樓有冇得升值


珍珠宮

積分: 45673

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


174#
發表於 19-6-3 19:18 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 12:39
未,親戚想比錢買時,佢睇中果個單位比人早佢少少比左錢買唔到。

E+等第二棟開售先上去買:money$$ ...

港澳人士唔可以供要一次比曬係咪呀?
我的生命由我主宰.


珍珠宮

積分: 45673

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


175#
發表於 19-6-3 19:19 |只看該作者
ilovebb2019 發表於 19-6-3 18:31
咁既價錢買二手純住好過啦!

請問2手係咪平啲架?
我的生命由我主宰.


男爵府

積分: 6997


176#
發表於 19-6-3 19:34 |只看該作者
karshing 發表於 19-6-3 18:40
請問有乜嘢網站可以睇到大陸樓嘅交投,成交價……等等?


鏈家


男爵府

積分: 6997


177#
發表於 19-6-3 19:35 |只看該作者
waiyuktsoi 發表於 19-6-3 19:19
請問2手係咪平啲架?

中山現在二手樓價好貼一手樓, 因爲一手限購, 所以好多購買力去了二手樓。



男爵府

積分: 6997


178#
發表於 19-6-3 19:36 |只看該作者
waiyuktsoi 發表於 19-6-3 19:18
港澳人士唔可以供要一次比曬係咪呀?

純住宅香港人都可以按揭, 最好去問問恆生銀行, 佢地比較識做中山樓按揭。



水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


179#
發表於 19-6-3 19:42 |只看該作者
waiyuktsoi 發表於 19-6-3 19:18
港澳人士唔可以供要一次比曬係咪呀?

可以供,比5成首期,分10年。


禁止訪問

積分: 4158


180#
發表於 19-6-3 19:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo