時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 13418

2025勳章蛇年勳章


161#
發表於 19-8-6 18:53 |只看該作者
0712-1703 發表於 19-8-6 16:00
黑社會揚言保家園,警方呢個時候又唔見影,商舖落閘,小巿民唔快些回家就自己食自己,黑社會已經升上神枱可 ...

唔係咁縱容班暴徒,人地洗鬼出來保護家園,暴徒瘋狂破壞睇唔到,又想攪元朗白衣人翻版,果班暴徒,不單止霸路,連交通燈都破壞,行為禽獸不如,唔好再講班後生仔好慘,政府唔回應,政府早回應,不過唔答應,仲有先撩者賤,唔好輸打贏要,自己唔夠人打就報警,揾把遮擋住打人就叫黑警,黃屍標準,雙重標準


子爵府

積分: 13418

2025勳章蛇年勳章


162#
發表於 19-8-6 18:58 |只看該作者
0712-1703 發表於 19-8-6 17:18
朋友係附近返工,醫生叫佢早收工。佢 whatsapps send 比我,我上網見到周圍真係拉閘,我唔唔想北角有事,福 ...

難道黑衣人每次遊行集會完例必霸路,破壞警署早已被默許


子爵府

積分: 10545


163#
發表於 19-8-6 19:12 |只看該作者
黑道都有道義唔搞人妻兒但班乞衣就搞婦嬬⋯⋯

點評

vesley    發表於 19-8-6 19:27


子爵府

積分: 10231


164#
發表於 19-8-6 19:25 |只看該作者
veronica1210 發表於 19-8-6 18:53
唔係咁縱容班暴徒,人地洗鬼出來保護家園,暴徒瘋狂破壞睇唔到,又想攪元朗白衣人翻版,果班暴徒,不單止 ...
攪交通燈真系勁变態!知吾知會有人命傷亡架!過馬路幾危險!正百佳冇良知!太過份


公爵府

積分: 25834

2024年龍年勳章


165#
發表於 19-8-6 20:04 |只看該作者
回覆 vesley 的帖子

攪交通燈不是人所為,應該用天眼拉晒


水晶宮

積分: 67993


166#
發表於 19-8-6 20:18 |只看該作者
EstrellaDamm 發表於 19-8-6 18:22
Hi,佢喺邊頭?我頭先行咗轉,唔覺有危險。不過我只行咗屋企附近一帶。只係啲舖關門,似打風咁囉。

個人 ...

同意。 有人製造緊張恐怖氣氛。
天空之城, 快樂之地


大宅

積分: 4259


167#
發表於 19-8-6 20:26 |只看該作者
veronica1210 發表於 19-8-6 18:53
唔係咁縱容班暴徒,人地洗鬼出來保護家園,暴徒瘋狂破壞睇唔到,又想攪元朗白衣人翻版,果班暴徒,不單止 ...

阿媽答應只幫首期買樓,冇能力full pay 層樓俾佢,就發爛渣,阻住阿媽返工,攪D叔伯兄弟,破壞街道,同等道理


大宅

積分: 4259


168#
發表於 19-8-6 20:27 |只看該作者
moremoremimi 發表於 19-8-6 20:26
阿媽答應只幫首期買樓,冇能力full pay 層樓俾佢,就發爛渣,阻住阿媽返工,攪D叔伯兄弟,破壞街 ...

班大學生痴咗線


侯爵府

積分: 20916


169#
發表於 19-8-6 20:31 |只看該作者
PCCW2319 發表於 19-8-6 20:18
同意。 有人製造緊張恐怖氣氛。

剛係北角朋友家食完飯、呢度好平靜、有吾少醫察係A 出口外及明苑西街到;沿途有吾少c9及OL經過及影相、小孩都見到幾個。地鐵入面都吾少人來來往往咁。
魚蛋檔開左、d 街坊係到傾計。

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊
成功的人放眼於機會,失敗的人放眼於障礙。 生命長短我無法控制,但內容就可以由我發揮!


侯爵府

積分: 22944


170#
發表於 19-8-6 20:34 |只看該作者
littlesister 發表於 19-8-6 15:45
曱甴出沒注意

要用好多殺蟲水先搞得掂。


水晶宮

積分: 71755

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章


171#
發表於 19-8-6 21:08 |只看該作者
天佑北角,守護香港


公爵府

積分: 27078

2024年龍年勳章


172#
發表於 19-8-6 21:15 |只看該作者
2015年1月媽 發表於 19-8-6 15:48
我老公今晚8點幾先返工

Jm 放心..北角有好多警察...應該冇人敢搞事...唔好擔心


公爵府

積分: 27078

2024年龍年勳章


173#
發表於 19-8-6 21:17 |只看該作者
2015年1月媽 發表於 19-8-6 15:48
我老公今晚8點幾先返工

Jm 放心..我收工啱啱經過北角,有好多警察,相信不冇人搞事.唔好擔心

點評

ANNAFRIEND    發表於 19-8-6 21:43


水晶宮

積分: 56985


174#
發表於 19-8-6 21:20 |只看該作者
Moppyhaha 發表於 19-8-6 21:15
Jm 放心..北角有好多警察...應該冇人敢搞事...唔好擔心

所以點都要支持警察,佢地倒下無人可對抗黑衣市民就慘啦,佢地已視法律如無物,遲早變質去打家劫舍


珍珠宮

積分: 34774


175#
發表於 19-8-6 21:24 |只看該作者
0712-1703 發表於 19-8-6 16:00
黑社會揚言保家園,警方呢個時候又唔見影,商舖落閘,小巿民唔快些回家就自己食自己,黑社會已經升上神枱可 ...

係架,班乞衣真係唔去再去攪攪震。。。





就冇事架啦


男爵府

積分: 8555


176#
發表於 19-8-6 21:29 |只看該作者
Moppyhaha 發表於 19-8-6 21:17
Jm 放心..我收工啱啱經過北角,有好多警察,相信不冇人搞事.唔好擔心

完全無事發生就好了。大家平安回家

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo