自由講場

跳至

首頁

尾頁
   36


水晶宮

積分: 74808


161#
發表於 20-8-14 07:38 |只看該作者
sabun 發表於 20-8-13 15:44
其實不好意思問,如就算比千萬醫好,是否會長命十幾年甚至不會復發,否则用千萬去延長幾年壽命康復後又擔心 ...

我父親當年就係這樣選擇,隋遇,醫到政府無野可做就隋遇,錢根本我地無能力可以負擔,就算有藥都唔會買。

當時第4期,己醫到無野可做,父親放是周圍去玩,踏單車,釣魚,種菜,過了1段日子再覆診,醫生講佢好番了,再過1段日子,因為之前的治療減弱佢抗拒力最後是患肺炎走了。


珍珠宮

積分: 30061


162#
發表於 20-8-14 07:48 |只看該作者
祝你早日康復


子爵府

積分: 12341


163#
發表於 20-8-14 07:52 |只看該作者
樓主,加油!
我也同c6講了若我有病不會醫,寧願留番的錢俾佢,尤其而家咁嘅環境,我只想佢過得好好


複式洋房

積分: 403


164#
發表於 20-8-14 08:26 |只看該作者
jollyma 發表於 20-8-14 07:23
你後悔冇買保險,你不如話比大家知係咩癌病,用咩藥要咁貴,,保險究竟包唔包,你講到隻藥咁勁,等大家可以留意 ...

睇返樓主之前D post ,佢家人應該係肝cancer。我估佢意思並唔係話隻藥好勁,係而家醫生有其它治療的option 俾佢which 係有成功個案,但治療費用龐大。


大宅

積分: 3515


165#
發表於 20-8-14 08:28 |只看該作者
echoo 發表於 20-8-13 19:03
我想知道可以賠到二千萬醫療的保險,一個月駛吾駛供一兩萬?我見保險公司賠幾十萬已經牙痛咁款。
...

本帖最後由 skylingac 於 20-8-14 08:28 編輯

咁又唔駛一個1-2萬咁貴,
佢跟年紀加保駛45歲... 6000-9000 一年(忘了)
買高墊底費 公司保險保墊底


複式洋房

積分: 403


166#
發表於 20-8-14 08:30 |只看該作者
樓主加油,明白你感受。加油(emoji)

多啲陪佢,令佢開心


子爵府

積分: 14468


167#
發表於 20-8-14 08:55 |只看該作者
貓頭雀 發表於 20-8-13 21:29
疫情呀
我們都想帶他去行下,當散心又好,當完下心願乜都好。

樓主家人是甚麽病?
有其他JM提及可能是肝癌
因我阿爸上年也是肝癌, 如果你家人也是, 可以和你分享資訊


翡翠宮

積分: 97287


168#
發表於 20-8-14 09:35 |只看該作者
貓頭雀 發表於 20-8-13 15:30
倘有效果, 一直要用藥。
倘若幸運地全身無晒癌細胞,都要繼續用藥2年,就可停止了。

咁兩年要用幾多次藥?

如果日日要用藥一年都要燒521萬!
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


169#
發表於 20-8-14 10:27 |只看該作者
一般人家,未必有錢比


大宅

積分: 3839


170#
發表於 20-8-14 10:31 |只看該作者
jasonhelen 發表於 20-8-13 16:21
以我所知,可以申請資助

本人認為用錢延長壽命,等於延長痛苦

不如留返D錢比仔女好過。


翡翠宮

積分: 97287


171#
發表於 20-8-14 10:34 |只看該作者
yeung_ma 發表於 20-8-13 17:42
我朋友就係咁, 佢完全唔想醫, 叫醫生開止痛藥, 有需要就食, 再安排好晒自己身後事, 話寧願把錢留晒俾個女同 ...

求仁得仁, 真係長痛不如短痛。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


翡翠宮

積分: 97287


172#
發表於 20-8-14 10:37 |只看該作者
schricky 發表於 20-8-13 19:06
其實就算買咗保險,都未必樣樣保,我成日担心有事又claim唔到個時仲激心
...

係,咁就真係仲死快啲。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 20365


173#
發表於 20-8-14 10:49 |只看該作者
題外話,如果買開英國保誠保險既鼓勵大家可以在現有保單內加一隻叫危疾醫治保,每年保費大約$400美金(視乎年紀),好似可以claim 3次定5次,每次實報實銷醫療費最多$100萬,我2年前都加左,一心諗住老左就算有病痛都有醫療費,唔洗比負擔d仔女,有興趣既GM就聯絡返自己既保險經紀

利申:我唔係做保險,亦冇家人做保險


珍珠宮

積分: 30517


174#
發表於 20-8-14 10:57 |只看該作者
難相處 發表於 20-8-13 15:25
其實如果真係無錢食標靶藥會點?
近排諗買醫保,經紀強烈推薦我買無上限醫療保,價錢差1.5倍,決定唔到.... ...

有病時,可以令你傾家蕩產。有樓賣樓,有車賣車。 多年人生便建立的心血全部冇晒。


珍珠宮

積分: 43251

虎到金來勳章


175#
發表於 20-8-14 10:59 |只看該作者

回覆樓主:

天價,真心。。如果發生係自己身上,會開心面對,不用藥啦, 唔想耽誤家人,自己走咗之後,仲留底一屁股債項比屋企,屋企人又要重頭嚟過。。

買唔買保險已經係題外話啦,咁事實上係無買,重諗嚟做乜。。


珍珠宮

積分: 38763

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


176#
發表於 20-8-14 11:13 |只看該作者
SARIDON 發表於 20-8-14 10:59
天價,真心。。如果發生係自己身上,會開心面對,不用藥啦, 唔想耽誤家人,自己走咗之後,仲留底一屁股債 ...

發生係自己身上點同發生係家人身上?唔同感受。
全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


177#
發表於 20-8-14 12:00 |只看該作者
大笨鐘 發表於 20-8-14 07:02
聽講舊制公務員可以 claim 返

應該係,我有個朋友佢係公務員,都好高級下,佢早兩年乳癌,我見佢所有都可以claim返,不過佢剛剛退休,退休之後包唔包我就唔知了。


用戶要求終止服務

積分: 31434

牛年勳章


178#
發表於 20-8-14 12:04 |只看該作者
hugub 發表於 20-8-14 10:49
題外話,如果買開英國保誠保險既鼓勵大家可以在現有保單內加一隻叫危疾醫治保,每年保費大約$400美金(視乎 ...

我都係買咗呢間,唔一定係加,獨立買都係一樣。
未經許可,請勿轉載


用戶要求終止服務

積分: 31434

牛年勳章


179#
發表於 20-8-14 12:06 |只看該作者
麟媽媽 發表於 20-8-14 12:00
應該係,我有個朋友佢係公務員,都好高級下,佢早兩年乳癌,我見佢所有都可以claim返,不過佢剛剛退休,退 ...

如果舊制公務員,97前入職嗰 d,退休前同退休後嘅醫療福利係一樣嘅~
未經許可,請勿轉載


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


180#
發表於 20-8-14 12:07 |只看該作者
granja 發表於 20-8-14 11:13
發生係自己身上點同發生係家人身上?唔同感受。

呢樣野我真係好明白,我爸爸同埋我老爺當時腎衰竭,尤其是我老竇因為係年紀好大了,最初佢真係拚死無大礙,成日話唔醫呀!但我哋做仔女點可能真係睇住佢死呀?而且佢後來嚴重到雙腳腫晒,背脊盆骨位置痛到企都企唔到,佢初初仲話自己扭親, 其實係個腎衰竭影響到咁,之後緊急入咗QE 之後仲入埋ICU,真係換血先掂,半夜好危急call我地去醫院,我哋嗰個喊到豬頭咁。所以而家講係好容易嘅,但當發生係你至親身上,係唔會睇得咁輕鬆。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo