自由講場

跳至

首頁

尾頁
   16


大宅

積分: 3828


161#
發表於 22-12-3 07:09 |只看該作者
redhot 發表於 22-11-21 09:20
我打算仔女住現居,兩老搬去愉景灣,然後週末佢地入嚟一齊渡假

有心理準備,佢哋未必個個星期肯咁做


大宅

積分: 3828


162#
發表於 22-12-3 07:11 |只看該作者
師妹 發表於 22-11-20 09:06
香港,內地,兩邊走

而家都幾難


大宅

積分: 3828


163#
發表於 22-12-3 07:11 |只看該作者
大姑娘 發表於 22-11-20 12:49
首先要有錢

所以要搵錢


大宅

積分: 3828


164#
發表於 22-12-3 07:13 |只看該作者
tyjm 發表於 22-11-20 15:06

覺得佢有少少似肥版容祖兒


男爵府

積分: 6832


165#
發表於 22-12-3 07:17 |只看該作者
wln 發表於 22-11-20 10:22
理想既退休生活,質素一定唔可以差。
如果經濟許可,唔會返內地

內地現在都好好, 店舖食物質素新鮮,服務態度又好


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


166#
發表於 22-12-3 07:38 |只看該作者
mocha815 發表於 22-12-3 07:17
內地現在都好好, 店舖食物質素新鮮,服務態度又好

其實最理想、就唔好住死一個地方~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


水晶宮

積分: 55151


167#
發表於 22-12-3 08:49 |只看該作者
annakit 發表於 22-11-20 11:10
只係想搵一個四季如秋的地方, 但搵唔到

四季如春就有


子爵府

積分: 12516


168#
發表於 22-12-3 09:16 |只看該作者

回覆樓主:

去過很多地方,始終香港最好! 唔鍾意在別地方當二三四等公民,更美麗地方都只宜旅遊或短居,長住或移民反而童話幻滅且實際太多不利因素,永遠在自己地方最舒適自在,始終家的感覺係最好!


伯爵府

積分: 16347


169#
發表於 22-12-3 09:22 |只看該作者
東住半年,西住半年,

中心點,仍是香港+大灣區
過好,每一天!


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


170#
發表於 22-12-3 10:28 |只看該作者
夢想與現實往往有出入, 所以寧願留港.


水晶宮

積分: 56186


171#
發表於 22-12-3 10:31 |只看該作者
八十八 發表於 22-12-3 07:09
有心理準備,佢哋未必個個星期肯咁做

佢唔肯咪我出去見下面囉,點都近水路過返大陸吖,如果定居大陸,仲更難見仔女。


水晶宮

積分: 74954


172#
發表於 22-12-3 10:37 |只看該作者
free2020 發表於 22-11-20 01:54
1)唔計政治因素
2)唔計金錢因素

香港有美食,有麻雀腳,有朋友'一另夠安全,冇欺淩..


子爵府

積分: 11693


173#
發表於 22-12-3 10:45 |只看該作者
夢想退休地方,地點反而唔係重要,只要交通方便、身邊有喜歡的親人朋友、喜歡的食物就夠已經好滿意。


公爵府

積分: 27432

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 熱血勳章


174#
發表於 22-12-3 10:46 |只看該作者
更係香港有家人、朋友陪伴。各國美食應有盡有,醫療完善。


大宅

積分: 3828


175#
發表於 22-12-3 10:48 |只看該作者
redhot 發表於 22-12-3 10:31
佢唔肯咪我出去見下面囉,點都近水路過返大陸吖,如果定居大陸,仲更難見仔女。
...

都啱既


公爵府

積分: 25353


176#
發表於 22-12-3 11:11 |只看該作者
yuyueng 發表於 22-11-22 12:44
退休即系年逾60,首選治安好,地方大既地方,我會以香港同中山2地作基地,咩歐洲東南亞,淨系治安已經唔會 ...

我都係這樣計劃,請問既然要"間中返香港小住"要不要在香港保留一間吉屋?一年可能只住二、三個月,不能出租好嘥。

如果不保留屋,即係所有傢俬電器都送給別人或丟掉,請問你怎樣計劃?


水晶宮

積分: 69102

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


177#
發表於 22-12-3 11:28 |只看該作者
bks2014 發表於 22-12-3 11:11
我都係這樣計劃,請問既然要"間中返香港小住"要不要在香港保留一間吉屋?一年可能只住二、三個月,不能 ...

因為我仲有一個仔,間屋打算第時做遺產,我地有生之年個仔一定有自己屋企返,就算第時佢結咗婚,都有「娘家」可回,所以唔打算賣樓,幾時都係兩邊有屋有選擇。


男爵府

積分: 8704


178#
發表於 22-12-3 11:56 |只看該作者
yk2 發表於 22-12-3 09:16
去過很多地方,始終香港最好! 唔鍾意在別地方當二三四等公民,更美麗地方都只宜旅遊或短居,長住或移民反而 ...

yes, 都可以講相見好,同住難


公爵府

積分: 26129


179#
發表於 22-12-3 14:04 |只看該作者
brother4 發表於 22-12-3 10:37
香港有美食,有麻雀腳,有朋友'一另夠安全,冇欺淩..

係,留香港幾好,有朋友有屋企人,得閒打下牌


子爵府

積分: 10812


180#
發表於 22-12-3 14:42 |只看該作者
hong kong

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo