立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3828
redhot 發表於 22-11-21 09:20 我打算仔女住現居,兩老搬去愉景灣,然後週末佢地入嚟一齊渡假
師妹 發表於 22-11-20 09:06 香港,內地,兩邊走
大姑娘 發表於 22-11-20 12:49 首先要有錢
tyjm 發表於 22-11-20 15:06
男爵府
積分: 6832
wln 發表於 22-11-20 10:22 理想既退休生活,質素一定唔可以差。 如果經濟許可,唔會返內地
象牙宮
積分: 222735
mocha815 發表於 22-12-3 07:17 內地現在都好好, 店舖食物質素新鮮,服務態度又好
水晶宮
積分: 55151
annakit 發表於 22-11-20 11:10 只係想搵一個四季如秋的地方, 但搵唔到
子爵府
積分: 12516
伯爵府
積分: 16347
瑪瑙宮
積分: 149930
積分: 56186
八十八 發表於 22-12-3 07:09 有心理準備,佢哋未必個個星期肯咁做
積分: 74954
free2020 發表於 22-11-20 01:54 1)唔計政治因素 2)唔計金錢因素
積分: 11693
公爵府
積分: 27432
redhot 發表於 22-12-3 10:31 佢唔肯咪我出去見下面囉,點都近水路過返大陸吖,如果定居大陸,仲更難見仔女。 ...
積分: 25353
yuyueng 發表於 22-11-22 12:44 退休即系年逾60,首選治安好,地方大既地方,我會以香港同中山2地作基地,咩歐洲東南亞,淨系治安已經唔會 ...
積分: 69102
bks2014 發表於 22-12-3 11:11 我都係這樣計劃,請問既然要"間中返香港小住"要不要在香港保留一間吉屋?一年可能只住二、三個月,不能 ...
積分: 8704
yk2 發表於 22-12-3 09:16 去過很多地方,始終香港最好! 唔鍾意在別地方當二三四等公民,更美麗地方都只宜旅遊或短居,長住或移民反而 ...
積分: 26129
brother4 發表於 22-12-3 10:37 香港有美食,有麻雀腳,有朋友'一另夠安全,冇欺淩..
積分: 10812
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy