自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 7446


161#
發表於 23-5-6 22:50 |只看該作者
KTKTKT5 發表於 23-5-6 20:01
你可能唔同意,但至少香港嘅醫療係世界級,用嘅護照都係好方便嘅。如果香港唔係特區, 正式渠道嚟講,連上 ...

非常同意!
很慶幸自己生於香港,地域一線之差,尤其女仕,成長閱曆,差之千里。

內地也好、英國也好,都各有長短,沒有一面倒。


珍珠宮

積分: 30356

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


162#
發表於 23-5-6 22:55 |只看該作者
bobolam 發表於 23-5-6 20:16
小三當上皇后,無天理
我都覺。
小3真夠「勵志」
請勿轉載。搬字過紙不是記者的工作,未經同意, 即屬抄襲。


禁止訪問

積分: 45474


163#
發表於 23-5-6 23:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22733

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


164#
發表於 23-5-7 00:40 |只看該作者
okgoodla 發表於 23-5-6 17:54
嘩….佢終於等到做國王!開心死佢!

等了一個世紀


侯爵府

積分: 24610


165#
發表於 23-5-7 01:15 |只看該作者
okgoodla 發表於 23-5-6 17:54
嘩….佢終於等到做國王!開心死佢!

幾驚佢等唔到


子爵府

積分: 14406

2024年龍年勳章


166#
發表於 23-5-7 01:53 |只看該作者
ahpoo 發表於 23-5-6 17:43
你係香港土生土長?點解會攞英國同泰國比較,了解下歷史啦!

認同
Life must go on


男爵府

積分: 8817


167#
發表於 23-5-7 02:50 |只看該作者
美味 發表於 23-5-6 21:17
你真係好笑,哩個國王三歲已經被內定咗啦,應該更加無嘢好睇,你又睇嘅?
...

我話中國選舉冇咩好睇因為內定 睇內定的選舉冇野好睇

呢家英國不是選舉係加冕 內定的加冕
兩碼子事



禁止訪問

積分: 45474


168#
發表於 23-5-7 03:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 44164


169#
發表於 23-5-7 04:38 |只看該作者
alau2021 發表於 23-5-7 03:53
民眾舉戴妃肖像贈興

英國反君主制組織「共和國」的成員以及環保組織的成員在倫敦示威 ...

竟然可以容許佢哋甘既時候示威


珍珠宮

積分: 33166


170#
發表於 23-5-7 05:01 |只看該作者
本帖最後由 RelaxHippo 於 23-5-7 05:11 編輯
ahpoo 發表於 23-5-7 04:38
竟然可以容許佢哋甘既時候示威

做show 啫。 呢班人唔多,亦無老尾金主喺背後俾錢揾人示威, 搞破壞, 碇汽油彈, 搞全球各大傳媒, 社交平台, WhatsApp, YouTube做文宣, 號召推翻查理斯, 全部喺可控範圍搞下show, 俾各大民煮豉油教徒high下話幾咁民煮豉油。 換咗係泰國, 就有一班老尾培養既學生出嚟搞各式示威, 喺各大社交平台做文宣號召泰國曱甴, 只係泰王仲有軍方支持, 喺阿爺示範過擊敗老尾既顏色革命, 學識截斷老尾資金,喺搞事初期拉帶頭搞事者, 香港黑暴後, 老尾顏色革命無再成功過。

再講, 以前未有激進曱甴做垃圾會議員時, 最激既都只係長毛掟下嘢。 長毛好識玩, 掟嘢但又唔會搞中人, 做場show, 佢唔會因此被拉,大家好做。 之後有激進曱甴入嚟越玩越痴線, 長毛, 犯民就跟埋一齊鬥搞破壞。


珍珠宮

積分: 44164


171#
發表於 23-5-7 05:14 |只看該作者
RelaxHippo 發表於 23-5-7 05:01
做show 啫。 呢班人唔多,亦無老尾金主喺背後俾錢揾人示威, 搞破壞, 碇汽油彈, 搞全球各大傳媒, 社交 ...

小紅書有網民post 左有個平民唔小心行過凱特身邊入哂鏡而不自知好搞笑,d保安都幾兒嬉。不過又令到成件事可愛左


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


172#
發表於 23-5-7 05:24 |只看該作者
RelaxHippo 發表於 23-5-7 05:01
做show 啫。 呢班人唔多,亦無老尾金主喺背後俾錢揾人示威, 搞破壞, 碇汽油彈, 搞全球各大傳媒, 社交 ...

朋友話長毛示威[演出]時有大動作、會通知警察下一步做什麽、如燒衣........
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


173#
發表於 23-5-7 05:25 |只看該作者

回覆樓主:



.
attach0/tmp/phpuaeyjt

點評

stagea    發表於 23-5-7 11:16
alau2021    發表於 23-5-7 08:39
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


珍珠宮

積分: 33166


174#
發表於 23-5-7 05:33 |只看該作者
ahpoo 發表於 23-5-7 05:14
小紅書有網民post 左有個平民唔小心行過凱特身邊入哂鏡而不自知好搞笑,d保安都幾兒嬉。不過又令到 ...
但係哈利老婆阿梅根要皇室級別既保安噃, 佢要退出英國皇室但又認為自己一家仲有皇室人員既安全威脅, 如果係梅根, 佢一定發癲

當然英國皇室無人有心搞事, 或仲未夠班搞事, 出啲咁既保安漏洞無事都算,不過就顯露皇室保安, 倫敦警察安排失當。 阿安倍堂堂前日本首相, 諗住無人搞佢, 結果保安出問題就出事死埋。


珍珠宮

積分: 33166


175#
發表於 23-5-7 05:35 |只看該作者
大力大力 發表於 23-5-7 05:24
朋友話長毛示威[演出]時有大動作、會通知警察下一步做什麽、如燒衣........
...
都話長毛好識玩, 做場show, 佢有話題但又唔會令警方難做, 不過之後有曱甴, 只好鬥搞破壞。


公爵府

積分: 27254

2024年龍年勳章 畀面勳章


176#
發表於 23-5-7 07:15 |只看該作者
本帖最後由 美味 於 23-5-7 07:28 編輯
ggiee 發表於 23-5-7 02:50
我話中國選舉冇咩好睇因為內定 睇內定的選舉冇野好睇

呢家英國不是選舉係加冕 內定的加冕

係你自己講內定無嘢好睇,兩個都係內定但係又兩碼子事


大宅

積分: 3707


177#
發表於 23-5-7 08:58 |只看該作者
大姑娘 發表於 23-5-6 18:34
因為冇請霉巾

估計哈里都係冇被邀請,佢自己硬返去。因為佢冇嗰件紅黑斗篷著!威廉、愛德華和安德魯都有得著!


水晶宮

積分: 61227


178#
發表於 23-5-7 09:21 |只看該作者
cheung2000 發表於 23-5-6 21:25
見佢戴住個冠,真係想掟蕃茄,還我戴妃

相信在很多人心目中,王后應該是戴妃,包括我。


珍珠宮

積分: 37201


179#
發表於 23-5-7 09:27 |只看該作者
懸浮微粒 發表於 23-5-7 08:58
估計哈里都係冇被邀請,佢自己硬返去。因為佢冇嗰件紅黑斗篷著!威廉、愛德華和安德魯都有得著!
...

佢選擇左唔做主要皇室人員就無皇室待遇啦(但又要求皇室級別保安,真。。 )


見到查理斯行出教堂經過佢前面時佢專登低頭唔望,儀式完左又9秒9返美國,真係好唏噓,一家人好好地攪到咁


珍珠宮

積分: 34922

畀面勳章


180#
發表於 23-5-7 09:39 |只看該作者
sinchui 發表於 23-5-6 19:12

呢個王妃個樣好惡, 城府好深

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo