立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7498
子爵府
積分: 10836
花墟小三 發表於 25-4-3 11:50 我公司多數係請50歲以上
伯爵府
積分: 18019
Bbpig2014 發表於 25-4-2 20:10 我相信文職好難肯請50+, 過左50, 學新軟件又慢、輸入又慢、對眼又開始退化, 睇文件都慢啲......要接受現實 ...
侯爵府
積分: 24145
sanjoe 發表於 25-4-3 12:21 大家會揀邊個地區返工 1) 觀塘 2) 葵涌
水晶宮
積分: 52391
一人之下 發表於 25-4-3 16:50 葵涌睇吓邊度,葵芳新都會好正,葵興地鐵站附近都幾好。我反而吾鍾意觀塘,地鐵站行去apm返工好多人,近碼 ...
積分: 14014
annie133 發表於 25-4-2 14:49 你揀人人揀你 要份工有吸引力先得 而家失業率3.x%, 即係人揀工
Charlotte_mom 發表於 25-4-3 11:04 我公司,算大公司 請部門秘書,人工奀都算,仲要十日AL 我話點請呀!工廠咩
積分: 15514
mandy952 發表於 25-4-3 11:40 我做嗰到都算大機構,好多部門反映請唔到普通文職,因為要返shift,人工就冇得加,最後只可以加假期 但都 ...
積分: 16812
小菜豆 發表於 25-4-2 13:44 登廣告一個月, 請senior accountant 只有4個人約到時間,最後得一個面試。
積分: 5036
SandyWu 發表於 25-4-3 14:21 呢個係真 40+難搵。
大宅
積分: 2583
積分: 18659
花墟小三 發表於 25-4-3 14:07 你做開咩? 有通知你!
積分: 63629
sanjoe 發表於 25-4-3 12:08 我公司因為1/5取消強積金對沖 有幾個員工做左超過10年, 遣散佢地, 做到30/4
積分: 2769
小菜豆 發表於 25-4-3 14:10 新商廈
積分: 18439
小菜豆 發表於 25-4-2 14:55 妳啱,而家係人揀工
是是但但 發表於 25-4-4 08:11 你老細究竟有冇理解過MPF 個新方案架
瑪瑙宮
積分: 149606
小菜豆 發表於 25-4-2 14:31 牛頭角
小菜豆 發表於 25-4-2 18:13 而家大概明個原因。 稱唔上好工,個ad列明要求多多, 基本福利,大假係齊,
mandy952 發表於 25-4-2 20:23 而家d後生連輸入法都唔識,要用語音,我用倉頡比人話好神奇喎,真係吹脹 你呢啲思想已經好過時 ...
mandy952 發表於 25-4-3 10:25 其實返半日好無聊囉,返到去都唔會做野嘅
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy