想生BB

跳至

首頁

尾頁
   6


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


161#
發表於 09-10-20 23:57 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-20 23:55 發表




我同佢完全唔識 , 一 D 關係都無架


哎呀哎呀..Sorry Sorry....我一直以為你地識架添。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


男爵府

積分: 7342


162#
發表於 09-10-20 23:59 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-20 23:55 發表




我同佢完全唔識 , 一 D 關係都無架


唔講真係估唔到 ! 你地咁齊心, 一吹雞兩個即到, 兩個都一樣咁識野, 兩個都喺度做同一樣野, 我開頭仲以為你地係 partner 黎架 !



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


163#
發表於 09-10-21 00:00 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-20 23:56 發表




你遲左上黎啦, 再早 D 果個唔係我呀


係呀...我都只係新仔...所以都唔知"早D"係邊個。
係呢, 咁早D個個去咗邊呀? 佢又係解答高手黎架?
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


男爵府

積分: 9100


164#
發表於 09-10-21 00:01 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 20-10-2009 23:53 發表


係呀...你就係"無咁講過"。
係囉, 所以好笑


bibifa1225: 第時私底下同你講, 免得bk話我發表與"想生bb"無關的話題


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


165#
發表於 09-10-21 00:01 |只看該作者
原帖由 大頭蝦 於 09-10-20 23:59 發表


唔講真係估唔到 ! 你地咁齊心, 一吹雞兩個即到, 兩個都一樣咁識野, 兩個都喺度做同一樣野, 我開頭仲以為你地係 partner 黎架 !


哎呀~~我以為佢地係"同行"黎架, 唔係點識咁多野呀???
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


166#
發表於 09-10-21 00:03 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-10-21 00:01 發表
係囉, 所以好笑


bibifa1225: 第時私底下同你講, 免得bk話我發表與"想生bb"無關的話題


好呀好呀...我隨時歡迎你pm我, 我地可以私底下慢慢傾。 哈~
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


男爵府

積分: 7342


167#
發表於 09-10-21 00:03 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-20 23:56 發表


唔係呀....好似你咁坐係bk度...就有人上門問你買d仔。
幾好呀!! 又唔辛苦...又搵到錢。


嘩, 你鋪話法呀, sell 到牙血都流埋架, 你真係食米唔知米貴, 搵錢唔知辛苦 ! 全日都坐陣喺度喎, 你同我唔駛做都無咁勤力啦真係 ..



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


168#
發表於 09-10-21 00:04 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-10-21 00:01 發表
係囉, 所以好笑


bibifa1225: 第時私底下同你講, 免得bk話我發表與"想生bb"無關的話題


gkk 你最好私底下講我知你做邊行.....哈哈哈...我真係好8掛架。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


男爵府

積分: 9100


169#
發表於 09-10-21 00:05 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 20-10-2009 23:56 發表


唔係呀....好似你咁坐係bk度...就有人上門問你買d仔。
幾好呀!! 又唔辛苦...又搵到錢。
返工靜靜雞上綱, 梗係好啦, 老細請咗呢d員工就...


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


170#
發表於 09-10-21 00:06 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-10-21 00:01 發表
係囉, 所以好笑


bibifa1225: 第時私底下同你講, 免得bk話我發表與"想生bb"無關的話題



bk 唔會話你架, 仲歡迎 自由討論添


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


171#
發表於 09-10-21 00:07 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-10-21 00:05 發表
返工靜靜雞上綱, 梗係好啦, 老細請咗呢d員工就...




你好似仲好高級噃


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


172#
發表於 09-10-21 00:08 |只看該作者
原帖由 大頭蝦 於 09-10-21 00:03 發表


嘩, 你鋪話法呀, sell 到牙血都流埋架, 你真係食米唔知米貴, 搵錢唔知辛苦 ! 全日都坐陣喺度喎, 你同我唔駛做都無咁勤力啦真係 ..


哈哈哈哈....我真係買米唔知米貴架Woo!! 我買野唔睇價錢架。 咁又係...我唔識; 亦未做過既野...我唔會答...我驚我亂咁答...搞到其他jm唔生唔C就唔好啦。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


173#
發表於 09-10-21 00:08 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 00:00 發表


係呀...我都只係新仔...所以都唔知"早D"係邊個。
係呢, 咁早D個個去咗邊呀? 佢又係解答高手黎架?





佢答左你啦


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


174#
發表於 09-10-21 00:10 |只看該作者
原帖由 大頭蝦 於 09-10-20 23:59 發表


唔講真係估唔到 ! 你地咁齊心, 一吹雞兩個即到, 兩個都一樣咁識野, 兩個都喺度做同一樣野, 我開頭仲以為你地係 partner 黎架 !




你睇我有時俾人襟住就知唔係啦


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


175#
發表於 09-10-21 00:11 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-10-21 00:05 發表
返工靜靜雞上綱, 梗係好啦, 老細請咗呢d員工就...


聽聞依家好多老闆都隻眼開隻眼閉架啦。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


176#
發表於 09-10-21 00:11 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-20 23:56 發表


唔係呀....好似你咁坐係bk度...就有人上門問你買d仔。
幾好呀!! 又唔辛苦...又搵到錢。




乜你覺得唔辛苦咩


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


177#
發表於 09-10-21 00:12 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 00:07 發表




你好似仲好高級噃


依...miffy 你知 gkk 做邊行架? 你又知佢好高級?
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


178#
發表於 09-10-21 00:13 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 00:12 發表


依...miffy 你知 gkk 做邊行架? 你又知佢好高級?




我估咋


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


179#
發表於 09-10-21 00:13 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 00:08 發表





佢答左你啦


呢個暗示好明呀。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


男爵府

積分: 9100


180#
發表於 09-10-21 00:14 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 20-10-2009 23:50 發表


miffy 你唔知架??? 我以為你識 gkk 架添。
bibifa1225:

你千萬唔好咁講, 你唔見人地個簽名檔特顯及強調: I'm mifxxxxxxx

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo