在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3084


161#
發表於 05-3-19 14:40 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

我都覺得無乜時間做練習,因為其他時間已經用左練其他課外野 la !
:-P


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


162#
發表於 05-3-19 15:19 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hhma,

Yes, I am really lucky, so I am taking a course during at night, because nothing to do. My son is study DPS and I feel the schedule very tide and complate.
hhma 寫道:
Jamesmama
你就幸福啦,我佬完全唔會理佢地d功課既.
不過我都唔緊要既,重好啦,唔好有agree :lol: :lol:


[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


163#
發表於 05-3-19 15:20 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

easy,

I am woking at Bank too. Where is your office location? I work at Central. :-P
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


洋房

積分: 86


164#
發表於 05-3-19 16:14 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Jamesmama,

嘩, 你仔仔讀 DPS. 請問佢功課多嗎 ?
你洗唔洗日日陪佢做功課嫁


洋房

積分: 86


165#
發表於 05-3-19 16:16 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

EASY,

做 BANK 依家都要咁晚先走 ?
你邊有時間睇小朋友呀 ?
相信你小朋友一定好乖, 好獨立啦


子爵府

積分: 11389


166#
發表於 05-3-19 16:21 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Jamesmama
我都有個同事對孖仔係DPS (即係舊小拔, right?)小一.
我同事好有$$, 所以佢地係kinder已經有私人補習, 佢話成績都ok. 不過佢都有話見個仔甘讀, 都心痛呀!!!


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


167#
發表於 05-3-19 17:11 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

qmaqma,

功課唔算多, 但 Friday 就超多. James Daddy 要陪佢做功課同溫習(係每一晚), Sat & Sun 都留在家溫習.
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


168#
發表於 05-3-19 17:15 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hhma,

係呀舊小拔. James kinder 讀根德園, 所以現在也可應負.
hhma 寫道:
Jamesmama
我都有個同事對孖仔係DPS (即係舊小拔, right?)小一.
我同事好有$$, 所以佢地係kinder已經有私人補習, 佢話成績都ok. 不過佢都有話見個仔甘讀, 都心痛呀!!!
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 11755


169#
發表於 05-3-19 20:50 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

各位

對英文每日一編滿意嗎? 有冇比錢參加嫁?

我就麻麻哋滿意喇, 事關下學期要比錢都算喇, 個网仲衰過上學期, 自動彈出的次數多到,,,,,,,,,,,,唉.........大家都知喇, 晚晚的時間幾咁緊張, 仲要係咁彈出再重頭做過喎 :evil:


子爵府

積分: 11755


170#
發表於 05-3-19 20:53 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

我打佐去要求回水呀

siulisa 寫道:
各位

對英文每日一編滿意嗎? 有冇比錢參加嫁?

我就麻麻哋滿意喇, 事關下學期要比錢都算喇, 個网仲衰過上學期, 自動彈出的次數多到,,,,,,,,,,,,唉.........大家都知喇, 晚晚的時間幾咁緊張, 仲要係咁彈出再重頭做過喎 :evil:
:mrgreen:


侯爵府

積分: 21395


171#
發表於 05-3-19 22:15 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

siulisa

無聽過下學期要比錢wor, 同埋我不係每日得閒同阿女做, 係儲埋一星期先做一次

中文就真係每日做, 因為佢自己可以做, 但英文就要搵人從旁協助啦


大宅

積分: 3084


172#
發表於 05-3-19 23:13 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Jamesmama,

我office 係Quarry bay。
我囝囝幼稚園都係讀根德園。我都覺得就算舊年讀SFA都唔係好辛苦。DPS一年多少test and exam?friday d 功課超多?即係多少?

qmaqma,

You're right! 我真係無乜時間陪佢,而且我唔係同佢住,佢跟我爸媽住,好彩佢暫時都聽我話同頗獨立,我平時電話遙控佢。

siulisa,

每日一篇成日彈走咩?我唔聽阿仔講喎,又可能佢唔係日日做 la !
:-P


子爵府

積分: 11389


173#
發表於 05-3-20 10:12 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

我做個個英文每日一篇上學期已經要比$$啦.
$80一年呀.
係好深, 我要同佢一齊做.
我地下學期重有埋數學每日一"做"tim呀. 好多野呀... :-(
下年兩個一齊都唔知點算 ?-( ?-(


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


174#
發表於 05-3-20 12:41 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

easy,

James is study P.1 :-P

一年2test and 2 exam. Because the English dictation is full page of the story book & 2x vocabary.

Normally home work is 3-4 items. But Friday will 7-8 items (including book report (Engish & Chinese). How about your son?

easy 寫道:
Jamesmama,

我office 係Quarry bay。
我囝囝幼稚園都係讀根德園。我都覺得就算舊年讀SFA都唔係好辛苦。DPS一年多少test and exam?friday d 功課超多?即係多少?
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


175#
發表於 05-3-20 12:45 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hhma,

Sometime I feel 心痛 too. But my hubby is an old boy at DPS, so he is really understand the school culture. I believe that if the education base build up well and the kids will more easy to catch up Sencondary schedule.

hhma 寫道:
Jamesmama
我都有個同事對孖仔係DPS (即係舊小拔, right?)小一.
我同事好有$$, 所以佢地係kinder已經有私人補習, 佢話成績都ok. 不過佢都有話見個仔甘讀, 都心痛呀!!!
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


大宅

積分: 3084


176#
發表於 05-3-20 16:09 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Jamesmama,

Are you at home now ?
Why don't you go out on Sunday ? Busy for homework or test ?

I am in office now.
My son has 2-3 homework in weekday but he always finish 1-2 at school. Sometimes he has 1-2 more in weekend such as journal and poem. Eng & Chi dictation hold biweekly.
My son and I feel very comfortable. :lol:
:-P


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


177#
發表於 05-3-21 09:34 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

easy,

Yes, I was stay at home, this is not for James is for myself. Because I will exam on April 6.

Wah! So poor worked on Sunday. What is your position? You are lucky that your son is very independance.
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 11755


178#
發表於 05-3-21 09:43 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hhma 寫道:
我做個個英文每日一篇上學期已經要比$$啦.
$80一年呀.
係好深, 我要同佢一齊做.
我地下學期重有埋數學每日一"做"tim呀. 好多野呀... :-(
下年兩個一齊都唔知點算 ?-( ?-(


咁奇???????/咁即係間間學校唔同喇, 不過我近兩日都冇日日做英文喇, 中文就保持日日做, 真係好煩架, 成日做做


洋房

積分: 86


179#
發表於 05-3-21 14:47 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

easy,

你仔仔好勁呀,
你搖控都攬得掂, 佩服佩服
點解唔接番仔仔一齊住呀 ?


大宅

積分: 3084


180#
發表於 05-3-21 17:07 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Dear all,

Me and my hubby don't like to live with a stranger ( servant ). My Mum's house is near DBSPD. My son walks 5-10 mins to school only.
Although my Mum and Dad don't know English, I feel it is safe to take care of them. It make me let him live with them.

My position ? A supervisor but just a small potato la.
We need to have at least one supervisor on Sunday duty. Normally, I need to attend 1-2 time duty on Sunday.
I request to have day off on Saturday as I want to bring my son to attend extra-curricular by myself. I don't want my mum feels too hard due to different place.

:-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo