跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 626

好媽媽勳章 醒目開學勳章


161#
發表於 09-12-15 17:11 |只看該作者
CCCM, 可否pm 你的電郵/ 電話 畀我 " mikewing ", 我可以email 通知你 / 打電話畀你~



原帖由 CCCM 於 09-12-15 13:01 發表
sorry, 我之前太忙上唔到bk confirm, 唔知可唔可以加埋我玩/後補?


別墅

積分: 814


162#
發表於 09-12-16 10:49 |只看該作者
雪雪媽,
已pm你, 多謝給我機會, 你可email/致電我. 謝謝

原帖由 mikewing 於 09-12-15 17:11 發表
CCCM, 可否pm 你的電郵/ 電話 畀我 " mikewing ", 我可以email 通知你 / 打電話畀你~


禁止發言

積分: 121


163#
發表於 09-12-16 11:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 626

好媽媽勳章 醒目開學勳章


164#
發表於 09-12-16 12:38 |只看該作者
各位媽媽, 我已經send email 畀你地~
請check email~~ 我無以下媽媽既contact no., 不過我都pm 左你地d details~
Kuromi-in

bbpakkiu

cheuknokmama

pp.kitchen


請pm me~
BK網名稱謂聯絡電話BB稱謂 (囝囝/囡囡)
BB出生日期電郵地址


另外, 我會明天再send 一個update 既email 畀各媽媽~
請大家留意email~~ 謝謝~

dress code 方面: topic 係聖誕節... bb 扮聖誕老人又得, 扮聖誕鹿都得, 扮聖誕樹, 雪車都得架~~

game 方面: 媽媽們已經有幾個ideas, 明日email 大家就會知道.

交換禮物方面: 請大家準備一份$80-$100 既禮物.

$$ 方面: 我地預左60個人參加, 大人約$100, 兒童半價, bb 免費... 最後價錢會是: 總數/ 出席人數, $$ 到時再收~~ 希望confirm左黎既媽媽唔好唔到ya~~

如有錯漏, 請更改~ 謝謝~
wish you all merry christmas~~

[ 本帖最後由 mikewing 於 09-12-16 15:25 編輯 ]


大宅

積分: 4255


165#
發表於 09-12-16 13:57 |只看該作者
原帖由 mikewing 於 09-12-16 12:38 發表
各位媽媽, 我已經send email 畀你地~
請check email~~ 我無以下媽媽既contact no., 不過我都pm 左你地d details~

南瓜妹Kuromi-in
cheuknokmama
BKVIPAngine pp.kitchenJan_Ma Karinkcc

請pm me~BK網名稱謂聯絡電 ...


唔該哂!!! 你地安排得非常周到!!

星期日我可能會遲少少先到,係咪自己入去就得呢? 定要到時再打電話俾你?


別墅

積分: 626

好媽媽勳章 醒目開學勳章


166#
發表於 09-12-16 14:15 |只看該作者
可以, 你大約幾點到?
上次rachel 都有去過, 你自己入去clubhouse都可以~

原帖由 miumiu3 於 09-12-16 13:57 發表


唔該哂!!! 你地安排得非常周到!!

星期日我可能會遲少少先到,係咪自己入去就得呢? 定要到時再打電話俾你?


別墅

積分: 626

好媽媽勳章 醒目開學勳章


167#
發表於 09-12-16 17:01 |只看該作者
已pm 你~ please check... tmr will send you the details via email~~
thanks~

原帖由 howardmama09 於 09-12-16 11:14 發表
hihi,我新加入Bk ka,我好想同你地一齊玩ar,仲有冇位ar??地點同日期係幾時ar?thank a lot

BB: Howard(1) Adult (2)
DOB: 4/1/09


大宅

積分: 4255


168#
發表於 09-12-16 22:17 |只看該作者
原帖由 mikewing 於 09-12-16 14:15 發表
可以, 你大約幾點到?
上次rachel 都有去過, 你自己入去clubhouse都可以~


我可能要2:30PM先到,噤我自己入clubhouse!
果日我又要入元朗做節,可能又要早少少走添呀, 大約5:15PM...

我驚我到時唔捨得走呀!


禁止發言

積分: 121


169#
發表於 09-12-16 22:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 626

好媽媽勳章 醒目開學勳章


170#
發表於 09-12-17 11:45 |只看該作者
我仲未有
cheuknokmama

pp.kitchen


既資料~~

family 報告: 計埋以上2個family, total 31 個family~
今日會send個email 畀大家~

carpark 方面: $20/ hr, 請各駕車媽媽提供你的車牌給chun 媽~ chun 媽會同管理處安排你車響clubhouse 果邊~ 或者屆時請打電話畀chun 媽 (hoho80).


原帖由 mikewing 於 09-12-16 12:38 發表
各位媽媽, 我已經send email 畀你地~
請check email~~ 我無以下媽媽既contact no., 不過我都pm 左你地d details~
Kuromi-in
bbpakkiu
cheuknokmama
pp.kitchen

請pm me~
BK網名稱謂聯絡電話BB稱謂 (囝囝/囡囡)
BB ...


複式洋房

積分: 244


171#
發表於 09-12-17 12:01 |只看該作者
Thanks 雪雪媽. And I can bring floor mat too, still need right?

Hi chun 媽, I already pm my 車牌 to you. Please check pm. Thanks.

See you all on Sunday!


複式洋房

積分: 374


172#
發表於 09-12-17 12:57 |只看該作者
mikewing,
PM to you la.
Pls check


禁止發言

積分: 121


173#
發表於 09-12-17 13:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 626

好媽媽勳章 醒目開學勳章


174#
發表於 09-12-17 15:38 |只看該作者
CHECKED, thanks~
i will send you all the updated email tonight.
前期工作8899了~ 真係多謝各位媽媽幫忙~~

好唔好傾下果日既人手安排... 大家做小小就已經ok了~

而家搵左雪爸同悠爸全場攝影, 有無媽媽會帶攝錄機?
順手影下果日既活動, bb, 環境留個紀念就可以了~

另外, HF1842, kitkitaunt 同Karinkcc 果日會早d 出去街市/ supermarket 買bbq 食物& 飲品, 亦會車埋上黎, 有無媽媽/ 爸爸會去到目的地幫手搬下d 食物&飲品?
希望到時大家幫幫手~~

謝謝~

原帖由 cheuknokmama 於 09-12-17 12:57 發表
mikewing,
PM to you la.
Pls check

[ 本帖最後由 mikewing 於 09-12-17 23:56 編輯 ]


子爵府

積分: 10183


175#
發表於 09-12-18 11:12 |只看該作者
Dear all,
清清屋企有 D 事, 果日黎唔到啦


大宅

積分: 1012


176#
發表於 09-12-18 12:12 |只看該作者
各位好, 我已收到9位的車牌, 如果有開車未出pm我的請盡快給我你的車牌, 因為訪客車位有限, 請在今日內pm我, 謝謝!
收到
1) MPXXX5
2)LBXXX3
3)NMXXX6
4)LZXX0
5)MEXXX6
6)NKXXX0
7)JBXXX3
8)HFXXX2
9)NTXXX3

[ 本帖最後由 hoho80 於 09-12-18 12:48 編輯 ]


複式洋房

積分: 297


177#
發表於 09-12-18 16:30 |只看該作者
我仲以為可以見到你添~~真係可惜

原帖由 KaKa1 於 09-12-18 11:12 發表
Dear all,
清清屋企有 D 事, 果日黎唔到啦


子爵府

積分: 10183


178#
發表於 09-12-19 09:16 |只看該作者
唔係我呀, 係清清 我幫佢傳達咋
我係去架
原帖由 happyship 於 09-12-18 16:30 發表
我仲以為可以見到你添~~真係可惜


大宅

積分: 1025


179#
發表於 09-12-19 22:26 |只看該作者
非常謝謝雪媽的安排, 對不起, 家母整親腳入了醫院, 明天未能參與.

希望下次能再參加大家的聚會, 祝大家有愉快的一天


大宅

積分: 1489


180#
發表於 09-12-20 00:53 |只看該作者
咁多位媽媽,我地聽日嚟唔到啦, 亞仔唔舒服呀可能係我今日同佢去studio 123 影相冷親佢呀

Sorry ar...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo