夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 30410


161#
發表於 10-8-2 19:21 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-8-2 16:50 發表
很多謝你們的關心!!!

呢兩日好忙, 所以冇上嚟回覆, 和他不是太好, 但昨日經過奶奶的勸解, 我們昨日都出了去拍成日拖, 但到夜晚他話去按摩(我幫他做booking, 我有了bb費時陪他去), 結果又俾我知道他沒有去. 但我沒有 ...



29點解仲未走?


洋房

積分: 56


162#
發表於 10-8-2 19:31 |只看該作者
我奶奶知道呢件事, 但她話不會認她們, 佢仲講過就算個他同我離婚, 都不會認她們.

我老爺都像我老公一樣, 我奶奶就講他走, 她十分之理解我的痛.

我奶奶話點解要我忍, 我老爺不同我老公, 我老爺六十幾, 冇野做, 有九龍塘樓不住, 走去住天水圍村屋, 我奶奶話叫他走, 她的生活都俾他們好.

但我老公後生, 事業有前途, 我走了揸住成千萬, 我的生活都不會及個二奶. 佢話我忍下, 幸福始終會回來(雖然我冇乜信心)

原帖由 小manman 於 10-8-2 19:06 發表
我建議你唔好再花精神同時間再去check佢,反正你知道佢都係呃你,即使佢唔係講大話,佢都好難再得到你的信任,既然係咁check黎都係令自己唔開心~~~

總之,你老公講乜你就當係真既,唔需要再考究佢係真係假~~~

我覺得你目 ...


洋房

積分: 56


163#
發表於 10-8-2 19:34 |只看該作者
我老公有中港牌, 可以二十四小時返大陸, 但老實說我不知他是回大陸見她, 定係她仍然在大陸

原帖由 tired 於 10-8-2 19:21 發表



29點解仲未走?


珍珠宮

積分: 30410


164#
發表於 10-8-2 19:40 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-8-2 19:34 發表
我老公有中港牌, 可以二十四小時返大陸, 但老實說我不知他是回大陸見她, 定係她仍然在大陸


咁你最好查清楚, 小心29一直留港..等生 

[ 本帖最後由 tired 於 10-8-2 20:12 編輯 ]


男爵府

積分: 5995

好媽媽勳章


165#
發表於 10-8-2 20:13 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-8-2 19:31 發表
我奶奶知道呢件事, 但她話不會認她們, 佢仲講過就算個他同我離婚, 都不會認她們.

我老爺都像我老公一樣, 我奶奶就講他走, 她十分之理解我的痛.

我奶奶話點解要我忍, 我老爺不同我老公, 我老爺六十幾, 冇野做, 有 ...

支持你呀!!千祈唔好俾佢坐正呀~
保持開朗既心情~~^^對BB好D~~


大宅

積分: 3197

好媽媽勳章


166#
發表於 10-8-2 20:21 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-8-2 19:31 發表
我奶奶知道呢件事, 但她話不會認她們, 佢仲講過就算個他同我離婚, 都不會認她們.

我老爺都像我老公一樣, 我奶奶就講他走, 她十分之理解我的痛.

我奶奶話點解要我忍, 我老爺不同我老公, 我老爺六十幾, 冇野做, 有 ...


有乜唔開心就上來, 忍得幾辛苦就講出來, 10000支持你
夜晚唔好太夜訓, 大肚婆要多D休息先得!
你老公系緊張你同BB就識做D準時返來, 唔好要你等


男爵府

積分: 8037

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


167#
發表於 10-8-2 21:25 |只看該作者
樓主唔好介意~
如果我係你真係會有咁多錢就拿咁多錢~係佢仲係你身邊既一日既時候~E.G同佢講你多左個BB想多D生活洗費,叫佢加你家用,而信用卡既,就得閒就買D金呀,透下支呀咁,有咁多拿咁多,留返比BB都好~~~~佢問你既~你咪話心情唔好想買多D野囉~

到時你唔只成千萬啦~一年都多百幾萬LU~

既然佢要齊人福,你還對佢有感覺~咁就唔好攪到一定要離婚先~慢慢PLAN好自己以後同BB D生活先啦~

辛苦既~上黎申下~好好多~我地好多人都支持你~

如果我係你~就算個老公唔愛我,我最多出多D街找朋友玩~湊下B,洗多D佢既錢發洩下~都唔會益個29~~如果老公係咁易比女迷既話~~~~到我同老公冇晒感情~介紹多個3奶比個老公添~等佢同29死過添~~哈哈~
http://www.uwants.com/attachments/day_071009/20071009_ac433c37df94829a0fffH86bsiiFClBw.gif


大宅

積分: 3197

好媽媽勳章


168#
發表於 10-8-2 21:35 |只看該作者
比我, 或者會各自各玩, 以其人之道, 比頂綠帽佢歎TIM~~

仲要等佢試下佢辛苦建立返來GE野, 要同人分享GE滋味...


民房

積分: 33


169#
發表於 10-8-2 23:01 |只看該作者
請你不要太期望奶奶的持續支持, 是會隨時間改變的, 況且自問一下, 你的兒子是這樣, 最初是很失望, 但會斷絕關係嗎? 好似, 為何你奶奶會見過她, 我都覺得你奶奶好有問題, 是認同他們嗎? 還是去炒她大鑊呢?
針到肉是好痛的, 建議, 如你能做到主動權, 對他不理不睬, 才是辦法, 還與他白天去拍拖, 晚上, 明知他去二奶到, 這是讓你更痛苦, 不人生活, 在這一刻, 不是談論離婚與否的手續問題, 而是生活有所改善, 你為何協助他兩者皆得呢? 你為何還要與他培養感情呢, 而他不是遵守一夫一妻, 他完全沒有誠意.
不要期望這樣的相處會帶來快樂, 其實會令你更痛苦, 你看, 他晚上即去見二奶就是啦!不要再比他這樣折磨了, 保重!


子爵府

積分: 13370


170#
發表於 10-8-2 23:22 |只看該作者
原帖由 elledoggy 於 10-8-2 23:01 發表
請你不要太期望奶奶的持續支持, 是會隨時間改變的, 況且自問一下, 你的兒子是這樣, 最初是很失望, 但會斷絕關係嗎? 好似, 為何你奶奶會見過她, 我都覺得你奶奶好有問題, 是認同他們嗎? 還是去炒她大鑊呢?
針到肉是好 ...


認同, 如29的是仔, 你奶奶真的可以唔認孫?!
樓主, 現時最好為日後做多些儲備, 男人還是不要太信的好, BB才是你最應重視的人


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


171#
發表於 10-8-2 23:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 56


172#
發表於 10-8-3 01:47 |只看該作者
多谢你的关心,我不会俾这段关系发展一世,但我要忍到bb 出世,因为我仍想看看我们bb 出世后,我们的关系会否有好转,二来我心死都要时间,我希望到bb 出世后, 他都没清醒的话, 我就会揽住bb 和更多的 $$ 离开。不会为他流一滴眼泪。
你们很多姊妹话我拿着一千万生活都不会太好,所以我想若bb 出世后,分都不只他一半身家, 同埋我老公在一年后的身家只会有多不会少,所以我点都会忍到bb 出世。

我奶奶没有和二奶见过面, 我和她都只是看过二奶的照片。现在二奶个肚是女,我不担心我奶奶会承认她们。 若那个是仔,而我那个是女,我又不会再生,可能她都有机会认她们,因我奶奶始终是潮州人。


原帖由 elledoggy 於 10-8-2 23:01 發表
請你不要太期望奶奶的持續支持, 是會隨時間改變的, 況且自問一下, 你的兒子是這樣, 最初是很失望, 但會斷絕關係嗎? 好似, 為何你奶奶會見過她, 我都覺得你奶奶好有問題, 是認同他們嗎? 還是去炒她大鑊呢?
針到肉是好 ...


大宅

積分: 3991


173#
發表於 10-8-3 02:15 |只看該作者
樓主,你老公係去左按摩, 不過係去29到叫29按啫...

你看這么多人支持你關心你, 你要堅強
你老公知你返公司, 佢有疑心嗎?
有時候就忍, 但如果佢踩過底線,就不用太忍讓, 你就來個下馬威比佢發下惡, 你要懂得對佢收放自如, 事件發生后, 佢清醒d未(29貪錢..) , 佢態度仍然很愛29嗎?

件事你父母家人知道未


大宅

積分: 3991


174#
發表於 10-8-3 02:18 |只看該作者
补充. 如你對佢已心灰意冷實在很難要你維持這段期間, 所以這段日子搜集多一点你老公通姦証據, 作為日后離婚之用, 他不用坐牢, 但起碼可分得佢大半身家, 這一切都是你同bb應得的!


大宅

積分: 1714


175#
發表於 10-8-3 02:23 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-8-3 01:47 發表
多谢你的关心,我不会俾这段关系发展一世,但我要忍到bb 出世,因为我仍想看看我们bb 出世后,我们的关系会否有好转,二来我心死都要时间,我希望到bb 出世后, 他都没清醒的话, 我就会揽住bb 和更多的 $$ 离开。不会为他流一滴眼 ...

你有冇去做產檢,因為到13-14個星期做抽毛可以驗到男定女啦,如果你個b是Boy,可以分佢2/3身家啦!仲係長子的孫.
你要保重,唔好夜瞓,我哋支持你!


大宅

積分: 1473


176#
發表於 10-8-3 02:57 |只看該作者
走啦~~ 過份


瑪瑙宮

積分: 139344

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


177#
發表於 10-8-3 06:08 |只看該作者
原帖由 Janet915 於 10-8-2 18:23 發表

你有冇去做產檢,因為到13-14個星期做抽毛可以驗到男定女啦,如果你個b是Boy,可以分佢2/3身家啦!仲係長子的孫.
你要保重,唔好夜瞓,我哋支持你!

點解係仔可以分到3分2呢?


瑪瑙宮

積分: 139344

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


178#
發表於 10-8-3 06:16 |只看該作者
樓主...你老公唔想同你離婚,但你可唔可以先拎1千萬先呢?

我UNCLE係10幾年前娶左個大6女人,之後生左對twins boy,一年後,我uncle搵左個香港女人做2奶,又生左一個仔....

而家13年啦...個大婆有大婆既生活,佢擁有屋,有生意係澳洲,最少有過千萬cash係手....
香港既屋,全部都係我uncle個名,淨係比左一層咁大把個2奶...仲要係同2奶一齊住既....

大婆係唔離婚,係唔比2奶坐正...如果佢老公有咩意外,d身家都仲會比元配....
大婆雖然大6人,但都有係香港讀過下大學...佢生左對仔時都係30歲左右...佢無打算再嫁...所以橫掂都係,就霸住個大婆位...個2奶玫係想坐正啦...但佢地唔離婚,個2奶都無呼....

我uncle話,而家最重要都係佢3個仔,佢唔想再理呢兩個女人爭乜...而奶奶就一直支持大婆...


珍珠宮

積分: 30410


179#
發表於 10-8-3 08:44 |只看該作者
原帖由 我愛Corina 於 10-8-3 06:16 發表
樓主...你老公唔想同你離婚,但你可唔可以先拎1千萬先呢?

我UNCLE係10幾年前娶左個大6女人,之後生左對twins boy,一年後,我uncle搵左個香港女人做2奶,又生左一個仔....

而家13年啦...個大婆有大婆既生活,佢擁有屋,有 ...


你UNCLE個老婆咪醒囉!
其實我地一直都有叫樓主離唔離婚都先叫佢老公嘔左錢先,但吾知樓主有冇甘做....因為我覺得, 佢話離婚可以比幾百萬CASH樓主, 甘唔肯離婚都一樣比得啫!

我覺得佢老公似係吾想比甘, 一味拖 !

樓主, 請問你知唔知你老公洗過咩錢係29到? 有冇可能佢唔比係因為比29厄晒呀...例如已買樓比29等佢同BB有安居之所, 或者比左大量現款佢等29安心?


大宅

積分: 1013


180#
發表於 10-8-3 09:44 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-8-3 01:47 發表
多谢你的关心,我不会俾这段关系发展一世,但我要忍到bb 出世,因为我仍想看看我们bb 出世后,我们的关系会否有好转,二来我心死都要时间,我希望到bb 出世后, 他都没清醒的话, 我就会揽住bb 和更多的 $$ 离开。不会为他流一滴眼 ...


等到個bb出世再算都好呀...以家你要等到個bb出世,所以你更加要好好愛鍚自己,健健康康,開開心心,平日就食多d訓多d,等呀b肥肥白白呀~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo