想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 5503


161#
發表於 11-3-5 15:02 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

點解要打針又要塞藥呢...我星期一開始塞藥.連塞14日...到28號先見醫生check bingo.
今朝去仁安...哇.好鬼多人呀...唔知佢哋係咪又係做iui或是ivf呢.

老公尋晚同今朝又鼻敏感喇...我果下心真係有d担心...好彩形態都有6%,,洗完有8%...姑娘話各方面都ok.
依家自己小心點...希望有機...否則會做ivf(今朝老公答應了如果failed咗就做ivf)...哈哈
咁就唔使憂心咁多.
大家齊齊做...齊齊bingo呀.


男爵府

積分: 5503


162#
發表於 11-3-5 15:06 |只看該作者

回覆 5# EeyoreV 的文章

多謝你安慰我呀...我今次真係輕鬆了好多...可能因為知道愈緊張愈影響效果呱.
大家都努力呀.


大宅

積分: 4353


163#
發表於 11-3-5 17:44 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 2011/3/5 12:36 PM 發表


其實我都唔知趕唔趕到, 當然要睇E生建議我點做先至決定! 不過等既時間真係幾漫長長長........

咁你現在係咩嘢階段呀? 休息期? 等待期?


我依家係開心休息期~ 我今日Day 4 ah!

剛剛book 埋月尾去旅行, 心情簡直係Happy Happy呀!

見完董醫生,記得上黎同我地分享下呀!


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


164#
發表於 11-3-5 17:52 |只看該作者

回覆 2# MimiKwan 的文章

嘩~~ 你C6成績好好呀, 洗完精都有8%, 成功在望啦! 不過點解你要咁耐先check bingo o既, 我上網見通常都係放精後14日, 我就會21號check bingo囉~ 我都要聽晚開始塞藥塞15晚, 10號同14號就要打針 (又要打 >.<"), 好似話打完針會對驗孕結果有影響, 即係要忍忍忍到醫生話check bingo啦. BTW, 你今朝有冇照到排左卵未? 睇下今晚定聽朝補多劑, 幫到幾多得幾多囉~ XD

你去仁安係去預定期嗎? 我見佢紅隧果度整左大大幅banner "生仔有辦法", 果度又有董醫生, 我都想象到有幾多人 = =" 你C6真係體諒你呀, 我希望大家都以齊齊bingo, 唔洗受IVF之苦啦 >.<

學rabbit2010話齋, 我地要放鬆心情呀, 我之前download左個iPhone app有好多古典音樂聽o既, 我都唸住依排聽多D, 盡量叫自己唔好唸咁多


男爵府

積分: 5503


165#
發表於 11-3-5 18:57 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

C6尋日同今朝都有鼻敏感.我已經心都沉咗一半. 好担心佢交唔出貨仔比我

至於話點解要28號CHECK....我都唔知道呀.姑娘叫我28號前未有M就到醫院驗血CHECK.
係呀.打完針會影響CHECK BINGO架.我對上2次都係打針唔係塞藥
今朝無照排咗卵未呀... 去完仁安洗精就即刻交返樣本比醫院準備放精...中間無照卵. 我諗住聽朝再補多劑.因為今日老公又鼻敏感.唔想佢太辛苦...都未必交得出添啦..:;pppp:

我去仁安係FOR 洗精...至於IVF就係如果今次IUI FAILED之後會做的事.但現階段我咩都未做...依家休息期.抖下先.

如果真係OK的..當然無人想做IVF...除了貴.好都辛苦.但願我哋每人都唔使去到IVF呢個地步啦

[ 本帖最後由 MimiKwan 於 11-3-5 18:58 編輯 ]


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


166#
發表於 11-3-5 21:23 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-3-5 12:40 發表

我搞完lu,C6丁丁形態有5%,洗完精有6%,醫生話其他速度之類都合格。都好,起碼都達做IUI合格標準,呼~

不過好多人都係今日放精,基本上我放完精唔夠幾分鐘就要落床讓第二個。不過醫生今次再照陰超話我夠成熟嘅卵泡有3個,但就未 ...


又過到關啦! 呀太靚湯真係有效喎!

聽你咁講, 連一陣間休息都無. 就証明好多人睇不育科!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


167#
發表於 11-3-5 21:25 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-3-5 12:55 發表


我以為唔洗再打針,點知10號同14號仲要打多2支@@
同埋聽晚開始塞藥啦。


吓! 仲要打針. 咁塞藥係咪用來保住個胎?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


168#
發表於 11-3-5 21:39 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-5 15:02 發表
點解要打針又要塞藥呢...我星期一開始塞藥.連塞14日...到28號先見醫生check bingo.
今朝去仁安...哇.好鬼多人呀...唔知佢哋係咪又係做iui或是ivf呢.

老公尋晚同今朝又鼻敏感喇...我果下心真係有d担心...好彩形態都 ...


我真係想知塞藥既感覺如何! 會唔會唔舒服, 到時話我知!

睇到我哋JM就知仁安好多人, 可能你擦身而過的人就呢到既JM.

你C6有無用噴鼻劑? 係咪怕會影響到所以無用?

唔好諗咁多, 加油呀! 加油呀! 我哋會"燦"你架!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


169#
發表於 11-3-5 21:44 |只看該作者
原帖由 EeyoreV 於 11-3-5 17:44 發表


我依家係開心休息期~ 我今日Day 4 ah!

剛剛book 埋月尾去旅行, 心情簡直係Happy Happy呀!

見完董醫生,記得上黎同我地分享下呀!


咁就要享受一下啦, 到時可能有意外收穫!

你放心, 我一定會. 不過可能會輪到我做iui 時會好緊張, 可能仲緊張過你哋. 哈哈!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


170#
發表於 11-3-5 21:52 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-5 18:57 發表
公又鼻敏感.唔想佢太辛苦...都未必交得出添啦..

我去仁安係FOR 洗精...至於IVF就係如果今次IUI FAILED之後會做的事.但現階段我咩都未做...依家休息期.抖下先.

如果真係OK的..當然無人想做IVF...除了貴.好都辛苦.但願我哋每人都唔使去到IVF呢個地步啦.


唔好諗咁多啦! 記住! 今次一定得既!


複式洋房

積分: 242


171#
發表於 11-3-5 23:07 |只看該作者
大家好,
我也是今天早上經仁安董醫生放精的,
之後要塞14天藥, 19號check 結果,
我是第一次做 IUI, 什麼也不懂,
因為怕不夠急, 之前飲很多水, 今早忍尿忍到很辛苦,
放完精不久已到洗手間大解放,
希望不會因為這樣而前功盡廢吧,

希望大家都有好消息 :)


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


172#
發表於 11-3-6 00:10 |只看該作者

回覆 11# MimiKwan 的文章

咁又係,我地C6都係今朝交左次貨,所以都唸住今晚畀佢抖下,聽朝先補飛。嘻嘻,頭先打邊爐仲要佢食左2隻生蠔補番啲貨仔 A_A
原來去仁安係洗精,我以為醫院有齊裝備添。唉你就好啦,我C6晨咁早去左勝利留精,我睇份report洗完精係9點半度,但我要等到12點先有得放,都唔知會唔會又死咁啲。
咁又啱呀,依排要多啲休息。我今日搞完唔知點解又好頭暈,返黎就訓左3個半鐘啦 = =" 除左休息唔知仲有咩可以幫到手呢 ?_?


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


173#
發表於 11-3-6 00:16 |只看該作者

回覆 7# rabbit2010 的文章

我之前又懶, 係知道要做IUI先一星期一次花膠湯, 不過都只係改善到少少, 之後要煲多D先得啦 >.<"

醫生話塞藥係令子宮厚D喎, 我唔知打針係咪一樣呢. 又要受2針啦, 可能因為之前咁多針, 有1針打到有D痛, 所以怕怕地 ^^"


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


174#
發表於 11-3-6 00:17 |只看該作者
原帖由 miumiu2011 於 11-3-5 23:07 發表
大家好,
我也是今天早上經仁安董醫生放精的,
之後要塞14天藥, 19號check 結果,
我是第一次做 IUI, 什麼也不懂,
因為怕不夠急, 之前飲很多水, 今早忍尿忍到很辛苦,
放完精不久已到洗手間大解放,
希望不會因為這樣而前 ...

原來今日真係好多JM放精~~ 我今日上診所都同一時間見到有幾個人拎住支試管等放精呀!
我都係第1次做IUI, 乜都唔識, 所以大家上黎吹吹水咁, 日子快過好多呢. 加油呀, 希望大家都有好消息啦


男爵府

積分: 5503


175#
發表於 11-3-6 08:27 |只看該作者

回覆 2# chu.c9 的文章

乜iui前飲花膠湯,唔係iui後先開始飲嗎??? 哎呀...我無飲到呀...
另外. 我塞藥係因為太多卵泡.如果打針會再剌激卵巢引發咩症...而塞藥對卵巢唔會有影響.
你有無問醫生點解打針同塞藥要同時做呀?


男爵府

積分: 5503


176#
發表於 11-3-6 08:30 |只看該作者
頭先剛剛去大大時...突然陰道有舊嘢呵咗出嚟咁..會唔會係尋日擺入去的丁丁呢...之後仲見倒有少少血c添呀.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


177#
發表於 11-3-6 09:09 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-6 08:27 發表
乜iui前飲花膠湯,唔係iui後先開始飲嗎??? 哎呀...我無飲到呀...
另外. 我塞藥係因為太多卵泡.如果打針會再剌激卵巢引發咩症...而塞藥對卵巢唔會有影響.
你有無問醫生點解打針同塞藥要同時做呀? ...

我以為打針同塞藥都係一樣咋,醫生淨係話幫子宮厚啲囉。咁就大鑊啦,因為我成熟卵泡有3個,但其他細都有好幾個 @@ 但我係會10號同14號先要打針,唔知有咩玄機呢 @@"
冇呀,我之前煲花膠湯係唸住當補身,同埋花膠都益精唸住可以改善C6丁丁形態囉。我都冇時間煲咁多,等我又試下鴻福堂啲花膠湯先


男爵府

積分: 5503


178#
發表於 11-3-6 09:16 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

我會今日開始每日飲鴻福堂的花膠湯呀.飲個零星期啦...
尋晚未到10點就上床瞓喇. 今朝8點已起身...今日都盡量唔去咁多街...留多d起屋企...

你依家身體有無咩特別呀? 我尋日開始乳頭有點痛.不過姑娘都話係正常的.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


179#
發表於 11-3-6 09:18 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-6 08:30 發表
頭先剛剛去大大時...突然陰道有舊嘢呵咗出嚟咁..會唔會係尋日擺入去的丁丁呢...之後仲見倒有少少血c添呀.

我都係呀,尋日整果時佢2次拎走照陰超支野我已經覺得有啲痛,之前都唔會咁嘅,跟住返到屋企去廁所都見到血絲,到夜晚都仲有呀。
你話好似有野屙出黎,有冇望到係咩呀?應該唔會係丁丁呀,洗完精都係得果0.5ml,放完精都冇話流出黎~


男爵府

積分: 5503


180#
發表於 11-3-6 09:29 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

咁尋日放完精就無嘢流出嚟...連血c都無添.只係今朝開大時感到有舊嘢(或者係分泌)出咗嚟, 你尋日有血c可能就係個kim整親咗你.我對上果次都係咁樣...到第2日都仲有血c添.
不過呢d唔緊要的. 最緊要丁丁可以衝破所以障礙...同蛋蛋結合...哈哈

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo