時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 64724

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


161#
發表於 11-3-16 18:19 |只看該作者
http://news.discuss.com.hk/viewt ... p;extra=&page=2

我冇DISCXXX A/C, 有冇人幫我POST 我篇野上去呀


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


162#
發表於 11-3-16 18:37 |只看該作者
可以開個A/C放上去,不過你想承接果人個post定開個新post呢?


大宅

積分: 1244


163#
發表於 11-3-16 23:28 |只看該作者
原帖由 Pulmma 於 11-3-16 18:19 發表
http://news.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=14042916&extra=&page=2

我冇DISCXXX A/C, 有冇人幫我POST 我篇野上去呀

我有等我做


大宅

積分: 1244


164#
發表於 11-3-17 00:28 |只看該作者
http://www.discuss.com.hk/forumdisplay.php?fid=62&page=1
已經做好


大宅

積分: 1244


165#
發表於 11-3-17 00:36 |只看該作者
Pulmma:係facebook開个群組好嗎?如果好用咩名?


大宅

積分: 1244


166#
發表於 11-3-17 00:38 |只看該作者
http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=14091511&extra=page%3D1


子爵府

積分: 10515

醒目開學勳章


167#
發表於 11-3-17 10:28 |只看該作者
Pulmma : 我好以將你段野post上自己facebook嗎 (因我唔識整群組...)

原帖由 kakahappy 於 11-3-17 00:36 發表
Pulmma:係facebook開个群組好嗎?如果好用咩名?


子爵府

積分: 13973

2025中秋節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


168#
發表於 11-3-17 11:17 |只看該作者
曾志豪在今日差唔多AM 11 時有講自己依家多左個名叫美麗的曾志豪,但就唔覺佢有悔意~~~
一家人,最緊要開心,快樂~~~老公,收入大增~~~


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


169#
發表於 11-3-17 12:40 |只看該作者
原帖由 jo2901chan 於 11-3-17 11:17 發表
曾志豪在今日差唔多AM 11 時有講自己依家多左個名叫美麗的曾志豪,但就唔覺佢有悔意~~~


一個憤青會有悔意? 呢D人唔見棺材唔流眼淚!


大宅

積分: 1244


170#
發表於 11-3-17 12:41 |只看該作者
http://news.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=14091942&extra=page%3D1 多謝discuss綱友game西2幫我轉去時政文化討論區


水晶宮

積分: 64724

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


171#
發表於 11-3-17 17:09 |只看該作者
你地鐘意將我篇野任POST任何網站, 給之為我地E班努力的香港人出一少分聲都好!!!

FACEBOOK, 我冇玩開, (冇時間) 你地鐘意都可以用的


複式洋房

積分: 293


172#
發表於 11-3-19 04:25 |只看該作者
-

[ 本帖最後由 rubyniko 於 11-3-19 04:29 編輯 ]


伯爵府

積分: 15741

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


173#
發表於 11-3-20 14:14 |只看該作者
原來有人同我一樣咁諗 , 個次聽到佢咁講 , 真係火都黎埋 , 叫我地唔好叫個D 新移民做"蝗蟲" , 佢一路講 , 都係幫住班 大6 人 , 瘋蘇應該叫佢收咪啦 , 江美儀好好地係度咪好囉 , 點解要換佢呀
  
比上不足 ,比下有餘           願我們身體健康 ,闔家平安

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo