初初見到你第一個post我都諗有冇攪錯呀,唔係人黎架!!但見你之後既post,我又覺得其實又未至於要離婚咁嚴重,上司叫佢去,個個同事都去,又真係好難推,到去左喇,又咁岩你個女有事,佢又唔知點開口同老細講,我覺得佢一來怕冇面啦,二來男人真係好似小朋友,諗野好簡單,佢可能覺得,你都攪得掂,我返唔返黎都冇分別架啦!!
其實除左今次佢冇理個女之外,其他佢都做得OK呀!!你最嬲都只係因為佢冇返黎睇個女,同埋認真既,你個心係嬲佢點解唔聽你話,叫佢唔好去佢又偏要去!!其實可以用第二個角度諗下,可能佢老闆叫過佢好多次,佢都推左好多次,只不過之前冇講你知o者!!如果今次佢去到又即走,可能又怕老闆覺得自己敷衍佢呢!!
樓主,你就嬲多陣算啦,如果佢肯認錯,俾次機會佢,亦都俾次機會佢繼續做好爸爸啦!!
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天