想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 7674


161#
發表於 11-7-26 13:48 |只看該作者
jennynini 發表於 11-7-26 11:03
我覺得西醫同中醫一樣要夾人, 你都可以試下睇游醫生, 對我來講, 我地幾夾

我上次問醫生, 如果順產 ...

....聯針聯得唔好 請問邊間 ? ?


子爵府

積分: 13137


162#
發表於 11-7-26 13:49 |只看該作者
惠媽媽 發表於 11-7-26 02:19
你係尖沙咀睇嗎? 都唔知搵那個好真煩呀><

我4月照過輸卵管無塞~~

你係咪已經有一個小朋友?
I just want to have healthy babies!


別墅

積分: 673


163#
發表於 11-7-26 13:52 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-23 17:17
係喎! 係喎!! 我上次明明話要收$$70 學打針筆架!

今日姑娘又問我學唔學打另一隻. 要加藥粉的gonal-f.

Just finished visit dr. tung this morning, and my iui treatment date is the same as yours on 29 Jul....really - 有緣相見!

I found that my case is very similar to yours.

e.g. 我要打多1枝 x 75iu.散裝要加粉的...
Once my hubby notice that we have to go through the same process alike last time, he said the same thing... "我寧願車你返醫院打, 冇咁驚呀!"..haha
I think i will insist to take it myself because i found it is more convenient rather than going back and forth to the hospital...

I know your exact feeling on 抽血驗孕...and than 小x.... :(
hopefully we both can make it success this time!! support support!!

pls excuse my limited chinese typing....

點評

zarara188  我會星期五做iui 呀! 要去TST呀!你呢?  發表於 11-7-27 17:52
rabbit2010  儍啦! 睇得明咪得 law!  發表於 11-7-27 13:26


子爵府

積分: 13137


164#
發表於 11-7-26 13:52 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-26 10:11
好快到IUI日子, 唔知點解, 好驚好似上次咁, 老公D丁丁形態突然跌到少於1.

我老公話呢排好似無咩反應咁. ...

"好似無咩反應"--- 即係咩反應呢?



I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 7674


165#
發表於 11-7-26 13:53 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-26 13:49
你係咪已經有一個小朋友?

我印象中唔係...
哈哈

點評

zarara188  我見佢個名有&quot;媽媽&quot; 兩個字呀. HEHEEE  發表於 11-7-26 14:09


別墅

積分: 673


166#
發表於 11-7-26 13:54 |只看該作者
回覆 pnd 的帖子

Good luck!


男爵府

積分: 7674


167#
發表於 11-7-26 13:54 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-7-26 13:52
Just finished visit dr. tung this morning, and my iui treatment date is the same as yours on 29 Jul ...

尖沙咀都打得架...你住好遠架 ?

點評

zarara188  即係話, 我去仁安睇, 可以去TST 打針?  發表於 11-7-26 14:11
gonggongpopo  係呀, 我住好遠架...and plus I have to take shot everyday ga...  發表於 11-7-26 14:03


子爵府

積分: 13137


168#
發表於 11-7-26 14:00 |只看該作者
jennynini 發表於 11-7-26 11:03
我覺得西醫同中醫一樣要夾人, 你都可以試下睇游醫生, 對我來講, 我地幾夾

我上次問醫生, 如果順產 ...

嘩! 嚇c人咩! 100k!! 咁貴架!!?? 我估法國唔會咁多囉! 最多50k 就搞掂啦!
開刀45000 係咪包埋醫院雜費, 床租?

"攪到佢下面側埋一邊"--- 佢分分鐘可以去告個doctor 啦!
呢d 可能係d 好extreme 的case 呀!

豆製品-- 唔怕涼咩? 我個中醫話豆係涼, 叫我唔好touch呀.

好呀! 到時我地覆診後約埋去starbucks 飲嘢囉!
我地有我地傾, babies 又可以隔住肚皮傾....

I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


169#
發表於 11-7-26 14:08 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-7-26 13:52
Just finished visit dr. tung this morning, and my iui treatment date is the same as yours on 29 Jul ...

"pls excuse my limited chinese typing...."---- Never mind! ^O^

Our cases are really very similiar to each other ar!!

29/7 --- it will be my Day 14. what about you?
I will visit Dr tung tomorrow morning ar! I'll let you know the time after making the appointment.

你幾時會打破卵針呀? 有冇攞埋D 藥粉返屋企?

did you have the same experience as i did before? iui---> success ---> miscarriage?
when did it happen? mine was in late of March.

希望我地今次都會好成功啦!!! ^.^
支持你呀!!!!

I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


170#
發表於 11-7-26 14:26 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-26 13:48
....聯針聯得唔好 請問邊間 ? ?

我冇詳細問呀, 只知係公院,
另一jm就話係QE比好後生既醫生聯,
都係聯得唔好, 痛左幾日, 但就冇個個case咁嚴重.


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


171#
發表於 11-7-26 14:32 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-26 14:00
嘩! 嚇c人咩! 100k!! 咁貴架!!?? 我估法國唔會咁多囉! 最多50k 就搞掂啦!
開刀45000 係咪包埋醫院雜費, ...

醫生話包左架啦, 當然係講順順利利既case啦,
如果touchwood bb/媽媽有咩要留院就要另計啦~~

仲有另一個jm話係公院比個後生醫生聯針,
聯得唔好痛左幾日, 公院真係要睇彩數.

我個中醫話ok喎, 可能我有d偏熱底, 小小涼食完會舒服d添呀~~

好提議喎, 等你好消息


子爵府

積分: 13137


172#
發表於 11-7-26 14:53 |只看該作者
jennynini 發表於 11-7-26 14:32
醫生話包左架啦, 當然係講順順利利既case啦,
如果touchwood bb/媽媽有咩要留院就要另計啦~~
唔知法國同仁安邊間貴d 呢??

不過, 我問呢個問題, 都係言之尚早..... 但係, 有時諗吓都會好開心架!

原來你都係偏熱底... 我都係架! 第日bingo 咗問吓我個中醫生飲唔飲得soy sauce 先.

我明天又去見阿董啦! 希望順利啦!

I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


173#
發表於 11-7-26 15:02 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-26 14:53
唔知法國同仁安邊間貴d 呢??

不過, 我問呢個問題, 都係言之尚早..... 但係, 有時諗吓都會好開心架!

你諗得來差唔多架啦

而家d位咁full, 你一知就要拿拿聲book定啦~~

你放左丁丁未呀?? 祝你一切順利~~


子爵府

積分: 13137


174#
發表於 11-7-26 15:31 |只看該作者
jennynini 發表於 11-7-26 15:02
你諗得來差唔多架啦

而家d位咁full, 你一知就要拿拿聲book定啦~~

我明天去見董董, 睇吓幾時可以打破egg 針. 佢上次話估計friday 先放丁丁.

謝謝你的祝福呀!!
我會盡量揾其他嘢做, 寄託一下, 免得我日日都喺度諗呀!
I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 7674


175#
發表於 11-7-26 15:42 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-26 13:54
尖沙咀都打得架...你住好遠架 ?

係得架 tst個面都有pharmacy架 但要問左董e生先
不過我通常夜晚打完針就同阿媽食飯 反而習慣左
問題係 我反仁安打就24小時
tst 就佢收工前要帶文件去


男爵府

積分: 7674


176#
發表於 11-7-26 15:43 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-26 15:31
我明天去見董董, 睇吓幾時可以打破egg 針. 佢上次話估計friday 先放丁丁.

謝謝你的祝福呀!!

我估多數聽晚打埋
祝你一take ok!

點評

zarara188  thank you!!!!  發表於 11-7-26 15:49


子爵府

積分: 13137


177#
發表於 11-7-26 15:48 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-26 15:42
係得架 tst個面都有pharmacy架 但要問左董e生先
不過我通常夜晚打完針就同阿媽食飯 反而習慣左
問題係 我 ...

我去仁安睇董醫生, 去tst 打針係咪都唔駛比錢打?


I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


178#
發表於 11-7-27 13:02 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-26 10:11
好快到IUI日子, 唔知點解, 好驚好似上次咁, 老公D丁丁形態突然跌到少於1.

我老公話呢排好似無咩反應咁. ...

其實早兩個星期己驗咗丁丁啦! 進步咗, 但唔知點解心理上好驚, 可能上次D 丁丁原本OK, 但到放精嗰日突然<1%, 所以有D陰影. 怕當日會再發生.

宜家我都有比少少丸比佢, 希望幫到佢啦!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


179#
發表於 11-7-27 13:05 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-26 13:52
"好似無咩反應"--- 即係咩反應呢?

我老公話呢排早上無抬起頭來. 不過可能係我太在意, 緊張, 我真係要放鬆D先得!


男爵府

積分: 7674


180#
發表於 11-7-27 13:16 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-26 15:48
我去仁安睇董醫生, 去tst 打針係咪都唔駛比錢打?

唔會掛, 打針一定要比錢架播, 我係仁安都次次比 $70蚊架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo