想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 372


161#
發表於 11-8-31 11:35 |只看該作者

回覆:ParisHung 的帖子

剛剛去洗手間,有dd血,著床血係點架?我估係m coming




珍珠宮

積分: 30303


162#
發表於 11-8-31 12:17 |只看該作者

引用:回覆+homingyan+的帖子 我DAY+27了,紅D+6

原帖由 babycheema 於 11-08-31 發表
回覆 homingyan 的帖子

我DAY 27了,紅D 6D都仲係白雪雪
我都打定輸數,下巴爆晒瘡




男爵府

積分: 7674


163#
發表於 11-8-31 14:59 |只看該作者
qqj 發表於 11-8-31 12:17
我都打定輸數,下巴爆晒瘡

我個friend bingo都有爆大孖瘡架 哈哈


大宅

積分: 1720


164#
發表於 11-8-31 17:18 |只看該作者
我都係day25呀,尋日開始打噴嚏既時候下面有扯住扯住痛左幾下???咁會唔會唔中架???


珍珠宮

積分: 30303


165#
發表於 11-8-31 21:07 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-8-31+12:17+我都打定

原帖由 rcbaby 於 11-08-31 發表
我個friend bingo都有爆大孖瘡架 哈哈
真的嗎




侯爵府

積分: 24474


166#
發表於 11-8-31 21:14 |只看該作者
我已連續3日晚上腰痛呀...由兩側扯到後面...以前M前M痛係前面複痛, 但今次情況未試過


子爵府

積分: 13931


167#
發表於 11-8-31 21:21 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

今曰day25 ,肚好唔舒服,仲胃痛想嘔



魚魚媽


珍珠宮

積分: 30303


168#
發表於 11-8-31 21:26 |只看該作者

引用:我都係day25呀,尋日開始打噴嚏既時候下面有

原帖由 ml321 於 11-08-31 發表
我都係day25呀,尋日開始打噴嚏既時候下面有扯住扯住痛左幾下???咁會唔會唔中架??? ...
我今日day 24作感冒左成個禮拜,但又唔係真感冒,不過我唔敢諗咁多,唔想空歡喜一場:;pppp:




子爵府

積分: 13931


169#
發表於 11-8-31 21:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ml321+於+11-08-31+發表我都

原帖由 qqj 於 11-08-31 發表
我今日day 24作感冒左成個禮拜,但又唔係真感冒,不過我唔敢諗咁多,唔想空歡喜一場



...
有時你係想唔諗都唔得架



魚魚媽


侯爵府

積分: 24474


170#
發表於 11-8-31 21:50 |只看該作者
我就腰痛到想嘔, 但現在食完飯又ok


珍珠宮

積分: 30303


171#
發表於 11-8-31 22:27 |只看該作者

引用:今曰day25+,肚好唔舒服,仲胃痛想嘔 +

原帖由 maggie_kaki 於 11-08-31 發表
今曰day25 ,肚好唔舒服,仲胃痛想嘔
我都係,飲水都有胃氣:;pppp:




大宅

積分: 3515


172#
發表於 11-8-31 22:28 |只看該作者

回覆:qqj 的帖子

我係11/8 day 1 ,幾時驗係最好!今日係day 20!今早用紅D無線,係吾係早左d?應該幾時再check ???




子爵府

積分: 13931


173#
發表於 11-8-31 22:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie_kaki+於+11-08-31+發

原帖由 qqj 於 11-08-31 發表
我都係,飲水都有胃氣
係,的胃氣多到嘔完又有



魚魚媽


子爵府

積分: 13931


174#
發表於 11-8-31 22:34 |只看該作者

引用:我係11/8+day+1+,幾時驗係最好!今日係day

原帖由 MaryB 於 11-08-31 發表
我係11/8 day 1 ,幾時驗係最好!今日係day 20!今早用紅D無線,係吾係早左d?應該幾時再check ???



...
太早啦,起碼都Day29啦



魚魚媽


大宅

積分: 3375


175#
發表於 11-9-1 01:57 |只看該作者
回覆 homingyan 的帖子

so early can check?


大宅

積分: 3375


176#
發表於 11-9-1 01:59 |只看該作者
emiliarabbit 發表於 11-8-31 08:34
Is it because you don't want to affect the plantation ar? I m so stressed from work ne, any jm has g ...
yes ah....all the cycle before we do do during the 2wks wait, so this month no do do to see if any difference lo


大宅

積分: 3375


177#
發表於 11-9-1 02:00 |只看該作者
day26, 8 days till testing....add oil la my dear JMs


珍珠宮

積分: 30303


178#
發表於 11-9-1 08:22 |只看該作者

引用:day26,+8+days+till+testing....add+oil+la

原帖由 ahMeow 於 11-09-01 發表
day26, 8 days till testing....add oil la my dear JMs





男爵府

積分: 7674


179#
發表於 11-9-1 20:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqj+於+11-08-31+發表我都係

原帖由 maggie_kaki 於 11-08-31 發表
係,的胃氣多到嘔完又有
食d 梳打餅睇下好吾好d




侯爵府

積分: 24474


180#
發表於 11-9-1 21:21 |只看該作者
我連續3日晚上腰痛完, 今晚輪到胃氣, 肚脹, 谷住好辛苦 !!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo