想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2856


161#
發表於 11-9-7 22:34 |只看該作者
katrinamama 發表於 11-9-7 19:44
喵喵, 你紅綠d都有反應, 應該bingo...你今日day 幾? 排卵後第幾日? 你在那幾天dodo?
...

我原先諗住DAY 10開始隔日DO DO, 咁我就係DAY 10, 12, 14, 17, 19, 21都有開工. 之後都無開工啦. 而我係DAY 12用紅D CHECK到有線同低溫.

我今日DAY 29. 是排卵後19日.

希望幫到你啦!


大宅

積分: 2335


162#
發表於 11-9-8 00:37 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-9-7 00:48
我有量體溫呀, 所以朝朝量體溫都好驚會跌. 一定要KEEP住高溫呀唔該!!!!

我都希望你今次BINGO啦.
多謝~~
我呢個CYCLE遲排卵,要星期六先可以CHECK。
呢兩日真係囉囉亂。



大宅

積分: 3879


163#
發表於 11-9-8 10:57 |只看該作者
回覆 喵喵^^ 的帖子

今日係DAY30喇~昨晚我用6D驗乜都無呀~唔知係咪又食白果定係太早,個心又好亂,個胸又好痛,都唔知係中定係唔中既,明日用晨尿再試下希望有機喇~


大宅

積分: 2856


164#
發表於 11-9-8 11:17 |只看該作者

引用:回覆+喵喵^^+的帖子 今日係DAY30喇~昨晚我

原帖由 kaihang 於 11-09-08 發表
回覆 喵喵^^ 的帖子

今日係DAY30喇~昨晚我用6D驗乜都無呀~唔知係咪又食白果定係太早,個心又好亂,個胸又好 ...
我今朝用clear blue digital check, 支野無反應呀,一隻字都無顯示。side左我八十幾蚊呀!我唔會再買,聽日下午直接去搵醫生算。

你放鬆d, 聽朝再check過啦!祝bingo!





男爵府

積分: 5346


165#
發表於 11-9-8 12:07 |只看該作者
今日同昨日一樣, 條腰都係怨及痛, 不過昨日先係最痛. 今早個胃勁痛, 之後食番野就沒事. 這兩日既然見到仲有分泌, 唔多. 個肚都係谷住, 唔知會否食炸糊? 因為覺得係m feel咁? 唔想成日想住,可以點?

其實我今次只係八月份有開工, 由day 10開始隔日開工了三次, 之後係8月30日又開工, 總結係4次.


大宅

積分: 2226


166#
發表於 11-9-8 14:33 |只看該作者

回覆:10/8 day 1 的你, 準備開工未呀?

我都係呀!!!
今日day 31...平時我係27-28天一個cycle的! 到今日肚無谷,只係nipple有少少痛!
昨天用曼仔check 無反應!我估都無乜機會bingo啦!
唉,好想m快些到,唔想搞亂個period 呀!




禁止訪問

積分: 2770


167#
發表於 11-9-8 14:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24474


168#
發表於 11-9-8 18:38 |只看該作者
qwbear 發表於 11-9-8 12:07
今日同昨日一樣, 條腰都係怨及痛, 不過昨日先係最痛. 今早個胃勁痛, 之後食番野就沒事. 這兩日既然見到仲有 ...

我上星期連續3日腰痛到想嘔, 之後又胃氣脹, 以往都冇, 以前有機, 但M小姐前天已到


複式洋房

積分: 291


169#
發表於 11-9-9 17:09 |只看該作者

回覆:10/8 day 1 的你, 準備開工未呀?

前日開始作病,以為可能有機會,點知原來真感冒今日day30 m小姐又來,兩星期後再接再勵!




大宅

積分: 2856


170#
發表於 11-9-9 18:08 |只看該作者
各位JM, 我今日去左睇醫生, CONFIRMED BINGO左啦. 好開心呀!

我下個星期要取消去旅行啦.

今個月未成功既JM, 你地唔好灰心! 希望下個月輪到你地齊齊BINGO.

加油呀各位!


大宅

積分: 2000


171#
發表於 11-9-9 18:18 |只看該作者
I have all the pregnancy symptoms but my M came this morning hahhaha

Anyway, congratulations to all the JM who have succeeded!!


大宅

積分: 3879


172#
發表於 11-9-9 19:04 |只看該作者

回覆:喵喵^^ 的帖子

你就好啦!羨慕死我啦~今朝我都驗咗又係無呀,都唔知攪咩~唔理啦,明日去左旅行先算~祝你同bb健康




大宅

積分: 2856


173#
發表於 11-9-9 20:20 |只看該作者
kaihang 發表於 11-9-9 19:04
你就好啦!羨慕死我啦~今朝我都驗咗又係無呀,都唔知攪咩~唔理啦,明日去左旅行先算~祝你同bb健康



...
多謝你先呀!

你去旅行都要小心D先呀, 始終一日未黎都仲有機會. 如果你去完旅行都仲未黎M, 你好快D去診所驗血睇下係唔係BINGO.

希望你去完旅行返黎有好消息啦! 玩得開心D!!


大宅

積分: 3358


174#
發表於 11-9-9 23:47 |只看該作者

引用:各位JM,+我今日去左睇醫生,+CONFIRMED+BING

原帖由 喵喵^^ 於 11-09-09 發表
各位JM, 我今日去左睇醫生, CONFIRMED BINGO左啦. 好開心呀!

我下個星期要取消去旅行啦.
恭喜哂!!




男爵府

積分: 5346


175#
發表於 11-9-12 11:18 |只看該作者
今日day 34, 仲未來m.
今早用晨尿試過, 深色但得一條線咋.


大宅

積分: 2226


176#
發表於 11-9-13 13:32 |只看該作者
各位JM, 醫生都confirmed 我bingo啦, 5weeks啦, 好開心好感恩!!!
大家一齊加油呀, 放鬆心情, 輕輕鬆鬆咁迎接新生命啦 =)
加油呀咁多位 !!!!


男爵府

積分: 5346


177#
發表於 11-9-14 09:57 |只看該作者
上個月應該都係失敗, 雖然現在仲未來m.
昨日自己驗都沒有, 睇中醫把脈佢又沒有講, 仲話係因為塞了唔出, 所以現在又要調經.
我佢醫師, 上個月都早了兩日來, 點解今個月又遲了咁多? 佢就話因為塞了o羅.


男爵府

積分: 5346


178#
發表於 11-9-15 12:27 |只看該作者
昨晚我本來去了睇中醫, 係等緊期間, 再同朋友傾, 覺得個醫師好似dum我症.....於是我決定唔睇, 再等多幾日, 仲未來的話, 就會轉去睇西醫, 照吓發生什麼事.


男爵府

積分: 5346


179#
發表於 11-9-15 12:27 |只看該作者
大家有好消息未呀?


大宅

積分: 3879


180#
發表於 11-9-15 15:12 |只看該作者
回覆 喵喵^^ 的帖子

我去完旅行返黎喇,都係未黎M,但就一D有左既感覺都無,去之前都有胸痛,但家下又無,體溫又唔高~唉,無就快D黎等我快D再開工喇~我都唔想再浪費時間喇~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo