想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2295


161#
發表於 11-9-2 17:13 |只看該作者

回覆:sunnyhoney 的帖子

如果bingo左,體溫會高定低???
我今日Day34喇仲未黎m....




男爵府

積分: 6375


162#
發表於 11-9-2 17:29 |只看該作者

引用:如果bingo左,體溫會高定低??? 我今日Day34

原帖由 littlebaby1987 於 11-09-02 發表
如果bingo左,體溫會高定低???
我今日Day34喇仲未黎m....
體溫高




大宅

積分: 2128


163#
發表於 11-9-2 18:10 |只看該作者

引用:我睇張智,佢好好人架~ +

原帖由 littlebaby1987 於 11-09-01 發表
我睇張智,佢好好人架~
我book 左了!tks !




大宅

積分: 2295


164#
發表於 11-9-2 19:51 |只看該作者

回覆:yuki1437_hk 的帖子

你book左幾時呀?
希望佢可以幫到我地,大家齊齊bingo!





大宅

積分: 2128


165#
發表於 11-9-2 20:23 |只看該作者
本帖最後由 yuki1437_hk 於 11-9-2 20:23 編輯
littlebaby1987 發表於 11-9-2 19:51
你book左幾時呀?
希望佢可以幫到我地,大家齊齊bingo!

我book 左 9 月19 號呀....
Yeah !! 齊齊bingo ! 齊齊生龍仔龍女 大家一齊加油


大宅

積分: 1509


166#
發表於 11-9-3 15:12 |只看該作者
yuki1437_hk 發表於 11-9-2 20:23
我book 左 9 月19 號呀....
Yeah !! 齊齊bingo ! 齊齊生龍仔龍女 大家一齊加油
...
我都 book 左呀
希望可以啦


大宅

積分: 2128


167#
發表於 11-9-3 15:25 |只看該作者

引用:Quote:yuki1437_hk+發表於+11-9-2+20:23+我

原帖由 wingwong122 於 11-09-03 發表
我都 book 左呀
希望可以啦
一定得既!加油!




伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


168#
發表於 11-9-5 15:36 |只看該作者
我都有多囊呀,今個月開工,希望都得啦..
諗住試下半年先,唔得再去睇醫生食排卵藥
不過我都係預左唔得要食藥多o架啦.



禁止訪問

積分: 668


169#
發表於 11-9-6 07:16 |只看該作者

引用:仲有我想有呢個症既jm , 紅d 係咪長期有線

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 668


170#
發表於 11-9-6 07:17 |只看該作者

引用:你book左幾時呀? 希望佢可以幫到我地,大

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2128


171#
發表於 11-9-6 08:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yuki1437_hk+於+11-09-01+發

原帖由 dobabydo 於 11-09-06 發表
我係呀!
甘係咪紅d 對我地無用呢?你有無try 過深粗呢?




禁止訪問

積分: 668


172#
發表於 11-9-6 11:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2295


173#
發表於 11-9-6 21:21 |只看該作者

回覆:dobabydo 的帖子

因為我覺得佢好有耐性,會慢慢解釋好多野俾你知,而且有問必答又唔會嫌人煩...佢仲係咁安慰我叫我唔好擔心,我覺得佢幾好。
記得有一次佢幫我抽血,由於我血管幼加上天氣凍血管收縮攪到抽極都抽唔到血,跟住佢捉住我隻手不停咁幫我搓番暖隻手...嗰刻真係覺得好warm
不過佢好多人睇,有時候都幾難book~




禁止訪問

積分: 668


174#
發表於 11-9-20 12:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3297


175#
發表於 11-9-20 14:19 |只看該作者
我都有依個 SICK, 由我第人生第一次黎M 開始就有依個 SICK, 黎M 日子完全無定向, 唔知幾時黎. 而且仲會令到面上生好多粒粒. 試過食過避孕藥, 食緊個時當然會黎M, 停左藥 M 又會停.

自已試左 三個 CYCLE (五, 六, 七月) 後 M無黎, 睇醫生 醫生話應該無排卵 所以 無黎M. 上星期食左 通經藥 五日 後(即係尋日) 黎M, 今日開始食排卵藥 連食五日, 希望今個CYCLE 成功喇.
好想做媽媽...~!~


大宅

積分: 2295


176#
發表於 11-9-21 10:57 |只看該作者

回覆:WM58321 的帖子

我食左一個cycle排卵藥,最後一次經期係7月31號,但到而家仲未黎m,琴日同今朝用驗孕棒又驗唔到有bb...
唉~都唔知咩意思?!




禁止訪問

積分: 668


177#
發表於 11-9-21 12:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2295


178#
發表於 11-9-21 16:20 |只看該作者

回覆:dobabydo 的帖子

有用紅d,但之前已經深粗,而家只有水印><




禁止訪問

積分: 668


179#
發表於 11-9-21 17:06 |只看該作者

引用:有用紅d,但之前已經深粗,而家只有水印><

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2295


180#
發表於 11-9-21 17:21 |只看該作者

回覆:dobabydo 的帖子

我冇量體溫,我怕會更加緊張壓力大~
係咪dodo 14天後就可以驗孕吖?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo