想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


161#
發表於 11-9-21 00:37 |只看該作者

回覆:smile_w99 的帖子

原來兩邊都有你,旅行好玩嗎?快d搵醫生啦!




大宅

積分: 2708


162#
發表於 11-9-21 00:37 |只看該作者
kathytong801 發表於 11-9-18 22:19
你地點呀?有冇喜訊呀?

Just come back from trip! Actually I've checked red d before the trip and it has dark line and so I also check green d the following morning which has a very light line (Day 25)!
Tonight is Day 28 and I've checked both red & green d again! This time both show a very dark line! Red d's line appears very quickly tim! Should I use Clearblue to double confirm?


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


163#
發表於 11-9-21 07:51 |只看該作者

回覆:smile_w99 的帖子

我覺得你可以搵醫生喇!




大宅

積分: 2708


164#
發表於 11-9-21 11:39 |只看該作者

引用:原來兩邊都有你,旅行好玩嗎?快d搵醫生啦

原帖由 currymama 於 11-09-21 發表
原來兩邊都有你,旅行好玩嗎?快d搵醫生啦!
好玩呀!去咗台中清境農場!最開心係囝囝今次旅行實講咗好多嘢!可能公公婆婆又一齊去,多人陪佢開心啦!你地近況如何?未有時間追番d post!





伯爵府

積分: 15236


165#
發表於 11-9-21 11:41 |只看該作者

回覆:開個新post, 今次一撃即中 ! 中 ! 中 !

28/28 Day 1, cycle 9, 等得好苦呢, bb快啲到啦!
祝此post所有jm們,Bingo!!!




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


166#
發表於 11-9-21 11:43 |只看該作者
Deluxemo 發表於 11-9-21 11:41
28/28 Day 1, cycle 9, 等得好苦呢, bb快啲到啦!
祝此post所有jm們,Bingo!!!



...
好快到你中,加油!祝好孕!!!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


167#
發表於 11-9-21 11:45 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-21 11:39
好玩呀!去咗台中清境農場!最開心係囝囝今次旅行實講咗好多嘢!可能公公婆婆又一齊去,多人陪佢開心啦!你 ...
嘩,原來同仔仔去,一定好開心啦!我今日d29,今朝綠d冇反應,繼續等!


大宅

積分: 2708


168#
發表於 11-9-21 12:01 |只看該作者

引用:Quote:smile_w99+發表於+11-9-21+11:39+好

原帖由 currymama 於 11-09-21 發表
嘩,原來同仔仔去,一定好開心啦!我今日d29,今朝綠d冇反應,繼續等!
...
係辛苦d啦!好彩阿爸阿媽一齊去幫手照顧!
你cycle幾多?我估我今次早排egg,所以早check到!你有無check 紅d?




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


169#
發表於 11-9-21 13:19 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-21 12:01
係辛苦d啦!好彩阿爸阿媽一齊去幫手照顧!
你cycle幾多?我估我今次早排egg,所以早check到!你有無check 紅 ...
我大概28-32d一個cycle,今日d29,預計weekend會見到m小姐,如果唔見先有機,我尋日原先想買紅d試下,諗住紅d可以早dcheck到嘛!點知買錯左綠d......

今朝照用晨尿試,不過冇反應,呢兩日會買埋紅dcheck下,希望有機啦!
不過我今朝突然有m痛feel,應該....... 要寄望下個月吧!


別墅

積分: 874


170#
發表於 11-9-21 20:37 |只看該作者

引用:28/28+Day+1,+cycle+9,+等得好苦呢,+bb快啲

原帖由 Deluxemo 於 11-09-21 發表
28/28 Day 1, cycle 9, 等得好苦呢, bb快啲到啦!
祝此post所有jm們,Bingo!!!



...
Yes yes, u too. Bingo now




大宅

積分: 2708


171#
發表於 11-9-21 22:47 |只看該作者
今日(Day 29)用萬0牌check,好快出現條線!
下星期約左婦科e生check! 希望一切順利!
等你地好消息!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


172#
發表於 11-9-22 08:56 |只看該作者

引用:今日(Day+29)用萬0牌check,好快出現條線!下

原帖由 smile_w99 於 11-09-21 發表
今日(Day 29)用萬0牌check,好快出現條線!
下星期約左婦科e生check! 希望一切順利!
等你地好消息! ...
我今個cycle正式宣告失敗,好消息係已經d2 la,好快又可以努力過!




大宅

積分: 2708


173#
發表於 11-9-22 12:11 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-22 08:56
我今個cycle正式宣告失敗,好消息係已經d2 la,好快又可以努力過!



...
唔緊要,再努力! 下個cycle到你架啦!


大宅

積分: 3256


174#
發表於 11-9-22 18:43 |只看該作者
回覆 Deluxemo 的帖子

我都等左半年, 有時都幾無心機, 幾時先都我呢........
現在咩都唔介, 照食...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo