想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


複式洋房

積分: 288


161#
發表於 11-9-21 15:31 |只看該作者

回覆:august2000 的帖子

可能一粒都bingo, 不用太擔心. Bb 一定痴實你,好好休息!




大宅

積分: 3762


162#
發表於 11-9-21 17:44 |只看該作者
回覆 august2000 的帖子

我祝你成功, BB痴實媽媽, 快快著床, 健康成長! 加油!

btw, 我覺得你好堅強呢, 俾個叻你!


珍珠宮

積分: 49949

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


163#
發表於 11-9-21 19:23 |只看該作者
siu_lo 發表於 11-9-21 13:52
回覆 lovebabyking 的帖子

姑娘同我講, 好多人都係反而放雪BB而BINGO架, 所以你今次都一定得的!食得多D有 ...

多謝你...等放egg egg 其間可以食D咩呀?放完之後又應該要食D咩ge?


大宅

積分: 1837


164#
發表於 11-9-21 19:52 |只看該作者
siu_lo 發表於 11-9-21 14:45
好奇怪, 唔知有冇人幫到我解答, 姑娘打黎叫我23號番去放胚胎, 但我係昨天20號抽蛋的, 咁即係放day3定day5既 ...
醫生說抽旦日是DAY 0, 妳20號抽, 23號放是DAY 3。
少胚胎受精便會早D放, 多D胚胎挑選便會後D才放。


大宅

積分: 1837


165#
發表於 11-9-21 20:05 |只看該作者
august2000 發表於 11-9-21 15:07
各位jm... 跟各位報告一下.. 大家不用擔心我.. 我今日心情蠻愉快..
今日放肧胎很順利.. 不是太痛..
很搞笑. ...
GRADE 2 也可以BINGO的,不用擔心!


大宅

積分: 1837


166#
發表於 11-9-21 20:05 |只看該作者
回覆 eggshell 的帖子

今天終於開估!My 1st IVF BINGO!
又順利過多一關,現在KEEP 住塞藥同食葉酸。但未知中左幾多粒,要等WEEK 5 後才可以照。

祝所有JM也順順利利,過完一關又一關直到BB同妳返屋企!


大宅

積分: 2016


167#
發表於 11-9-21 20:35 |只看該作者
Eggshell,

嘩!恭喜呀!要好好休息喇!希望九月份做IVF的jm全部都bingo!


大宅

積分: 3461


168#
發表於 11-9-21 21:21 |只看該作者

引用:回覆+eggshell+的帖子 今天終於開估!My+1

原帖由 eggshell 於 11-09-21 發表
回覆 eggshell 的帖子

今天終於開估!My 1st IVF BINGO!
恭喜晒呀

你今日放胎後day幾呀??




大宅

積分: 1074


169#
發表於 11-9-21 21:23 |只看該作者

回覆:eggshell 的帖子

So great... Really good news eggshell!! U like twins? Might I know how much embryo u put??




大宅

積分: 3070


170#
發表於 11-9-21 21:37 |只看該作者
回覆 eggshell 的帖子

祝福你安康真係一個好令人鎮奮既好消息, 下一個會係我架喇係喎, 你地塞藥係咪白色軟身塞2粒架?我覺得好難塞得入去一定要用ky輔助否則lin到粒藥容左都未塞到, 用手指聊入去感覺好唔舒服, 仲要一日三次, 激死


大宅

積分: 1837


171#
發表於 11-9-21 21:39 |只看該作者

回覆:august2000 的帖子

多謝大家的祝賀!希望大家今個cycle也一齊成功。
Splovebb - 我諗真係要休息多d,過去一星期個人有d虛,同埋好快覺累。
Lolonorna - 今天是抽旦計day14




大宅

積分: 3762


172#
發表於 11-9-21 21:47 |只看該作者

引用:多謝大家的祝賀!希望大家今個cycle也一齊

原帖由 eggshell 於 11-09-21 發表
多謝大家的祝賀!希望大家今個cycle也一齊成功。
Splovebb - 我諗真係要休息多d,過去一星期個人有d虛,同 ...
恭喜你!



點評

eggshell  THANK YOU! BEST WISHES TO YOU TOO! :D  發表於 11-9-21 21:49


大宅

積分: 3461


173#
發表於 11-9-21 21:49 |只看該作者

引用:多謝大家的祝賀!希望大家今個cycle也一齊

原帖由 eggshell 於 11-09-21 發表
多謝大家的祝賀!希望大家今個cycle也一齊成功。
Splovebb - 我諗真係要休息多d,過去一星期個人有d虛,同 ...
我今日day12,仲要到星期六完返去抽血驗孕



點評

eggshell  祝妳好運!一齊BINGO,做龍媽媽 :D  發表於 11-9-21 21:57


大宅

積分: 1837


174#
發表於 11-9-21 21:49 |只看該作者

回覆:august2000 的帖子

august2000 - 現在也未知中了1個定2個,如果係twins也okay,最多揍得辛苦d,但可能未必有勇氣生兩次。小朋友有伴會成長得開心d!

我放胎時因Grade唔夠好,因此就算我未係高0,醫生也給我選可以放三個增加機會。這次抽卵只有三個麻麻地的胎能放,冇得雪。妳都要比d信心!




大宅

積分: 3461


175#
發表於 11-9-21 21:49 |只看該作者

引用:多謝大家的祝賀!希望大家今個cycle也一齊

原帖由 eggshell 於 11-09-21 發表
多謝大家的祝賀!希望大家今個cycle也一齊成功。
Splovebb - 我諗真係要休息多d,過去一星期個人有d虛,同 ...
我今日day12,仲要到星期六完返去抽血驗孕




珍珠宮

積分: 49949

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


176#
發表於 11-9-21 21:49 |只看該作者
siu_lo 發表於 11-9-21 21:37
回覆 eggshell 的帖子

祝福你安康真係一個好令人鎮奮既好消息, 下一個會係我架喇係喎, 你 ...

我係用Crinone gel 擠入去...1日1枝...Y你地一日3次塞丸??


大宅

積分: 1837


177#
發表於 11-9-21 21:50 |只看該作者

回覆:august2000 的帖子

august2000 - 現在也未知中了1個定2個,如果係twins也okay,最多揍得辛苦d,但可能未必有勇氣生兩次。小朋友有伴會成長得開心d!

我放胎時因Grade唔夠好,因此就算我未係高0,醫生也給我選可以放三個增加機會。這次抽卵只有三個麻麻地的胎能放,冇得雪。妳都要比d信心!




大宅

積分: 1837


178#
發表於 11-9-21 21:56 |只看該作者

引用:回覆+eggshell+的帖子祝福你安康真係一個

本帖最後由 eggshell 於 11-9-21 21:58 編輯
原帖由 siu_lo 於 11-09-21 發表
回覆 eggshell 的帖子

祝福你安康真係一個好令人鎮奮既好消息, 下一個會係我架喇係喎, 你 ...

我都係塞白色旦形的Endometrin, 但一日只需兩次,係頭兩日塞就好似難少少,之後keep住都濕濕地咁,好易放。反而係久不久有d藥水滲返出來,要keep住玩墊同底底。




大宅

積分: 2016


179#
發表於 11-9-21 22:01 |只看該作者
我放嗰三個grading都唔係幾好,其中只有一個分裂得靚d,但都只係4-cell, 我超高齡,所以醫生毫不考慮就幫我放三個。

星期六返去驗血check黃體,等多九日先check bingo。


男爵府

積分: 5514


180#
發表於 11-9-21 22:07 |只看該作者
august2000 發表於 11-9-21 15:07
各位jm... 跟各位報告一下.. 大家不用擔心我.. 我今日心情蠻愉快..
今日放肧胎很順利.. 不是太痛..
很搞笑. ...

總算紓左啖氣, 總之, 祝BB攬實你唔放, 2個星期傳來好消息啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo