想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 822


161#
發表於 11-10-10 22:00 |只看該作者
小幸兒 發表於 11-10-10 21:55
係呀, 好奇怪呀. 一般都係睇完中醫應該調理返個CYCLE.

我未去睇前, 28 (5月), 28 (6月), 29 (7月), 29 (8 ...
未去睇果時D日子反而幾靚喎...
點解呢??
強媽咪


侯爵府

積分: 24474


162#
發表於 11-10-10 22:05 |只看該作者
我由10幾歲開始都未試過28日

點評

zoe0214  我都好似未試過, hehe  發表於 11-10-10 22:07


大宅

積分: 2142


163#
發表於 11-10-10 22:11 |只看該作者
zoe0214 發表於 11-10-10 22:00
未去睇果時D日子反而幾靚喎...
點解呢??

真係唔明。
可能我一邊睇中醫,心理壓力大咗,反而影響到生理。
我諗住試埋新CYCLE,得唔得都會停唔飲住。


大宅

積分: 2142


164#
發表於 11-10-10 22:13 |只看該作者
katrinamama 發表於 11-10-10 22:05
我由10幾歲開始都未試過28日

咁你一般幾多日?


侯爵府

積分: 24474


165#
發表於 11-10-10 22:18 |只看該作者
近呢年好d, 30-45日, 以前60日都試過....但average 40日, 所以次次失敗有排等


子爵府

積分: 13931


166#
發表於 11-10-10 22:20 |只看該作者

回覆:9月8日 Day 1, 2x號準備造人的, 請進~

我無,因為我本來食開藥避,所以仲未定。



魚魚媽


大宅

積分: 2142


167#
發表於 11-10-10 22:25 |只看該作者
katrinamama 發表於 11-10-10 22:18
近呢年好d, 30-45日, 以前60日都試過....但average 40日, 所以次次失敗有排等

CYCLE長"等"真係好辛苦.
咁係咪都遲排卵?


別墅

積分: 822


168#
發表於 11-10-10 22:25 |只看該作者
我記得有一次睇咗一個jm嘅bingo分享, 佢話m後兩公婆一齊飲兩日花旗參湯, 唔知係唔係真係有幫助呢? 不過我今個cycle想試一試
強媽咪


大宅

積分: 2142


169#
發表於 11-10-10 22:26 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-10-10 22:20
我無,因為我本來食開藥避,所以仲未定。

哦,原來係咁。
食開藥,係好唔準嘅。
好多人話要停一排先知返自己嘅CYCLE。
你食咗好多年啦?


子爵府

積分: 13931


170#
發表於 11-10-10 22:29 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+11-10-10+22:20+

原帖由 小幸兒 於 11-10-10 發表
哦,原來係咁。
食開藥,係好唔準嘅。
好多人話要停一排先知返自己嘅CYCLE。
都幾年架,不過今次好似正常啲,因為日子同血多少都係正常。



魚魚媽


大宅

積分: 2142


171#
發表於 11-10-10 22:35 |只看該作者
zoe0214 發表於 11-10-10 22:25
我記得有一次睇咗一個jm嘅bingo分享, 佢話m後兩公婆一齊飲兩日花旗參湯, 唔知係唔係真係有幫助呢? 不過我今 ...

花膠湯/雞精聽得最多。
我都有飲,不過都唔得。
呢兩個CYCLE飲緊中藥,醫師無叫嘅都唔敢額外特別食,唔想太補或相沖。
花旗參湯,下次覆診問下醫師得唔得?

點評

zoe0214  好呀, 你問吓中醫睇吓有無幫助  發表於 11-10-10 22:37


大宅

積分: 2142


172#
發表於 11-10-10 22:37 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-10-10 22:29
都幾年架,不過今次好似正常啲,因為日子同血多少都係正常。

咁就好啦。
大家嘅嚟M日子長唔長呀?
我多數要7-8日先乾淨,成個星期都要用,都幾煩。


別墅

積分: 822


173#
發表於 11-10-10 22:42 |只看該作者
小幸兒 發表於 11-10-10 22:37
咁就好啦。
大家嘅嚟M日子長唔長呀?
我多數要7-8日先乾淨,成個星期都要用,都幾煩。
我通常7日左右啦, 不過只係第二,三日先多, 其後果幾日都只係拖囉
強媽咪


大宅

積分: 2142


174#
發表於 11-10-10 22:45 |只看該作者
zoe0214 發表於 11-10-10 22:42
我通常7日左右啦, 不過只係第二,三日先多, 其後果幾日都只係拖囉

我都係。


子爵府

積分: 13931


175#
發表於 11-10-10 22:46 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+11-10-10+22:29+

原帖由 小幸兒 於 11-10-10 發表
咁就好啦。
大家嘅嚟M日子長唔長呀?
我多數要7-8日先乾淨,成個星期都要用,都幾煩。
我記得我未食藥之前係4-5日



點評

zoe0214  你就好啦~  發表於 11-10-10 22:49
魚魚媽


別墅

積分: 822


176#
發表於 11-10-12 23:14 |只看該作者

回覆:9月8日 Day 1, 2x號準備造人的, 請進~

買咗4両花旗參準備焞湯,今個cycle試吓得唔得先。



強媽咪


大宅

積分: 1864


177#
發表於 11-10-13 04:40 |只看該作者

回覆:9月8日 Day 1, 2x號準備造人的, 請進~

我8/9 day 1 週期32-40,明天day 36 ,昨晚紅d 甘樣,有機Ma?我看見有些jm 話紅d110%最後也m come ,我day 24 排egg. 甘何時check 好d ?我有機Ma?
myphoto.jpg




別墅

積分: 822


178#
發表於 11-10-13 22:00 |只看該作者
lovebaby1115 發表於 11-10-13 04:40
我8/9 day 1 週期32-40,明天day 36 ,昨晚紅d 甘樣,有機Ma?我看見有些jm 話紅d110%最後也m come ,我day 2 ...
恭喜哂呀
強媽咪

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo