在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 643


161#
發表於 11-10-6 02:02 |只看該作者

回覆 回覆:lai0726的帖子

完左一日都唔知自己做過啲乜,淨係知勁攰就黎死,你88年已經有兩個?好利害




男爵府

積分: 7087


162#
發表於 11-10-6 02:08 |只看該作者

引用:完左一日都唔知自己做過啲乜,淨係知勁攰就

原帖由 novababy 於 11-10-06 發表
完左一日都唔知自己做過啲乜,淨係知勁攰就黎死,你88年已經有兩個?好利害



...
我算系3年抱兩
心態想兩個小朋友唔差咁遠,所以盡快生多個
宜家雖然系攰啲,但過咗半歲就穩定好多冇咁攰,不過到時就要同佢鬥精力旺盛



點評

tempooo  我都想三年抱兩,快d收工  發表於 11-11-26 16:42


大宅

積分: 2651


163#
發表於 11-10-6 09:13 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-19 19:29
我唔介意,你唔係住香港架?

新的一年,媽媽希望溜溜健健康康,快樂成長!


大宅

積分: 2651


164#
發表於 11-10-6 09:17 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-19 19:29
我唔介意,你唔係住香港架?


新的一年,媽媽希望溜溜健健康康,快樂成長!


大宅

積分: 2651


165#
發表於 11-10-6 09:24 |只看該作者
我也是內地的,會說廣東話,不過不是很流利,孩子九個月了,身邊沒有朋友,很多時候覺得好寂寞
新的一年,媽媽希望溜溜健健康康,快樂成長!


大宅

積分: 4372


166#
發表於 11-10-6 12:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rachel815+於+11-10-05+發表

原帖由 novababy 於 11-10-06 發表
會揾咩做啊??
穩sales ar想襯後




大宅

積分: 4372


167#
發表於 11-10-6 12:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rachel815+於+11-10-05+發表

原帖由 novababy 於 11-10-06 發表
會揾咩做啊??
襯後生穩多d~




複式洋房

積分: 489


168#
發表於 11-10-25 02:26 |只看該作者

回覆:想識86-89年既媽媽

我87呀,同你一樣生完唔同以前,少見左以前啲朋友,就算見,啲話題都唔啱傾^^都想識下差唔多年紀既媽媽



點評

tempooo  得閒傾吓計^^  發表於 11-11-26 16:43


男爵府

積分: 8367

BK Milk勳章


169#
發表於 11-10-31 01:19 |只看該作者

回覆:想識86-89年既媽媽

我89年,
大囡就黎27個月*
細囡就黎6個月* (*^^*)



點評

tempooo  好羨慕你,2個都係女  發表於 11-11-26 16:44


大宅

積分: 4768


170#
發表於 11-10-31 11:27 |只看該作者

引用:好唔開心!+之前我好多朋友,但自從有bb後就

原帖由 tempooo 於 11-09-19 發表
好唔開心! 之前我好多朋友,但自從有bb後就無哂朋友
係屋企又悶,一悶個人就自然亂諗野,老公成日叫我出多d街, ...
Hi~ 我87. 依家在家安胎中...
Happy Halloween!



點評

tempooo  坐完月未呀?  發表於 11-11-26 16:43


大宅

積分: 1762


171#
發表於 11-11-1 15:08 |只看該作者
我88年,仔仔已经3岁了,9月返学了
想识点年轻妈咪倾心

點評

tempooo  我好年輕架XD  發表於 11-11-26 16:44


大宅

積分: 1307


172#
發表於 11-11-2 14:30 |只看該作者
我89年~囡囡今個月4歲~黃大仙區~~生左囡囡之後~朋友已經冇話題~~好似格格不入咁!!!


大宅

積分: 3767

畀面勳章


173#
發表於 11-11-2 15:19 |只看該作者

回覆:想識86-89年既媽媽

我89,囡囡4個月




男爵府

積分: 8367

BK Milk勳章


174#
發表於 11-11-2 23:12 |只看該作者

回覆:pigletkwan 的帖子

我都覺,依加傾親計既都係媽咪級!




大宅

積分: 1605


175#
發表於 11-11-3 00:41 |只看該作者

回覆:tempooo 的帖子

你好呀,我87年,囡囡2個月大




大宅

積分: 2159

趣教勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


176#
發表於 11-11-3 01:14 |只看該作者

回覆:想識86-89年既媽媽

我88年呀 自從生完冇朋友
而家個囝就兩歲 個囡就半歲
好愛佢地 唔做媽咪都唔知 原來父母教我地係咁辛苦



點評

tempooo  認同呀!!  發表於 11-11-26 16:45


水晶宮

積分: 57163

畀面勳章


177#
發表於 11-11-3 06:51 |只看該作者

回覆:想識86-89年既媽媽

各位好,我89嫁,大女3歲,細仔2個半月同各位一樣,生完朋友無哂。所以想認識下各位。




水晶宮

積分: 57163

畀面勳章


178#
發表於 11-11-3 06:55 |只看該作者

引用:如果大家唔嚴棄都可以同我做埋個朋友丫~~我

原帖由 novababy 於 11-09-30 發表
如果大家唔嚴棄都可以同我做埋個朋友丫~~
我89年架,我都想識返D差唔多年紀既媽媽啊~~
我想咁做好耐架啦.... ...
剛@了你




洋房

積分: 39


179#
發表於 11-11-5 21:27 |只看該作者
我86年的,bb就3個月大,好高興認識你^^我住葵興


水晶宮

積分: 57163

畀面勳章


180#
發表於 11-11-5 22:31 |只看該作者

引用:我86年的,bb就3個月大,好高興認識你^^我住

原帖由 mikoau2002 於 11-11-05 發表
我86年的,bb就3個月大,好高興認識你^^我住葵興
我住荃灣嫁




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo