立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 30303
原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-22 發表 妳哋出門有無搽防晒??因我近排睇電視話大肚婆唔搽得防晒呢,有令bb有畸形發展哦 ...
大宅
積分: 4617
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 15:31 回覆 ChanyeungC9 的帖子 哦
男爵府
積分: 5940
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 15:35 回覆 cc_ivy 的帖子 咁佢除左飲奶,仲食d咩ga?
積分: 6108
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 15:37 1歲之後bb都要入奶奶嫁~~~~只不過佢哋飲有分年齡奶粉啫,所以d奶粉商幾好賺就知la..... ...
原帖由 cc_ivy 於 11-09-22 發表 頭一年都幾sweet, 而家阿仔識自己拉低件3食就幾煩, 有時係街想食就伸手入去~~~ 又有朋友抱佢, 佢又伸有入ee ...
積分: 5346
cc_ivy 發表於 11-9-22 15:35 而家無著啦,都係屋企早晚先餵.....出街唔影響!
qwbear 發表於 11-9-22 15:41 嘩....你地講到好似就來生咁.
子爵府
積分: 14358
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 15:42 bb有無好"坐坐"可憐望注妳要飲奶奶~~~~
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 15:38 回覆 ChanyeungC9 的帖子 我有見過
cc_ivy 發表於 11-9-22 15:47 好想飲奶奶就會講"奶奶",, 好淒涼咁~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy