想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


161#
發表於 11-9-28 18:22 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 18:17
係 一唔舒服我就好易喊

其實我都會由其老公係度咸得特別勁,上次入院一個鐘要打三支針(我最怕打針).我老公未嚟~~我立即打俾佢一聽到佢把聲已失控耶到講唔到,我老公立即飛的嚟睇我....所以無問題個個都咸!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


162#
發表於 11-9-28 18:23 |只看該作者
hksugar 發表於 11-9-28 18:19
M 小姐....你快D黎啦.....

Eeeeee~~~Welcome...jm!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


163#
發表於 11-9-28 18:24 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 18:22
好似搭車有位坐 好順利 應該仲有半個鐘就到

自己要小心D呀...去到慢慢同E生講你邊度唔C服...唔好咁激動..知嗎?
等你報平安呀~


男爵府

積分: 6108


164#
發表於 11-9-28 18:25 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

我都算易喊的
C6有時見到我喊 都可能慣左 無以前咁大反應了





大宅

積分: 4617


165#
發表於 11-9-28 18:25 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-28 18:19
我個次都係危急推入去睇...但睇完就無藥食囉...呆訓幾個鐘..退左
返到屋企..又再燒...最後落樓下私家..一針 ...

妳邊間E院呀,,,,,我哋唔好去嗰間(如果)
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4490


166#
發表於 11-9-28 18:26 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 因為諗自己會b

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-28 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

因為諗自己會bingo,多數會失望.
又係喎~




大宅

積分: 4051


167#
發表於 11-9-28 18:26 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-28 18:22
其實我都會由其老公係度咸得特別勁,上次入院一個鐘要打三支針(我最怕打針).我老公未嚟~~我立即打俾佢一聽 ...

啊..我都試過呀.但我個次係插吊炎水個粒豆..
佢係度直程係喊到缺堤咁...(唔係身邊都喊到變豬八怪架)


大宅

積分: 4051


168#
發表於 11-9-28 18:27 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-28 18:25
妳邊間E院呀,,,,,我哋唔好去嗰間(如果)

威記呀...


禁止訪問

積分: 5607


169#
發表於 11-9-28 18:28 |只看該作者

引用:Quote:seababy 發表於 11-9-28 18:04 我唔

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4051


170#
發表於 11-9-28 18:29 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 18:25
我都算易喊的
C6有時見到我喊 都可能慣左 無以前咁大反應了

個個C6都係咁架...
我個個會同我講...有咩好喊JOR我都想喊呀..不過男人唔得咋...


大宅

積分: 4051


171#
發表於 11-9-28 18:29 |只看該作者
seababy 發表於 11-9-28 18:28
我入黎支持你地嘛!
我d m一向唔準 ,今次都係28曰,我今次仲黎好多,今次完左,我會食天喜丸!



...

你好呀...請問咩叫天喜丸呀?


男爵府

積分: 6108


172#
發表於 11-9-28 18:30 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我一失控就喊到講唔到野 然後佢地係問咩事咩事都講唔出




大宅

積分: 4617


173#
發表於 11-9-28 18:30 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 18:25
我都算易喊的
C6有時見到我喊 都可能慣左 無以前咁大反應了

我C6識我嗰時話我成日咆哮,所以俾佢感覺我係好強!!我一咸佢未我緊張law~~
重之小心喇,,,,講晒邊到唔舒服俾E生聽而且妳一定話好痛勁痛,唔係E生以為妳無耶呢....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


174#
發表於 11-9-28 18:30 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

我已經冷靜左 去到應該唔會喊
我會用晒佢講




大宅

積分: 4490


175#
發表於 11-9-28 18:32 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 我唔係腸果個位係下腹

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-28 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

我唔係腸果個位
頭先問咗醫師,佢話肚臍兩邊痛就係腸,肚臍下邊痛就係子宮




大宅

積分: 4617


176#
發表於 11-9-28 18:33 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-28 18:27
威記呀...

唔係呀.....我聽d mimi話威記dE征好好wor....佢哋咁都得!!!pork佢喇106度都唔打退燒針!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


177#
發表於 11-9-28 18:34 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 18:30
我一失控就喊到講唔到野 然後佢地係問咩事咩事都講唔出

哈哈...我講D好笑野你聽呀..等你輕鬆D
十歲既時候..我試過係街比隻老鼠撞到隻腳...我嚇到自己姓咩都唔記得...一生人最怕老鼠...
嘩一聲大喊起上黎...跟住即刻跑番屋企...
返到屋企..我只係識喊咩都講唔到....daddy以為我比人非禮...最後梗係知咩事啦...仲笑到而家TIM...哈哈


大宅

積分: 4617


178#
發表於 11-9-28 18:34 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-28 18:29
個個C6都係咁架...
我個個會同我講...有咩好喊JOR我都想喊呀..不過男人唔得咋...
...

頂~~~~佢C頂啫!!咁有無安慰妳呀!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


179#
發表於 11-9-28 18:35 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-28 18:33
唔係呀.....我聽d mimi話威記dE征好好wor....佢哋咁都得!!!pork佢喇106度都唔打退燒針!! ...

可能急症個D衰掛..不過係幾年前既事..


禁止訪問

積分: 5607


180#
發表於 11-9-28 18:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-28 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo