想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5940


161#
發表於 11-10-2 21:11 |只看該作者

回覆:究竟MISS M在哪裡929........

我都未黎m




禁止訪問

積分: 5607


162#
發表於 11-10-2 21:13 |只看該作者

引用:希望真係喇 聽日先開到估

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6108


163#
發表於 11-10-2 21:14 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

Ivy!!!!! 你番黎喇 我仲好擔心 因為今日用cb compact check 到有淺線 我買左cb digital , 聽朝再驗會唔會太早...$95一支 我又驚side左




男爵府

積分: 5940


164#
發表於 11-10-2 21:15 |只看該作者

引用:Ivy!!!!!+你番黎喇+我仲好擔心+因為今日用c

原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-02 發表
Ivy!!!!! 你番黎喇 我仲好擔心 因為今日用cb compact check 到有淺線 我買左cb digital , 聽朝再驗會唔會太 ...
唔驚啦,你day幾,唔用晨尿都check 到





男爵府

積分: 5940


165#
發表於 11-10-2 21:16 |只看該作者

回覆:究竟MISS M在哪裡929........

死啦,我仲未黎,驚有病多過有仔




男爵府

積分: 5940


166#
發表於 11-10-2 21:16 |只看該作者

回覆:究竟MISS M在哪裡929........

今日無痛過




男爵府

積分: 6108


167#
發表於 11-10-2 21:17 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

今日day 29 la
今朝晨尿check 綠d 有淺線 然後再用第二次尿驗cb , 條線好淺




男爵府

積分: 5940


168#
發表於 11-10-2 21:18 |只看該作者

引用:今日day+29+la 今朝晨尿check+綠d+有淺線+

原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-02 發表
今日day 29 la
今朝晨尿check 綠d 有淺線 然後再用第二次尿驗cb , 條線好淺
即係中左




男爵府

積分: 6108


169#
發表於 11-10-2 21:18 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

唔會掛 你有無肚谷谷?




男爵府

積分: 5940


170#
發表於 11-10-2 21:18 |只看該作者

引用:唔會掛+你有無肚谷谷? +

原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-02 發表
唔會掛 你有無肚谷谷?
無啦,唉




禁止訪問

積分: 5607


171#
發表於 11-10-2 21:30 |只看該作者

引用:今日day 29 la 今朝晨尿check 綠d 有淺線

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4051


172#
發表於 11-10-2 21:33 |只看該作者
我又黎啦............有肚谷同無有咩分別架..


大宅

積分: 4490


173#
發表於 11-10-2 21:36 |只看該作者

引用:Quote:Cherrieqoo521+發表於+11-10-2+19:14

原帖由 ChanyeungC9 於 11-10-02 發表
去到同佢講哈哈笑定排卵棒???thx~~~
哈哈笑嗰隻排卵棒




大宅

積分: 4490


174#
發表於 11-10-2 21:38 |只看該作者

引用:如用cb排卵棒...得唔得呀,???不過成200幾大

原帖由 ChanyeungC9 於 11-10-02 發表
如用cb排卵棒...得唔得呀,???不過成200幾大洋好貴呀
其實都得,我上個月都係用呢隻,今們腦試吓轉用哈哈笑




大宅

積分: 4617


175#
發表於 11-10-2 21:41 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-2 21:11
我都未黎m

又多個喇.....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4490


176#
發表於 11-10-2 21:41 |只看該作者

引用:Quote:Ding's+發表於+11-10-2+19:55+哈哈..

原帖由 ChanyeungC9 於 11-10-02 發表
上我屋企唔需要因無人飲酒....可6就差不多!!!2打呀唔該
我要飲檸檬茶呀,維他嗰隻吖唔該




大宅

積分: 4617


177#
發表於 11-10-2 21:42 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-2 21:16
死啦,我仲未黎,驚有病多過有仔

痴線....!!!吐口水再講過
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


178#
發表於 11-10-2 21:43 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-2 21:41
我要飲檸檬茶呀,維他嗰隻吖唔該

......
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5346


179#
發表於 11-10-2 21:43 |只看該作者
睇來好快會聽到好消息?


男爵府

積分: 5346


180#
發表於 11-10-2 21:44 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 21:17
今日day 29 la
今朝晨尿check 綠d 有淺線 然後再用第二次尿驗cb , 條線好淺

有沒有相睇呀?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo