立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5940
禁止訪問
積分: 5607
積分: 6108
原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-02 發表 Ivy!!!!! 你番黎喇 我仲好擔心 因為今日用cb compact check 到有淺線 我買左cb digital , 聽朝再驗會唔會太 ...
原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-02 發表 今日day 29 la 今朝晨尿check 綠d 有淺線 然後再用第二次尿驗cb , 條線好淺
原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-02 發表 唔會掛 你有無肚谷谷?
大宅
積分: 4051
積分: 4490
原帖由 ChanyeungC9 於 11-10-02 發表 去到同佢講哈哈笑定排卵棒???thx~~~
原帖由 ChanyeungC9 於 11-10-02 發表 如用cb排卵棒...得唔得呀,???不過成200幾大洋好貴呀
積分: 4617
cc_ivy 發表於 11-10-2 21:11 我都未黎m
原帖由 ChanyeungC9 於 11-10-02 發表 上我屋企唔需要因無人飲酒....可6就差不多!!!2打呀唔該
cc_ivy 發表於 11-10-2 21:16 死啦,我仲未黎,驚有病多過有仔
Cherrieqoo521 發表於 11-10-2 21:41 我要飲檸檬茶呀,維他嗰隻吖唔該
積分: 5346
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 21:17 今日day 29 la 今朝晨尿check 綠d 有淺線 然後再用第二次尿驗cb , 條線好淺
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy