烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   29


子爵府

積分: 10330


161#
發表於 11-11-15 09:12 |只看該作者

引用:+本帖最後由+ARTOH+於+11-11-14+21:52+編輯

原帖由 ARTOH 於 11-11-14 發表
本帖最後由 ARTOH 於 11-11-14 21:52 編輯

回覆 colakola 的帖子
減30克牛油
或加30~50克粉




子爵府

積分: 10331

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


162#
發表於 11-11-15 10:00 |只看該作者

回覆:好鬆既曲奇

想問問樓主,你係用無糖可可粉(淺色個隻)/深色個隻可可粉,我見有兩款賣,唔同出產地。




子爵府

積分: 10330


163#
發表於 11-11-15 10:19 |只看該作者

引用:想問問樓主,你係用無糖可可粉(淺色個隻)

原帖由 kittymilo 於 11-11-15 發表
想問問樓主,你係用無糖可可粉(淺色個隻)/深色個隻可可粉,我見有兩款賣,唔同出產地。



...
我用銀罐金字果隻朱古力粉
因為係我老公鐘意




大宅

積分: 3866


164#
發表於 11-11-15 10:33 |只看該作者


伯爵府

積分: 16693


165#
發表於 11-11-15 16:05 |只看該作者
本帖最後由 ARTOH 於 11-11-15 16:13 編輯

回覆 colakola 的帖子

咁都比你發現到 係我偷食左1塊
都唔算太成功 不過夠鬆 亞女都話好食好多了


下次試下減30克牛油
或加30~50克粉





子爵府

積分: 10330


166#
發表於 11-11-15 16:51 |只看該作者

引用:+本帖最後由+ARTOH+於+11-11-15+16:13+編輯

原帖由 ARTOH 於 11-11-15 發表
本帖最後由 ARTOH 於 11-11-15 16:13 編輯

回覆 colakola 的帖子
最主要原因是你相個型靚
所以自己加加減減份量喇
我都係係甘摸反黎




伯爵府

積分: 16693


167#
發表於 11-11-15 19:32 |只看該作者
回覆 colakola 的帖子

經 colakola指導下 宜家開始有點明白
我會努力 希望遲一點可做格仔曲奇 ( 因唧花最簡單 呵呵)

thx


子爵府

積分: 10330


168#
發表於 11-11-15 21:45 |只看該作者

引用:回覆+colakola+的帖子 經+colakola指導下+

原帖由 ARTOH 於 11-11-15 發表
回覆 colakola 的帖子

經 colakola指導下 宜家開始有點明白
係咪我畫既圖複雜得制?




伯爵府

積分: 16693


169#
發表於 11-11-15 22:26 |只看該作者
colakola 發表於 11-11-15 21:45
係咪我畫既圖複雜得制?

不是 我想做唧花學起 因為似係街買果d花 亞女食得開心啲


子爵府

積分: 10330


170#
發表於 11-11-15 22:52 |只看該作者

引用:Quote:colakola+發表於+11-11-15+21:45+係

原帖由 ARTOH 於 11-11-15 發表
下次試下唧一隻手指到甘長
焗好後
再溶朱古力
是旦一種朱古力都得
將手指曲奇點朱古力溶液
再係面頭沈七彩朱古力
好好玩
你個囡實鐘意玩




男爵府

積分: 6190

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


171#
發表於 11-11-15 23:50 |只看該作者
回覆 onyeema 的帖子

其實我無打蛋器,又未整過曲奇,想試下有無天份,請問你係點樣整架!麻煩曬!
2009年11月15日8點半穿水入醫院,11月16日凌晨2點半在QE生咗 囡囡。 囡囡有3.21kg~


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


172#
發表於 11-11-16 04:39 |只看該作者

引用:+本帖最後由+ARTOH+於+11-11-14+21:52+編輯

原帖由 ARTOH 於 11-11-14 發表
本帖最後由 ARTOH 於 11-11-14 21:52 編輯

回覆 colakola 的帖子
Wow .... 好成功好勁呀




大宅

積分: 3350

畀面勳章


173#
發表於 11-11-16 08:31 |只看該作者

回覆:vicki23126 的帖子

首先我跟足樓主嘅份量,將牛油攤軟用把刀仔界開細細舊,續啲續啲放西過嘅麵粉,用手搓,跟住落沙糖又係續啲續啲放落去,一路搓,最後先落蛋黃搓混佢,就係咁簡單,做完出黎個效果真係好鬆脆



點評

vicki23126  thank you ~~ 等我試0下先~~~  發表於 11-11-16 16:12


伯爵府

積分: 16693


174#
發表於 11-11-16 15:41 |只看該作者
回覆 colakola 的帖子

哈哈 等我試下先


伯爵府

積分: 16693


175#
發表於 11-11-16 15:44 |只看該作者
回覆 chickenwing2006 的帖子

我都係經 colakola悉心教導下 先至整到咋 呵呵


伯爵府

積分: 16693


176#
發表於 11-11-16 15:47 |只看該作者
本帖最後由 ARTOH 於 11-11-16 15:49 編輯
ARTOH 發表於 11-11-16 15:44
回覆 chickenwing2006 的帖子

我都係經 colakola悉心教導下 先至整到咋 呵呵

唧花係在網上睇片學
http://www.youtube.com/user/kamer1668#p/u/9/jp-EofDuWxQ


大宅

積分: 3217

BK Milk勳章


177#
發表於 11-11-17 22:32 |只看該作者

回覆:好鬆既曲奇

多謝你呀!樓主
又容易做又好味,超正!
myphoto.jpg




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


178#
發表於 11-11-17 22:33 |只看該作者

引用:首先我跟足樓主嘅份量,將牛油攤軟用把刀仔

原帖由 onyeema 於 11-11-16 發表
首先我跟足樓主嘅份量,將牛油攤軟用把刀仔界開細細舊,續啲續啲放西過嘅麵粉,用手搓,跟住落沙糖又係續啲 ...





大宅

積分: 1049


179#
發表於 11-11-17 22:40 |只看該作者
唔知點解,我整唔到印模曲奇呢...唧花就冇問題,印模就次次都印完之後,很難拿起外圍多餘的麵團;大家有冇技巧可分享呢?


子爵府

積分: 10330


180#
發表於 11-11-18 00:20 |只看該作者

引用:唔知點解,我整唔到印模曲奇呢...唧花就冇問

原帖由 cheersmandy 於 11-11-17 發表
唔知點解,我整唔到印模曲奇呢...唧花就冇問題,印模就次次都印完之後,很難拿起外圍多餘的麵團;大家有冇技巧 ...
下次審少少粉先碌
然後用刀仔慢慢挑走側邊既面團
驚拎印好嘅面團爛
呢個時候就出動到獲產喇
產起再放落烤船上




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo