使用意見

跳至

首頁

尾頁
   7


王國長老

積分: 31689

好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老


161#
發表於 12-2-24 22:45 |只看該作者

[quote]

原帖由 bowling2004 於 12-02-24 發表


我真係羅志祥舊番薯喎!諗唔明有咩問題


PinPin 發表於 12-2-24 22:35
崩口人忌崩口碗嘛~~~嘻嘻嘻~~點同呢~~~
自謔當然無問題, 但是話人呢....就要做到謔而不虐啊......


子爵府

積分: 13024


162#
發表於 12-2-24 22:47 |只看該作者

引用:係咪有分身玩一唱一和(我就聞到陣除)

原帖由 rabbit75 於 12-02-24 發表
係咪有分身玩一唱一和(我就聞到陣除)





翡翠宮

積分: 87423


163#
發表於 12-2-24 22:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 BB_nathaniel 於 12-02-24 發

原帖由 MrsSingSing 於 12-02-24 發表
點解成日講到非fans係搞事分子?
就好似你睇完套笑片,覺得唔好笑,但因為呢套笑片既宗旨係發放正能量,咁 ...
絕對認同,講得好




王國長老

積分: 119115

王國長老


164#
發表於 12-2-24 22:47 |只看該作者
991129 發表於 12-2-24 22:21
我睇到,我仲睇到D打氣post、強勢回歸post添,坦白講我都唔係針對或討厭某會員,我想信佢D內容都應該係真,但太多啦,最近一開自由講場就會見到,難免令人覺得煩厭,不過算啦,唔再講啦,唔係就會覺得撩交拗。如果版主認為可行,就整理下D有關post或設專區,如果唔得就當我路過。
所以呢....你要明白版主幾難做...

點做都一定有人不滿, 移, 就話冇自由, 唔移, 真係有人覺得不便, 佢地對某會員事件冇興趣但自由講場好多主題講呢件事, 希望大家集中討論唔好開咁多主題....



我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


男爵府

積分: 6207


165#
發表於 12-2-24 22:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BB_nathaniel+於+12-02-24+發

原帖由 MrsSingSing 於 12-02-24 發表
點解成日講到非fans係搞事分子?
就好似你睇完套笑片,覺得唔好笑,但因為呢套笑片既宗旨係發放正能量,咁 ...
大家觀點與各度問題,你有你講得岩,冇錯的!岩睇比睇囉!吾岩睇咪吾好睇囉!大家口味各有不同。批評有批評好,發放正能量有發放正能量好,大家都好。yeah....





水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


166#
發表於 12-2-24 23:03 |只看該作者

引用:Quote:991129+發表於+12-2-24+22:21+我睇到

原帖由 edea 於 12-02-24 發表
所以呢....你要明白版主幾難做...

點做都一定有人不滿, 移, 就話冇自由, 唔移, 真係有人覺得不便, 佢地對 ...
明白, 無論如何,都多謝版主義務為BK服務




王國長老

積分: 119115

王國長老


167#
發表於 12-2-24 23:06 |只看該作者
991129 發表於 12-2-24 23:03
明白, 無論如何,都多謝版主義務為BK服務
唔好客氣
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


子爵府

積分: 13024


168#
發表於 12-2-24 23:10 |只看該作者

引用:Quote:小manman 發表於 12-2-24 19:50 其實

原帖由 edea 於 12-02-24 發表
好坦白, 我冇追lazy小姐既主題, 佢第一個主題, 講佢唔願工作, 老公搵二萬蚊既, 我睇左頭兩頁已經冇耐性睇落 ...
講得太好喇!!!




大宅

積分: 1341

好媽媽勳章


169#
發表於 12-2-24 23:36 |只看該作者
本帖最後由 hitomi322 於 14-7-26 23:28 編輯

.


男爵府

積分: 7028


170#
發表於 12-2-25 00:38 |只看該作者
我一向都係cd rom,原本諗住就咁睇唔出聲
但結果都係忍唔住講~

其實我都唔係阿貴fan.....都覺得好無聊ga...
(仲有貼bb相個d)
攪到話要封筆,然後又自白~
(我知道佢好嬲比人屈偷圖,咁個會員又真係講得衰d既)
唔知佢之後仲寫唔寫呢?

我認同~每個人都有自己的看法,都係講自己既感受姐...
又唔係唱衰人地...
我好同意樓上有人用"攪笑片"做比喻...
好難話咩"唔鐘意就唔好睇"...唔通只可讚好~?
至多唔去佢個版留言囉~

佢d fans開咁多版,不如真係開一個呢d區la~~~
好似facebook咁,有個專頁~
咁阿貴唔洗封筆,d fans又可以撐佢喇

拿拿拿,我唔係呃分ga,07年到而家都仲係住大宅..
不過點解大家咁care d分既??
如果可以換cash就發達喇

點評

LL1999  我都讚成開個專區, 比 BK 紅人集會! fans 可以 gathering   發表於 12-2-25 03:59
~principal~    發表於 12-2-25 03:44
joycehang41010    發表於 12-2-25 01:55
jloklok  Good point!  發表於 12-2-25 01:07


侯爵府

積分: 20040

BK Milk勳章


171#
發表於 12-2-25 01:03 |只看該作者
Omg! How can this heppend!!!!!!! Not fair.


男爵府

積分: 8451


172#
發表於 12-2-25 01:19 |只看該作者

引用:其實我最想知點解貿疑佢既post就要關,+支持

原帖由 bebebibi 於 12-02-24 發表
其實我最想知點解貿疑佢既post就要關, 支持佢既post又唔關呢
同意




水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


173#
發表於 12-2-25 01:22 |只看該作者
ZZdaphne 發表於 12-2-24 22:45
自謔當然無問題, 但是話人呢....就要做到謔而不虐啊......

我都冇諗住話人, 佢係紅人嘛, 自然有一班叫fans既人, 而我呢, 不嬲都叫fans做番薯. 就係咁囉.
如果有人咁都會敏感既....真係......


水晶宮

積分: 55644


174#
發表於 12-2-25 01:25 |只看該作者

回覆:版主:點解要關"其實呢,果個亞平講d...."個POST?

出襯都係同一主題去志趣開個專欄會比較合適lor...anyway,人地有出係邊版的自由,得唔得由版主話事



少奶奶的身份,丫頭的命...


複式洋房

積分: 204


175#
發表於 12-2-25 03:31 |只看該作者
本帖最後由 ~principal~ 於 12-2-25 03:46 編輯

我又想講下, 我都係CD rom, 06年定07年開過個post批評某一個"情歌難忍", 當時都有好多回應, 之後一直都齋睇冇發言...

在BK多年, 一直獨來獨往, 一個人都唔識... 看著BK的"紅人"一雞死一雞鳴, 亦都睇到化哂; 從來唔係任何人fans, 因我唔鍾意埋堆, 只係有個別會員post d野我幾欣賞同幾鍾意睇

今次有衝動出post, 係因為我想講: 烈士, 你有吉屎, 身先士卒, 我唔係佢fans 而你明知山有虎, 偏向虎山行, 我欣賞你

真係幾年都冇留過條毛, 講完

祝 百毒不侵

點評

LL1999  我欣賞妳   發表於 12-2-25 03:55
wendykaka  讚  發表於 12-2-25 03:34


水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


176#
發表於 12-2-25 03:36 |只看該作者
又遲左tim

點評

wendykaka  唔遲唔遲  發表於 12-2-25 03:41


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


177#
發表於 12-2-25 03:41 |只看該作者
54heima 發表於 12-2-25 01:25
出襯都係同一主題去志趣開個專欄會比較合適lor...anyway,人地有出係邊版的自由,得唔得由版主話事



...
當年我有温馨提示 ada 姐可以去志趣開個topic 日日 post 媽媽味道. 可能 ada 姐怕志趣人流唔夠多.
當然. ada 姐亦有自由係 "自由" 出 topic.


男爵府

積分: 6043


178#
發表於 12-2-25 10:17 |只看該作者

回覆:版主:點解要關"其實呢,果個亞平講d...."個POST?

其實今次事件引發咁大反應,群情洶湧,cdrom出哂嚟,bk管理層係時候反省下,讀者不只一次反映不公平事,版主關帖準則不一,以往我有肯目睹版主處理問題帖,係會多番提醒,券介,警告才會行動,理據充分,條理有序,心服口服;但今次喺毫無違規情況下,版主一句唔想變成罵戰戰場就關帖,唔係河蟹係乜?




男爵府

積分: 6043


179#
發表於 12-2-25 10:42 |只看該作者

回覆:viotior 的帖子

仲有,點解咁多"撐"啾嘅post冇close,係因為唔應同嘅人冇留言,冇"機會"成為戰場;但"唔撐"嘅post,雙方都有發言,大家以事論事,其中一位會員叫人做錯事要道歉,亞媽教仔都係咁教啦,居然咁就怕成戰場close post,叫人點有興趣留言?留番自己友玩啦




水晶宮

積分: 64904


180#
發表於 12-2-25 10:49 |只看該作者

引用:仲有,點解咁多"撐"啾嘅post冇close,係

原帖由 viotior 於 12-02-25 發表
仲有,點解咁多"撐"啾嘅post冇close,係因為唔應同嘅人冇留言,冇"機會"成為戰場;但"唔撐"嘅post, ...
講得好!



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo