夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   4


伯爵府

積分: 15377


161#
發表於 12-5-12 13:42 |只看該作者

回覆 回覆:願望的帖子

其實我無刻意去諗返起依件事架,我依家既日子過得都好開心,我同佢既關係,如果我唔講出黎,我諗都唔會有人睇得出我同c6發生過依d事,c6同我一齊時,我地係算恩愛果種。。但漸漸我發覺,我對佢既感覺已經唔同晒。。唔知點解,同佢有幾好都好,我都覺得我地之間欠缺左d野,總之就係我無以前咁愛佢喇,舊時好多野我都唔會同佢計較,但依家佢有d咩事令我不滿,我會擺係個心入面,雖然無同佢嘈,但我就好似幫佢計緊分咁,直至佢負分到我再不能忍受為止,我就會揀離婚~



大b駿逸細b駿晞


別墅

積分: 718


162#
發表於 12-5-12 16:27 |只看該作者
雨後陽光


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


163#
發表於 12-5-12 16:36 |只看該作者
恭喜你


大宅

積分: 1741


164#
發表於 12-5-12 17:16 |只看該作者

回覆:戰勝小三

加油!希望在明天





複式洋房

積分: 357


165#
發表於 12-5-12 20:31 |只看該作者

引用:其實我無刻意去諗返起依件事架,我依家既日

原帖由 藍藍 於 12-05-12 發表
其實我無刻意去諗返起依件事架,我依家既日子過得都好開心,我同佢既關係,如果我唔講出黎,我諗都唔會有人 ...
祝福妳住後日子過得開心快樂!




伯爵府

積分: 16361


166#
發表於 12-5-12 20:32 |只看該作者
加油~


大宅

積分: 3701


167#
發表於 12-5-13 17:12 |只看該作者
回覆 藍藍 的帖子

好老實, 我係你的話我真係錫佢走, 再三返去個女人到, 我真係原諒唔到, 就算原諒到, 我都唔可能再相信佢, 沒有信任, 好快會離婚


伯爵府

積分: 15377


168#
發表於 12-5-13 18:28 |只看該作者

回覆 回覆:OJ=A的帖子

我都唔知仲想唔想同佢一齊,一齊既時候佢對我係好左,但好似你講咁,我對佢已經唔信任,就算佢對我好,我都會懷疑佢係咪出至於真心。。講真,由我嫁佢無耐時我已發現佢唔係我杯茶,但一直以黎我都一心一意想同佢到老,佢對我黎講真係唔體貼,衰在只係女人,所以我就算,但依家佢連女人都衰埋,我真係揾唔到藉口幫佢!!



大b駿逸細b駿晞


別墅

積分: 825


169#
發表於 12-5-13 21:44 |只看該作者
藍藍,好耐之前我都睇咗你嘅故事,你EQ同AQ都好高,你講嘅「計分制」我好有共鳴,總之女人最緊要自愛,希望你永遠幸福!!


別墅

積分: 987


170#
發表於 12-5-13 21:47 |只看該作者

回覆:戰勝小三

隨緣啦!跟自己個感覺走,記得唔好太委屈自己!




男爵府

積分: 5836


171#
發表於 12-5-13 23:36 |只看該作者

引用:其實你地覺得坦白好D?定係繼續瞞你好D?

原帖由 izumo000 於 12-04-30 發表
其實你地覺得坦白好D?
定係繼續瞞你好D?
坦白。最憎人講大話




別墅

積分: 966


172#
發表於 12-5-14 00:55 |只看該作者

引用:以前有人講過:男人好似煲老火湯咁,越滾越

原帖由 VCMS 於 12-04-30 發表
以前有人講過:男人好似煲老火湯咁,越滾越出味,男人要滾過先知屋企個好,最緊要係佢識返屋企。

不過換著 ...
同意!




水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


173#
發表於 12-5-14 09:20 |只看該作者

回覆:戰勝小三

恭喜恭喜




大宅

積分: 3701


174#
發表於 12-5-24 08:09 |只看該作者

回覆:藍藍 的帖子

男人跟任何人都一樣,知你性格忍得自然會蝦得就蝦,你嫁佢無耐已個唔係你杯茶,都無辦法,無記錯你係突然有左的,要記住,set個底線俾自己,亦要同自己講女人無男人係唔會死。
九年前我家都算係曾經出現小三,我早發現,即時反我老公枱,更要佢即刻諗仲要唔要呢個家,唔好叫我俾時間你,我唔會俾,一係要,一係唔要,唔要我即帶個仔走,我話我就唔信我自己一個養唔到個仔,佢話要我地,我再講你聽清楚,再有下一次我係任何機會都唔會俾,佢知我性格,我係唔會為了大小朋友容許佢再三傷害我,感恩咁多年無再發生,佢一直都對我好好,兩年前我們生多個女。
我性格比較強,我只係家庭主婦,但自細眼見自己父母,我阿媽永遠就係忍,我老豆做任何對唔住佢既野都係忍,佢成日話為了我地先忍,我話唔見到我地有幾開心!到我地大,個個有各自個家,佢話離婚即係益左人,我話唔見得你地有幾開心,唉,對著我阿媽我真係火起,唔想理佢,但鬼叫佢係我阿媽!為一個衰男人搞到自己有精神病,值得嗎?又唔肯食藥!我阿媽可能自己覺得值得,佢喜歡人家同情佢!





男爵府

積分: 7234


175#
發表於 12-5-24 14:20 |只看該作者

回覆:戰勝小三

Congrats!!! 所謂「邪不勝正」




複式洋房

積分: 247


176#
發表於 12-5-24 14:38 |只看該作者


子爵府

積分: 13028

2018父親節勳章 畀面勳章 DHA勳章


177#
發表於 12-5-24 16:47 |只看該作者
恭喜晒!(^.^)


複式洋房

積分: 319


178#
發表於 12-5-24 18:00 |只看該作者

回覆:戰勝小三






別墅

積分: 677


179#
發表於 12-5-24 22:02 |只看該作者


禁止訪問

積分: 8045


180#
發表於 12-5-25 13:06 |只看該作者

引用:昨晚C6主動同我講,流著眼淚說對不起,並說

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo