唉~最後兩位老人家竟然無選擇報警!亦無同兩位姑9講,只係同我C6講!我C6好嬲~因為我99竟然打黎問C6有無拎到,仲話心中有數!令到C6覺得,99講到好似係C6拎咗咁,C6條氣就梗係唔順啦!話比人屈咁,所以就同姑9講咗。而姑9立即知道屋企人係懷疑緊佢男友,我叫佢做k啦!咁k就嬲連姑9都懷疑佢,就黎咗搵我哋兩公婆食飯!仲話明白點解會懷疑佢.因為佢始終係住係屋企既外人,雖則同姑9十月結婚,但始終係外姓人!k仲話姑9叫佢比十萬兩老,k咪話比囉!而我62知道咗之後就話K做咩陪姑9癲,無做過做咩要比?係咪睇唔起佢老人家。K就話覺得用錢解決到既唔係問題,而亦唔係睇62唔起,只係姑9話要比佢就比!最後兩老話算唔報警,話始終驚係自己人拎,而我做心抱既唔方便出聲,我就同C6講一定要報警,數目太大唔可以縱容,但C6都竟然都話,如果報咗警,而又係佢細妹拎咗咁點算?
mouth:我都無嘢好講,始終係佢家事!
咪係囉, 攞人廿萬人仔加金器, 十萬港紙算係咩.