跳至

首頁

尾頁
   5


大宅

積分: 1199


161#
發表於 12-10-7 13:02 |只看該作者

引用:大家好,我BB預產期11月25日,係第二胎,如果f

原帖由 kkwan0008 於 12-08-10 發表
大家好,我BB預產期11月25日,係第二胎,
如果facebook 有group 預埋我:[email protected],thx ...
Hi,咁啱我同你同一日預產期,又係第二胎。




洋房

積分: 85


162#
發表於 12-10-8 13:42 |只看該作者
回覆 jenny4220 的帖子

HI,原來我大頭蝦記錯,我預產期係11月26日,和你差一日,嘻嘻^^
你第一胎而家幾多歲?係男定女?


大宅

積分: 1199


163#
發表於 12-10-8 13:48 |只看該作者

引用:回覆+jenny4220+的帖子 HI,原來我大頭蝦記

原帖由 kkwan0008 於 12-10-08 發表
回覆 jenny4220 的帖子

HI,原來我大頭蝦記錯,我預產期係11月26日,和你差一日,嘻嘻^^
我個大囡而家2歲8個月喇




大宅

積分: 2589


164#
發表於 12-10-8 18:16 |只看該作者
Estimaking 發表於 12-7-16 08:43
我就第一胎,雖然住屯門,但聽人講廣華好,所以book左廣華生。我而家已經27週^^
nice to meet you ...

我第一胎屯門醫院生, 第二胎係廣華生.


子爵府

積分: 14073

大廚勳章 睛靈勳章 畀面勳章


165#
發表於 12-10-14 20:54 |只看該作者
想請問下係屯門醫院生其實需唔需要帶床墊?? 佢俾個list又冇話要帶-__- 仲有帶''賓''帶有咩用?? 係唔係生完bb冇問題, 佢地就俾番個bb你自己湊, 換片果d都係自己搞店定佢地淨俾你餵奶, 其餘時間佢地會幫你照顧??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo