立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11178
aubmaki 發表於 12-9-15 03:02 唔緊要咖
男爵府
積分: 8645
原帖由 candy.c 於 12-09-15 發表 好對唔住! 帶左D負能量比大家!!!
珍珠宮
積分: 41866
原帖由 candy.c 於 12-09-15 發表 我唔講出來屈住好辛苦
原帖由 aubmaki 於 12-09-15 發表 如果能力許可,咪去讀書囉如果早幾年無意外發生我都讀完了:think ...
原帖由 janet14 於 12-09-15 發表 重有無得補救架唔好被自己後悔啦
積分: 31510
寶石宮
積分: 336264
原帖由 aubmaki 於 12-09-15 發表 醫生唔俾我飲加上努力做b中
原帖由 hunny_master 於 12-09-15 發表 人越大就越多煩惱
janet14 發表於 12-9-15 03:04 其實係大家平時都收埋好多唔知同邊個講 唉 唔經唔覺我已經好耐無人話我小朋友話我天真 ...
原帖由 aubmaki 於 12-09-15 發表 我雖然都係80後,但都放棄,而家家庭行先
原帖由 alicialee1210 於 12-09-15 發表 我已生b可以飲
原帖由 aubmaki 於 12-09-15 發表 我好嘢,你明顯係到哂命
hunny_master 發表於 12-9-15 03:07 人越大就越多煩惱
aubmaki 發表於 12-9-15 03:05 我有時都上嚟發洩咖,如果你得閒就睇我old post ,就知我曾經負能量超超超強 ...
原帖由 candy.c 於 12-09-15 發表 係網上同D網友講起碼有一兩個會行出來講明白你 如果同現實身邊家人朋友講都未必明
candy.c 發表於 12-9-15 03:09 人愈大朋友愈少 做人咁辛苦都唔知為咩
原帖由 janet14 於 12-09-15 發表 係既 始終小朋友最重要
原帖由 candy.c 於 12-09-15 發表 人愈大朋友愈少 做人咁辛苦都為咩!?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy