烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   167


水晶宮

積分: 73036

2024年龍年勳章


161#
發表於 12-10-12 23:37 |只看該作者
純粹分享下 :

我今日在yahoo 打 "水果酵素" , 出左好多link , 其中有d 係台灣blogger 分享的, 佢地浸酵素的方法 都係大同小異, 唔同的係, 佢地會將 "菌種" (即係前一次浸完酵素之後的果渣) 加入新的一樽入面, 才放新鮮水果 , 檸檬 , 糖... 另外, 佢地仲會加蒸溜水. 發酵的時間會長d , 21-25日...

原來都幾多人浸架喎...
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


大宅

積分: 4320


162#
發表於 12-10-12 23:41 |只看該作者

回覆:Rita 的帖子

係呀,各師各法!




公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


163#
發表於 12-10-13 00:30 |只看該作者
本帖最後由 charmaine_1 於 12-10-13 00:35 編輯
doggiemama01 發表於 12-10-12 22:50
跟手又釀樽心儀已久的“是多檸”!



順順利利 大吉大利       


大宅

積分: 1867


164#
發表於 12-10-13 00:42 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

今次用大樽浸,希望成功
1350059981142.jpg



大宅

積分: 4320


165#
發表於 12-10-13 00:51 |只看該作者

回覆:Babysiu 的帖子

好像看到有石榴〜




大宅

積分: 4320


166#
發表於 12-10-13 10:03 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

一覺睡醒,竟然有大半樽汁!
1350093617977.jpg


大宅

積分: 4320


167#
發表於 12-10-13 10:08 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

補多張相。
1350093956425.jpg

點評

littlezeta  士多啤梨+藍莓好正
最近浸左咁多款既至愛  發表於 12-10-16 00:55


大宅

積分: 1867


168#
發表於 12-10-13 10:13 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

嘩!我都好想試下浸士多啤梨呀!


大宅

積分: 4320


169#
發表於 12-10-13 10:41 |只看該作者

回覆:Babysiu 的帖子

用咗兩盒一磅裝的士多+一盒大古冰糖+黃糖封頂。
重皮!




複式洋房

積分: 285


170#
發表於 12-10-13 15:16 |只看該作者

回覆:doggiemama01 的帖子






禁止發言

積分: 3072


171#
發表於 12-10-13 15:31 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


172#
發表於 12-10-13 18:11 |只看該作者

引用:+

原帖由 happysheung 於 12-10-13 發表
我買左十幾個潮州柑,皮就晒做果皮、肉就沉酵素
1350123018306.jpg



我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


173#
發表於 12-10-13 18:19 |只看該作者

回覆:vane 的帖子

剛收成的木瓜,紅提
1350123498433.jpg



我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


大宅

積分: 4320


174#
發表於 12-10-13 18:22 |只看該作者

回覆:vane 的帖子

係啵!一柑兩味!


大宅

積分: 4320


175#
發表於 12-10-13 18:23 |只看該作者

回覆:vane 的帖子

木瓜好味?


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


176#
發表於 12-10-13 18:42 |只看該作者

回覆:vane 的帖子

提子味
1350124825534.jpg



我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


大宅

積分: 4320


177#
發表於 12-10-13 18:43 |只看該作者

回覆:vane 的帖子






侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


178#
發表於 12-10-13 18:53 |只看該作者

回覆:doggiemama01 的帖子

夜D先試



我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


179#
發表於 12-10-14 13:22 |只看該作者

回覆:vane 的帖子

木瓜好香果味而清甜,因我糖太多,太甜,唯有飲時要加多D冰水



我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


180#
發表於 12-10-14 13:23 |只看該作者

回覆:vane 的帖子


1350192083799.jpg



我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo