烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   63


男爵府

積分: 6354


161#
發表於 12-10-22 08:41 |只看該作者

回覆 回覆:selko809的帖子






禁止訪問

積分: 11709


162#
發表於 12-10-22 09:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+花蝴蝶+於+12-10-22+發表我頭

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17955


163#
發表於 12-10-22 09:08 |只看該作者

回覆:三色瑞士卷






珍珠宮

積分: 37714


164#
發表於 12-10-22 09:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+selko809+於+12-10-22+發表點

原帖由 花蝴蝶 於 12-10-22 發表
初時我都係用上下火,但唔知點解面都係唔熟,就用左上火焗多幾分鐘,唔夠3分鐘就出事!超驚

而個面 ...
睇嚟應該係爐嘅發熱線有問題,6寸30分鐘一定熟而家仲要係個面唔熟
下次要留意發熱線有無着到,有時發熱線接觸唔好無着到但開咗爐就以為着咗





禁止訪問

積分: 11709


165#
發表於 12-10-22 11:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+花蝴蝶+於+12-10-22+發表初時

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13810

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


166#
發表於 12-10-22 11:51 |只看該作者
selko809 發表於 12-10-22 06:59
Thank you very much



我想問問你,整蛋卷個焗盤的深度要有幾多呀?

點評

selko809  我個係18X28cm4cm深  發表於 12-10-22 11:57


男爵府

積分: 5871


167#
發表於 12-10-22 11:53 |只看該作者

回覆:三色瑞士卷

好靚呀


禁止訪問

積分: 11709


168#
發表於 12-10-22 12:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+花蝴蝶+於+12-10-22+發表初時

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37714


169#
發表於 12-10-22 12:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+selko809+於+12-10-22+發表睇

本帖最後由 selko809 於 12-10-22 12:18 編輯
原帖由 花蝴蝶 於 12-10-22 發表
哈哈!你睇睇這個,會否比之前好呀?似海棉蛋糕呀?係唔係要咁多泡泡?




...

1350879350527.jpg

組織要細密


珍珠宮

積分: 37714


170#
發表於 12-10-22 12:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+花蝴蝶+於+12-10-22+發表哈哈

原帖由 selko809 於 12-10-22 發表

1350879387394.jpg


禁止訪問

積分: 11709


171#
發表於 12-10-22 12:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+selko809+於+12-10-22+發表+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 813


172#
發表於 12-10-22 12:28 |只看該作者
好靚呀!! 你好厲害


大宅

積分: 4469


173#
發表於 12-10-23 14:16 |只看該作者

回覆:三色瑞士卷






禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


174#
發表於 12-10-23 14:18 |只看該作者

回覆:三色瑞士卷

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11709


175#
發表於 12-10-28 11:07 |只看該作者

引用:+本帖最後由+selko809+於+12-10-12+13:19+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11709


176#
發表於 12-10-28 11:12 |只看該作者

引用:+本帖最後由+selko809+於+12-10-12+13:19+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6476


177#
發表於 12-10-28 11:17 |只看該作者

回覆:三色瑞士卷






複式洋房

積分: 216


178#
發表於 12-10-28 23:02 |只看該作者

回覆:selko809 的帖子

好叻呀




別墅

積分: 701


179#
發表於 12-10-28 23:22 |只看該作者

回覆:三色瑞士卷

真係超靚
睇哂咁多版我都要俾啲心機學焗返一次正正海棉蛋糕


別墅

積分: 701


180#
發表於 12-10-28 23:23 |只看該作者

引用:Quote:本帖最後由+selko809+於+12-10-12+13

原帖由 花蝴蝶 於 12-10-28 發表
我今次係整細細杯,ok後就倒扣,但杯底的蛋樣縮得超利害!
但上面就縮左小小!係唔係做錯左d乜呢?
...
你用樓主個食譜但用唔同野試焗嗎?
因為我都想真真正正試下自己焗個6吋出黎


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo