跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5773


161#
發表於 06-6-7 13:34 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!


男爵府

積分: 5773


162#
發表於 06-6-7 13:36 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

哦!!!Thank you henhen!!我會去睇下!!
不時搞個大埔BB聚會都几好


大宅

積分: 4981


163#
發表於 06-6-7 13:40 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!



大宅

積分: 4981


164#
發表於 06-6-7 13:41 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

各位媽媽....我返來啦...
尼兩日病到五顏六色...
BB又唔抱得...訓到個人"天昏地暗"
琴日同今朝都冇返工...
我知實好多野做...累..都要返工架啦...
同埋0係屋企...我亞媽又嬲緊我...
見我病到咁..都係我自己煮公仔面食...
問都冇問半句...所以不如返工好過啦!!!
我都唔明...佢仲要嬲乜...
係岩係錯都過左咁多日啦...
果朝嘈完..果晚我都走去買送煮飯啦...
我諗住隔一陣冇野啦...
點知...竟然可以嬲到今日...唉.....
有時對住我屋企人..真係有D心淡...
真心真意對佢地...結果一個二個都唔領情..
有時我覺得自己都幾失敗...
因為連自己屋企人都相處得唔好...
仲學咩人去識朋友呀!!!
我琴晚為左尼D野喊左成晚...
今日雙眼都腫晒!!! :-(



大宅

積分: 1529


165#
發表於 06-6-7 13:55 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!



男爵府

積分: 5942


166#
發表於 06-6-7 14:07 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!


男爵府

積分: 5942


167#
發表於 06-6-7 14:25 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!


男爵府

積分: 5942


168#
發表於 06-6-7 14:27 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!


男爵府

積分: 5942


169#
發表於 06-6-7 14:38 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!


男爵府

積分: 5942


170#
發表於 06-6-7 14:39 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!


男爵府

積分: 5942


171#
發表於 06-6-7 14:40 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

不如同你mami say sorry啦, 邊個錯都唔緊要啦, 總之大家都係想bb好, 好過成日上面左左ma....

我同你都差無幾, 我阿媽同阿哥成日都話我, 我盡量忍, 咁我第一次做mami, 咩都要學架啦, 我阿哥仲衰, 佢都未有小朋友, 第時佢生左就知c....

我e幾晚都有 :-( , 因為實在唔知點發泄..... :-( 左就算. 你都唔好咁唔開心喇.

你地有冇同bb上playgroup???


大宅

積分: 4981


172#
發表於 06-6-7 14:59 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

我老公又係叫我忍...
唉...我老公一早已經講左一齊住實有好多問題..
古人說話一定冇錯"同見好同住難"
但我就係一半想順佢地意...親佢地多D...
另一個原因係想見BB多D...
所以唔信邪...結果埋真係有好多問題囉!!
好多時人地錯又好...自己唔岩都好...
都係厘埋 :-( 就算!!

同媽咪SAY SORRY...我唔會...
埋由得佢囉...今次我真係好唔開心...
因為我真係好唔舒服...佢理都冇理下我..
少少心軟都冇..既然係咁..我都心淡... :-(


大宅

積分: 4981


173#
發表於 06-6-7 15:00 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

都好呀...有邊個有興趣呀??
一齊諗下點攪呀??!!![quote]
chu87377 寫道:
哦!!!Thank you henhen!!我會去睇下!!
不時搞個大埔BB聚會都几好


大宅

積分: 4981


174#
發表於 06-6-7 15:43 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

http://hinma.babysky.hk/timetable.html
有D playgroup 參考下...!!


男爵府

積分: 5942


175#
發表於 06-6-7 16:35 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!


男爵府

積分: 5942


176#
發表於 06-6-7 16:38 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!


男爵府

積分: 5942


177#
發表於 06-6-7 16:40 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!


男爵府

積分: 5942


178#
發表於 06-6-7 16:42 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!


男爵府

積分: 5942


179#
發表於 06-6-7 16:46 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!


男爵府

積分: 5942


180#
發表於 06-6-7 16:51 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo