自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


禁止訪問

積分: 4287


161#
發表於 12-11-16 11:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24196


162#
發表於 12-11-16 11:59 |只看該作者

引用:估唔到講吓搭車經驗,+都咁多人回覆,+仲睇到

原帖由 acpeanuts 於 12-11-16 發表
估唔到講吓搭車經驗, 都咁多人回覆, 仲睇到好多人生百態....

我個仔4歲, 平時我日日都要返工, 一星期只放 ...
有人跌親我試過衝過去問佢有無事再想扶起佢,不過可能佢覺得好魚,自己起身走佐去,開門呢d成日都會做,不過唔係自己會做既就等於人地會做,我一直想帶出既都只係唔好有希望就唔會失望,其實呢d post真係見唔少,大家仲未醒覺宜家香港一早已經變成咁?


別墅

積分: 792


163#
發表於 12-11-16 12:02 |只看該作者
回覆 ivycowcow 的帖子

agree


男爵府

積分: 7065


164#
發表於 12-11-16 12:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+~DEL~+於+12-11-14+發表看到

原帖由 bluetulip 於 12-11-15 發表
1*自己咁累,點解唔係自己首先想下辦法解決個問題,反而期望他人會幫自己?
2*讓座的確係美德,亦應該鼓勵, ...
絕對同意,而家好多人係以老馮的心態去叫人讓座。別人唔讓座尤如犯咗殺人罪一樣,最好俾人公審,點解唔讓座!!!

我自問見到有需要的人係一定會讓座,但係絕對接受唔到奉旨要讓座俾佢的人。
如果我真係咁攰,咪坐的士囉,點解要自己玩完玩到攰就要其他人去就你。

點評

ferrari2007  老馮心態真係會令人卻步  發表於 12-11-16 16:50


伯爵府

積分: 19188


165#
發表於 12-11-16 12:17 |只看該作者

回覆:~DEL~ 的帖子

totally agree




珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


166#
發表於 12-11-16 12:21 |只看該作者
下班時間,預左多人要企

你唔會諗住預左有人讓坐?

我同小朋友出街會預晒成個路線, 不會要自己咁辛苦, 搭的士轉車都要,


水晶宮

積分: 72641


167#
發表於 12-11-16 12:26 |只看該作者
講開扮瞓....其實點知人地係扮瞓呢?

點評

ferrari2007  仲知人地扮睇書扮打機添  發表於 12-11-16 17:13


水晶宮

積分: 72641


168#
發表於 12-11-16 12:29 |只看該作者
講返樓主...差唔多FULL...即係仲有位...我在座都唔打算讓..因為有呀嘛..
阿嬋一句...都係好心提醒吧..
唔駛諗咁多...


男爵府

積分: 5559


169#
發表於 12-11-16 12:29 |只看該作者
我想樓主係慨嘆現今香港社會公民意識薄弱, 多於抱怨其他人唔讓個位俾佢!
mommy loves U  


水晶宮

積分: 72641


170#
發表於 12-11-16 12:31 |只看該作者
回覆 LedTV 的帖子

咁我都做過多口人..見人唔坐..以為佢睇唔到嘛..
點諗到咁復雜....


大宅

積分: 1665


171#
發表於 12-11-16 12:31 |只看該作者

引用:估唔到講吓搭車經驗,+都咁多人回覆,+仲睇到

原帖由 acpeanuts 於 12-11-16 發表
估唔到講吓搭車經驗, 都咁多人回覆, 仲睇到好多人生百態....

我個仔4歲, 平時我日日都要返工, 一星期只放 ...
我明你想帶出咩意思,但好多人好似克意歪曲你意思咁




大宅

積分: 1665


172#
發表於 12-11-16 12:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+acpeanuts+於+12-11-16+發表

原帖由 ilikethis2005 於 12-11-16 發表
有人跌親我試過衝過去問佢有無事再想扶起佢,不過可能佢覺得好魚,自己起身走佐去,開門呢d成日都會做,不 ...
就係知香港越變嚴重先要討論加檢討,唔係點會有進步?




男爵府

積分: 5559


173#
發表於 12-11-16 12:35 |只看該作者
當我地去聱討內地人有好多陋習時, 我地香港人都要不時remind及警惕自己去盡善盡美, 加強公民教育!

事實係依家香港好多人真係扮訓覺/玩電話, 冇意識去讓座俾d有需要既人.
我誋呢個至係重點, 唔係再去爭論 "係唔係老馮" "點解唔搭的士" 等等問題lor!
mommy loves U  


大宅

積分: 1665


174#
發表於 12-11-16 12:37 |只看該作者

引用:回覆+LedTV+的帖子 咁我都做過多口人..見

原帖由 luckybaby2011 於 12-11-16 發表
回覆 LedTV 的帖子

咁我都做過多口人..見人唔坐..以為佢睇唔到嘛..
我都試過,又真係無諗咁多




大宅

積分: 1665


175#
發表於 12-11-16 12:39 |只看該作者

引用:當我地去聱討內地人有好多陋習時,+我地香港

原帖由 Supersasa 於 12-11-16 發表
當我地去聱討內地人有好多陋習時, 我地香港人都要不時remind及警惕自己去盡善盡美, 加強公民教育!

事實係 ...
無錯,呢個先係重點




大宅

積分: 2613


176#
發表於 12-11-16 12:43 |只看該作者

引用:errrrrr……其實有咩問題呢?+下班時間,大

原帖由 bluetulip 於 12-11-14 發表
errrrrr……其實有咩問題呢? 下班時間,大家都累吧,如果真係想坐,可以早一兩個站上車? 或者坐的士? 阿嬸 ...
同意!




男爵府

積分: 7065


177#
發表於 12-11-16 13:00 |只看該作者

引用:當我地去聱討內地人有好多陋習時,+我地香港

原帖由 Supersasa 於 12-11-16 發表
當我地去聱討內地人有好多陋習時, 我地香港人都要不時remind及警惕自己去盡善盡美, 加強公民教育!

事實係 ...
我又想講, 每個人都有自由,點解坐車玩電話就唔啱,要每分每秒都望住邊個要坐???
同埋點解要話人扮瞓覺,你咁諗咪就係既定咗所有人都唔應該坐??!!!

其實每個人都有責任, 如果知道自己攰自己唔舒服, 就搵方法去解決,而唔係其他人唔幫你的時候就去怨人,去責怪人點解點解~~

我深信香港有好多有公德心的人!!


伯爵府

積分: 15146

畀面勳章 BK Milk勳章


178#
發表於 12-11-16 13:06 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

下次避免放工時間走


大宅

積分: 3168


179#
發表於 12-11-16 13:24 |只看該作者
其實又唔可以奉旨, 有人讓座梗好啦.
可能我抱住呢種心態, 甚至無周圍望人期望有人讓坐,
但好感恩, 由大肚到現在有需要時,
時時都有人讓坐, 我覺得好多好人.

有次去完主題公園, 巴士好多人, 逼係門口7歲女企住瞓左, 後來我抱起她,
都無諗住奉旨有人讓,因可能大部人都好勀,
但一陣有人行出來叫我入去坐, 總有幾位人好似讓開通道等我好好行入去,
我覺得好感恩.

有次阿女坐巴士嘔, 應嘖到對面位個男人少少,
我好抱歉, SORRY晒, 總驚可能俾他心中討厭...
但他好好, 即刻拎紙巾俾我,
個刻, 覺得世界是美好的, 人是美善的


侯爵府

積分: 24196


180#
發表於 12-11-16 13:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilikethis2005+於+12-11-16+

原帖由 babyheima 於 12-11-16 發表
就係知香港越變嚴重先要討論加檢討,唔係點會有進步?
呢個話題係Bk睇過無數次,而討論既人都係無位座同讓人果堆,所以某d媽媽會提出解決方法,話搭的士同早d上車之類,但係某d媽媽就覺得咁唔係解決方法,仲覺得咁樣諗好差,咁應該點諗?應該每次滿懷希望咁上架爆車再行去叫人盡下公民教育?既然要討論一樣已成事實既事,不如搵解決方法吧!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo