自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


禁止訪問

積分: 2843


161#
發表於 12-11-20 06:36 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 p.7)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6029


162#
發表於 12-11-20 06:38 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

我都好想送婆婆最後一程!但我囝得一歲!我屋企人+負責人都反對諗返婆婆生前幾錫我真係自得自己好不孝


男爵府

積分: 8178


163#
發表於 12-11-20 07:02 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 p.7)

幼稚園時出席了阿公最後一晚。只記得當晚很多人,婆婆哭得很慘,用金銀元寶摺屋仔。當晚仲有阿哥同D表妹一齊出席。我冇奇怪事發生。




男爵府

積分: 9940


164#
發表於 12-11-20 07:16 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

你c6 話就算爺爺嫲嫲去咗都唔會俾個女去送佢,信佢都傻! 依你 c6 咁講咁保護個女,第日爺爺嫲嫲有事,最好連醫院都唔好去添呀!醫院陰氣都重呀!



公爵府

積分: 27536

環保接龍勳章


165#
發表於 12-11-20 07:21 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

我阿公走個時我表妹得歲幾兩歲,佢都來足全程,問下人有咩可以袋住保護小朋友既,最少去上柱香都應該去


子爵府

積分: 10495

畀面勳章


166#
發表於 12-11-20 07:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meko~+於+12-11-19+發表梗帶

原帖由 EMILY428 於 12-11-20 發表
我真係好傷心(最難過是老公唔支持我)。但我5歲女兒說都想送婆婆上山,送婆婆最後一程。我現在心好痛。



...
既然你個女都說想送婆婆,就俾囡囡做依件事la!




珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


167#
發表於 12-11-20 07:25 |只看該作者
fupigpig 發表於 12-11-20 02:50
以呢句"各處鄉村各處例",咁而家女家有白事,就依女家意願!

將來男家長輩百年歸老時,亦同時尊重男家,孫女唔出席!!!!


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


168#
發表於 12-11-20 07:26 |只看該作者
Sallyb1a 發表於 12-11-20 06:28
既然各處鄉村各處例,女家有事就跟番女家規矩,男家請勿意見多多。

注意,樓主只係嫁入男家,絕對唔係斷六 ...
絕對唔係斷六親<---


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


169#
發表於 12-11-20 07:27 |只看該作者
Sallyb1a 發表於 12-11-20 06:28
既然各處鄉村各處例,女家有事就跟番女家規矩,男家請勿意見多多。

注意,樓主只係嫁入男家,絕對唔係斷六 ...
絕對唔係斷六親<---


水晶宮

積分: 63611

玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


170#
發表於 12-11-20 07:28 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

no harm to bring her with you and say thanks to your hubby and parents in law if they are not prefer to go, never mind them, 冷血。如果換轉係老野或亞99走咗,妳C6會唔會咁堅持?直接問佢…

未開花 成長中 初二開花 4個花蕾


大宅

積分: 1827


171#
發表於 12-11-20 07:33 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

帶,一定帶。我囡囡四,五歲時,都出席我嫲嫲出殯日,没有問題的。


水晶宮

積分: 59166


172#
發表於 12-11-20 07:35 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

一句唔興,就無得送? 希望最後囡囡可以去送婆婆。不要過份迷信。又唔係鄉下人,唔需要呢個時候大講鄉下論。


大宅

積分: 1766


173#
發表於 12-11-20 07:39 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

一定帶


男爵府

積分: 9144


174#
發表於 12-11-20 07:42 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

一定帶




公爵府

積分: 25643

畀面勳章


175#
發表於 12-11-20 07:43 |只看該作者

回覆 回覆:EMILY428的帖子

無問題




珊瑚宮

積分: 118281


176#
發表於 12-11-20 07:45 |只看該作者

引用:Quote:sfll+發表於+12-11-20+02:02+邊度鄉

原帖由 EMILY428 於 12-11-20 發表
我係C6
我係廣東南海人
我相信大多數話細路唔啱去奔喪的,係出自一份對孩子的愛護;扯上男家女家,係搞到事情複雜化咗。後者的確無謂。

我外公都係南海人,佢早病逝,我仲好細,約兩三歲,除咗係殯儀館搞公開祭拜,仲要係屋企都搞開壇送終架,應該係道教儀式,要做49日添。咁我地避去邊?我淨記得不時大人提醒幾時要集合或上香或聽經,啲舅姨表全到,由初初個個大人喊,到後期平靜,我只記得奇異,冇驚恐。

後來問細節,係因為外婆同我住,我探下佢百年歸老想點搞先談起細節,直系子孫係無問題,外嫁女都要返嚟奔喪,有子女都要帶先叫盡孝,所以當年真係一屋堆滿人,仲要係附近道堂借宿添。阿婆係阿細,大婆走咗,佢好怕做得唔好俾人話,所以係照足鄉下例搞,係公祭果邊,直系全體要到全程,包括大肚嘅媽媽,但其他朋友係唔會帶細路囉。

阿婆自己就唔願大搞,佢要簡單儀式,咁我地包括外地家人大細到齊都係一份思念同尊重。

其實孩子明白生命有限,係學會珍惜嘅重要基石;能坦白面對,行良心做事,敬鬼神,就毋需怕啦。




男爵府

積分: 7184


177#
發表於 12-11-20 07:47 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

根本無需考慮,一定帶!!!


男爵府

積分: 7184


178#
發表於 12-11-20 07:47 |只看該作者

引用:一定帶!將心比己,如果走個位係你62+99,

原帖由 imkksm 於 12-11-20 發表
一定帶!將心比己,如果走個位係你62 99,佢地想唔想個孫送自己最後一程丫?! 何况你個女已經5歲, 不是5個月 ...
完全同意


大宅

積分: 2362


179#
發表於 12-11-20 07:48 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 p.7)

一定帶,樓主媽媽走咗已經好傷心,點解連自己老公都唔體諒?如果唔帶,樓主只會遺憾一世,對兩夫婦同埋婆媳關係都有影响。樓主,唔好諗啦,帶啦,否則你抱憾終身呀!




子爵府

積分: 13209

好媽媽勳章


180#
發表於 12-11-20 07:49 |只看該作者
阿樓主老公,你太太已經好傷心,唔好再比壓力佢啦,果個係佢親阿媽,一世人只有一個,唔好比d鄉下習俗困住啦,呢度d媽咪都教你點化解,唔好講到會出事甘大獲,希望你尊重你太太吧!
終於有褲着!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo