心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 26460


161#
發表於 06-6-12 23:04 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

QUINCY121HK 寫道:
4仔,
豬你路過啦......行快2步啦....



唔械又比人打


侯爵府

積分: 22858


162#
發表於 06-6-12 23:05 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

皇后,
你放針啦.....腩格格甘醒......應該無問題既.....


公爵府

積分: 26460


163#
發表於 06-6-12 23:07 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

QUINCY121HK 寫道:
皇后,
你放針啦.....腩格格甘醒......應該無問題既.....


刀唔械呀!講真!好多刀好叻!不過佢巾年四班,就好難爭!


侯爵府

積分: 22858


164#
發表於 06-6-12 23:10 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

王後,
你有無計埋....要留位比政府...果d呀....



侯爵府

積分: 22858


165#
發表於 06-6-12 23:21 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

各位,
我~~~~ ~~~~


珍珠宮

積分: 41557


166#
發表於 06-6-13 09:08 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語


公爵府

積分: 28065


167#
發表於 06-6-13 09:41 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

早晨小小靖...早晨咁多位

o尋晚真係陪太子讀書...讀到我想c


翡翠宮

積分: 76971


168#
發表於 06-6-13 09:46 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

找呀, 尋晚大寶刀唔肯比我同佢溫詩, 佢化自己失曬啦, 在學校老書又bon佢溫左啦c刀唔彩禾, 一陣又化天日即是針日灰自己再械多次 咁禾唯有信佢啦 :cry:
Ivy124 寫道:
早晨小小靖...早晨咁多位

o尋晚真係陪太子讀書...讀到我想c


公爵府

積分: 28065


169#
發表於 06-6-13 10:17 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

太子都有o係學校溫過,但我始終唔係好放心,叫佢o尋日下晝自己串下d英文...又只係溫得一個鐘喎,所以我夜晚返到屋企咪即刻同佢再全部串多次lor,而家讀k3已經咁辛苦...讀左小學都唔知點算...我話我自己呀

[quote]
ringoivy 寫道:
找呀, 尋晚大寶刀唔肯比我同佢溫詩, 佢化自己失曬啦, 在學校老書又bon佢溫左啦c刀唔彩禾, 一陣又化天日即是針日灰自己再械多次 咁禾唯有信佢啦 :cry: [quote]


公爵府

積分: 28065


170#
發表於 06-6-13 10:20 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

[size=xx-large]BOBO...BOBO...你做咩重唔現身呀...係咪想c :tongue:


翡翠宮

積分: 76971


171#
發表於 06-6-13 10:25 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

所以我要培養佢要有自學精神, 咩都自己黎, 自己做功課, 自己溫書, 咁so far每次評估周我都有付出時間同佢一齊努力的, 只係今日考英文時佢認為自己handle到咁我故且信佢一次, 因為佢話識串嗰個字串錯左, 我話你仲話識但其他都ok, 所以佢應承我今朝會自己再重溫一次, 咁我都要學曉放手, 否則大家都有壓力 [quote]
Ivy124 寫道:
太子都有o係學校溫過,但我始終唔係好放心,叫佢o尋日下晝自己串下d英文...又只係溫得一個鐘喎,所以我夜晚返到屋企咪即刻同佢再全部串多次lor,而家讀k3已經咁辛苦...讀左小學都唔知點算...我話我自己呀


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


172#
發表於 06-6-13 10:29 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


173#
發表於 06-6-13 10:31 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

魚魚,但係典解你大個左拱叻既?![quote]
魚生 寫道:
你地


翡翠宮

積分: 76971


174#
發表於 06-6-13 10:33 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

是咪真架 咁lee咪即是天才, 唔使助功課唔使溫詩都咁能械 若然lee肯下苦功的化.....話唔定今日既特首是lee雷呀 [quote]
魚生 寫道:
你地


侯爵府

積分: 22858


175#
發表於 06-6-13 10:36 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

IVY,
你陪一晚半晚姐.......我陪左4年啦..........


翡翠宮

積分: 76971


176#
發表於 06-6-13 10:38 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

qc 禾相信實二世紅禾一樣屁左三年啦 :-( :-( :-(
QUINCY121HK 寫道:
IVY,
你陪一晚半晚姐.......我陪左4年啦..........


侯爵府

積分: 22858


177#
發表於 06-6-13 10:43 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

牛牛,
其實...我唔係肥架.....我只不過比亞千金.......吹脹(激到)...甘炸...... :-( :-(


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


178#
發表於 06-6-13 10:44 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


179#
發表於 06-6-13 10:45 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

如果我個女係咁都唔錯!!不過我都無好緊張佢D成績!由得佢自由發揮!! [quote]
魚生 寫道:
我細個係出名唔交功課,由小學到中學都係,出街跑、睇漫畫、睇小說多過讀書,所以小學時所有中英文默書都一定唔合格,我


翡翠宮

積分: 76971


180#
發表於 06-6-13 10:46 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

禾仲肥過lee禾典敢化lee肥呀 禾爽讚lee fit刀雷唔切啦 是喎有次反ym lee又化爽紅千金轉校 家陣能成典呀
QUINCY121HK 寫道:
牛牛,
其實...我唔係肥架.....我只不過比亞千金.......吹脹(激到)...甘炸...... :-( :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo