想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 6458


161#
發表於 13-2-1 11:13 |只看該作者

引用:Quote:KwaiB+發表於+13-2-1+10:13+難d,+唔

原帖由 irenerenerene 於 13-02-01 發表
你可能真係中藥影響咗個 cycle 喎?我上幾個月 cycle 都係少過 30 日,所以今個 cycle 超過 30 日我就好緊 ...
到而家仲係白雪雪呀,但肚既唔舒服仲係不斷囉都唔知想點


大宅

積分: 1114


162#
發表於 13-2-1 11:38 |只看該作者
KwaiB 發表於 13-2-1 11:13
到而家仲係白雪雪呀,但肚既唔舒服仲係不斷囉都唔知想點

快 D check 下啦~ 可能有
我 certified 啦,頭先去 toilet 見紅了... :;pppp:


伯爵府

積分: 15636


163#
發表於 13-2-1 11:40 |只看該作者
Rilattori 發表於 13-1-31 23:49
哎,忽然好似谷m咁,腰又酸,無希望嘞:(

我呢幾日都係咁..........
但今次FEEL到個肚暖暖地
都唔知仲有無機


伯爵府

積分: 15636


164#
發表於 13-2-1 11:41 |只看該作者
KwaiB 發表於 13-2-1 08:59
咪話尋日流啡既,唔知係咪情緒影響,之後一d 野都無黎,今朝都係...但體溫仲有36.6...唔通....ms m 係黎同 ...

唔通


男爵府

積分: 6458


165#
發表於 13-2-1 11:43 |只看該作者

引用:Quote:KwaiB+發表於+13-2-1+11:13+到而家仲

原帖由 irenerenerene 於 13-02-01 發表
快 D check 下啦~ 可能有 !
我 certified 啦,頭先去 toilet 見紅了... ...
忍埋今日老公今日返夜唔o係屋企聽日一齊緊張


男爵府

積分: 6458


166#
發表於 13-2-1 11:43 |只看該作者

引用:Quote:KwaiB+發表於+13-2-1+08:59+咪話尋日

原帖由 chungna 於 13-02-01 發表
唔通
承大家貴言

你有無量體溫??幾度??


伯爵府

積分: 15636


167#
發表於 13-2-1 11:48 |只看該作者
KwaiB 發表於 13-2-1 11:43
承大家貴言

你有無量體溫??幾度??

我無量過體溫同紅D呀~~


大宅

積分: 1176


168#
發表於 13-2-1 11:48 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未??

我都仲未黎呀!16-19號先深粗,應該邊曰m ar.今cycle 食咗排卵藥




男爵府

積分: 6458


169#
發表於 13-2-1 11:49 |只看該作者

引用:Quote:KwaiB+發表於+13-2-1+11:43+承大家貴

原帖由 chungna 於 13-02-01 發表
我無量過體溫同紅D呀~~
咁day 幾??如果過day 31 唔黎都有機啦


伯爵府

積分: 15636


170#
發表於 13-2-1 11:50 |只看該作者
KwaiB 發表於 13-2-1 11:49
咁day 幾??如果過day 31 唔黎都有機啦

我一個CYCLE係26日呀 咁係咪都要等到DAY31先驗得呀??


大宅

積分: 1114


171#
發表於 13-2-1 11:57 |只看該作者
KwaiB 發表於 13-2-1 11:43
忍埋今日老公今日返夜唔o係屋企聽日一齊緊張

我要等下下個 cycle lu... 因為老公下個月喺我排卵嗰個禮拜唔喺 HK!
家計會開俾我嘅排卵藥要等到 3 月先用得着了...


男爵府

積分: 6458


172#
發表於 13-2-1 12:06 |只看該作者

引用:Quote:KwaiB+發表於+13-2-1+11:49+咁day+幾

原帖由 chungna 於 13-02-01 發表
我一個CYCLE係26日呀 咁係咪都要等到DAY31先驗得呀??
咁又唔係,如果你準26 day 一個cycle, 其實可以check check la


男爵府

積分: 6458


173#
發表於 13-2-1 12:07 |只看該作者

引用:Quote:KwaiB+發表於+13-2-1+11:43+忍埋今日

原帖由 irenerenerene 於 13-02-01 發表
我要等下下個 cycle lu... 因為老公下個月喺我排卵嗰個禮拜唔喺 HK!
家計會開俾我嘅排卵藥要等到 ...
咁呢個幾月多多休息,養好身子,3月一擊即中做蛇媽


伯爵府

積分: 15636


174#
發表於 13-2-1 12:11 |只看該作者
KwaiB 發表於 13-2-1 12:06
咁又唔係,如果你準26 day 一個cycle, 其實可以check check la

我就係心癢癢想CHECK
但CHECK到唔係會好失落呀.........
另一方面有想要呢份做新年禮物
好矛盾呀


伯爵府

積分: 15636


175#
發表於 13-2-1 12:14 |只看該作者
irenerenerene 發表於 13-2-1 11:57
我要等下下個 cycle lu... 因為老公下個月喺我排卵嗰個禮拜唔喺 HK!
家計會開俾我嘅排卵藥要等到 ...

唉.........如果今次唔得 就再試
但分分鐘3月無得試.......因為老公可能出TRIP 仲要成半個月有多.......


伯爵府

積分: 17239


176#
發表於 13-2-1 12:25 |只看該作者
本帖最後由 ilovedancendanc 於 13-2-1 12:27 編輯

今日day32, 平均cycle多收係35-38,尋晚開始作喉嚨痛,尋晚仲痛到醒左又訓唔到,今早量體溫成37.04,其實都知冇可能既,但都係有check綠d, 因為諗住睇e生,如果真係bingo就要同e生講,不過綠d白雪雪,都有dd失望。

希望下個cycle再努力d


男爵府

積分: 6458


177#
發表於 13-2-1 12:32 |只看該作者

引用:Quote:KwaiB+發表於+13-2-1+12:06+咁又唔係

原帖由 chungna 於 13-02-01 發表
我就係心癢癢想CHECK
但CHECK到唔係會好失落呀.........
另一方面有想要呢份做新年禮物
其實我都係好想check, 但真係怕失望


男爵府

積分: 6458


178#
發表於 13-2-1 12:33 |只看該作者

引用:今日day32,+平均cycle多收係35-38,尋晚

原帖由 ilovedancendanc 於 13-02-01 發表
本帖最後由 ilovedancendanc 於 13-2-1 12:27 編輯

今日day32, 平均cycle多收係35-38,尋晚開始作喉嚨痛 ...
就算check 唔check 到都好,你睇醫生記得同dr 講你無避孕,佢會問多你少少野,再開d 岩你既藥你食


大宅

積分: 1053


179#
發表於 13-2-1 12:34 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

其實真係有可能冇排egg ?因我今個cycle check 左五日未排,之後冇未check !


伯爵府

積分: 15636


180#
發表於 13-2-1 12:36 |只看該作者
KwaiB 發表於 13-2-1 12:32
其實我都係好想check, 但真係怕失望

所以我而家要忍住
等星期一先CHECK 希望立春有禮物收~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo