自由講場

跳至

首頁

尾頁
   27


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


161#
發表於 13-1-15 15:11 |只看該作者

引用:Quote:麟媽媽+發表於+13-1-15+15:05+VK,+其

原帖由 VKwan 於 13-01-15 發表
He~he~查實我地都唔係教徒
咁又煩少樣。




禁止訪問

積分: 73927


162#
發表於 13-1-15 15:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 971


163#
發表於 13-1-15 15:13 |只看該作者
一定讀,那男校怎可同名男女校比,雖則兩間都係名校,始終男女校高幾班!


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


164#
發表於 13-1-15 15:14 |只看該作者
2間來講
如果差唔多, 不如唔好轉
不過我自己BUY男女校, 覺得發展會全面D
但讀書只係人生一小部份
唔駛太緊張


象牙宮

積分: 227934

2024年龍年勳章


165#
發表於 13-1-15 15:20 |只看該作者

引用:唉~~見大家咁講,"碟"埋心水比佢試飽佢,費

原帖由 VKwan 於 13-01-15 發表
唉~~見大家咁講,"碟"埋心水比佢試飽佢,費事第日怨我。如果試完唔得唔關我事,如果得……就合埋眼洗多幾廿 ...
依家有座新大樓,有得住宿 - 半山海景,可能要預其中一年要俾多D


水晶宮

積分: 58506


166#
發表於 13-1-15 15:25 |只看該作者
麟媽媽 發表於 13-1-15 15:10
呢個係brotherhood問題,有錢自己使?定會帶協師兄弟又另一問題。我身邊大多朋友都係呢類名校出身,喇X同拔 ...
你就當朋友圈是類似有名人富豪、法官孫、人大曾孫...隱形富人之後吧

而你講的是另一種。


Bye


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


167#
發表於 13-1-15 15:32 |只看該作者

引用:Quote:麟媽媽+發表於+13-1-15+15:10+呢個係

原帖由 meow~meow 於 13-01-15 發表
你就當朋友圈是類似有名人富豪、法官孫、人大曾孫...隱形富人之後吧

而你講的是另一種。
其實呢類圏子傳統名官津都一直存在,上一輩有咁嘅成就大多都出自呢類百年老舖,所以我之前都提及朋輩人脈不在考慮之列,兩間都差不多,見呢類老舖籌款幾易Dup心口就知啦。



點評

meow~meow  黃仁龍式的故事或成絕響  發表於 13-1-15 15:49
meow~meow  最慘係大部分(more than 90%)呢類名官津現已成為名直資  發表於 13-1-15 15:48


伯爵府

積分: 18048


168#
發表於 13-1-15 15:34 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

真喺好睇自己家庭能力啦,學你話唔只學費,仲有其他課外,如真喺其他JM講co-ed仲要捐款,唔少嘢喎,自己喺咪嗰個level只有自己知,如果唔喺阿仔會自卑添




男爵府

積分: 7862


169#
發表於 13-1-15 15:41 |只看該作者
唔係已過哂報名時限咪?


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


170#
發表於 13-1-15 15:43 |只看該作者

引用:唔係已過哂報名時限咪?

原帖由 kt2007 於 13-01-15 發表
唔係已過哂報名時限咪?
樓主亞仔小五。



點評

kt2007  原來咁!謝謝你提示!  發表於 13-1-15 15:51


禁止訪問

積分: 47750


171#
發表於 13-1-15 15:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2481


172#
發表於 13-1-15 15:50 |只看該作者
VKwan 發表於 13-1-15 10:52
我唔想係EK問,果度好易有罵戰

神級名校齋學費都幾皮一年,仲未計課外活動補習食飯搭車洗費……
唔洗交學費的男校小學讀緊,對佢來說應該話咁易就可以過馬路上埋直屬中學



係咪41網?? 如果係安心留係原校啦!! 你都講話咁閉可以直升中學, 已經好好啦!!
被你入到神級, 咁又有大神級, 唔通好轉過


大宅

積分: 1538


173#
發表於 13-1-15 15:51 |只看該作者
以下是同本人經歷, 只作參考. 當年囝囝在那些年某日突然比封信我簽名, 話說要陪同學一齊去考LPC, 自已又大意, 以為比佢玩下無防, 結果暴冷獲得取錄, 佢就覺得好威, 我地兩公婆真頭都大哂, 人地應該好開心, 但我地幾晚無訓, 原因是…..真的接受唔到佢突然”咁叻咁反常”, 最後計過條數, 攞到LPC獎學金, 那大學又如何? 反正原本無想過出國留學(因為佢讀書成績同股市一樣, 好難估) 最後同呀仔攤牌, 同佢講轉校唔系玩玩吓!涉及到整個家庭資源分配, 腳下還有呀妹.不如好好留在原校, 省下學費將來讀MASTER, 佢又傻下傻話OK, 因為佢都唔捨得D已過十年的同窗, 現在同佢講都無唔開心, 佢話現在已經有大學讀都吾錯, 所以話細路即是細路, 佢地想法同大人不一樣, 我經濟是還可以比佢轉校同出國留學, 當然呀仔係唔知, 因為我想佢更發憤讀書, 但我無後悔, 因為我覺得呀仔係大細路一名, 如果改變左環境怕他會更閑散, 同時在青春期, 朋輩影響大過家人, 我寧可留在原校, 起碼我已認識佢大部分同學及家長, 真系放心好多.

以上只是個別例子, 因為每個孩子都有其特性, 父母是最了解的, 但我比較老土, 我返而覺得孩子還細, 當家作主應該是父母..

點評

wonderlulu  最後話事權應係父母處。  發表於 13-1-15 16:38


子爵府

積分: 11016


174#
發表於 13-1-15 15:52 |只看該作者

引用:回覆+VKwan+的帖子 it+seems+that+you+onl

原帖由 prettybabe 於 13-01-15 發表
回覆 VKwan 的帖子

it seems that you only concern $$$$. 你有幾多身家你自己至知. 捨唔捨得又係你自己至 ...
Agree,似show off 多啲。不喜勿插!




珍珠宮

積分: 38391


175#
發表於 13-1-15 16:38 |只看該作者
orangutan 發表於 13-1-15 15:52
Agree,似show off 多啲。不喜勿插!

呢個POST係想問意見,至於SHOW OFF個POST晨早已經出左,係呢度http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=5122617

其實仲有其他ACHEIVEMENT,一次過全部LIST出來果D就叫做SHOW OFF喇,呢D細奀野,唔好諗到人地覺得好巴閉咁啦,至少我唔覺得有咩咁特別囉,只不過討論下捨唔捨得出學費咁解遮。
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


公爵府

積分: 28241


176#
發表於 13-1-15 16:43 |只看該作者
VKwan 發表於 13-1-15 14:28
唉~~見大家咁講,"碟"埋心水比佢試飽佢,費事第日怨我。如果試完唔得唔關我事,如果得……就合埋眼洗多幾廿 ...
Co-ed 係點我唔知(我妹妹讀嘅年代仲係津校,唔使學費),我兩個仔,大仔一個讀國際,細仔讀私校,除左學費,其實並冇太多其他費用喎。
大仔年年有一個活動週,有海外團亦有本地嘅活動,海外團當然會貴,去非洲睇動物嗰d要兩三萬,亞洲團一般萬幾,本地嘅活動幾千可以埋單,再嫌貴嘅話可以留喺學校,免費,都有活動安排比佢地,但小朋友可能會唔開心。另外每年一次學校籌款,會屈家長認購獎卷,幾百咁囉,當支持下學校。其他有d濕濕碎碎嘅活動費用,一二百一個學期,唔算離譜。細仔學校比較富貴,每年嘅籌款獎卷要一千,該校亦有一年一次嘅活動週,要高d年班先開始,我仔仍喺小學,未有住,唔知幾錢。
至於課外活動同捐款,我諗間間學校都有,我當年讀嘅都係百年老舖,至今仍然收到學校嘅捐款呼籲,但呢d只係心意,多少隨意,有富貴家長隨便一出手就捐幾百萬,我地普通人家咪一二千意思意思就算囉。


所以唔使太擔心,一個 double 應該唔需要,預多 20-30%應該好充裕了


珍珠宮

積分: 38391


177#
發表於 13-1-15 16:43 |只看該作者
mgtmgtmgt 發表於 13-1-15 15:51
以下是同本人經歷, 只作參考. 當年囝囝在那些年某日突然比封信我簽名, 話說要陪同學一齊去考LPC, 自已又大 ...

我就係驚咁,自己都未諗掂,一個唔覺意考到至叫佢唔讀,我個仔離家出走都似!btw,你仔咁乖咁純,叫佢唔讀就唔讀!入到李寶椿好難得呀,我覺得佢比男女校更神級呀!入到李寶椿,哈佛、劍橋、牛津…任你揀呀!
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


公爵府

積分: 28241


178#
發表於 13-1-15 16:53 |只看該作者
VKwan 發表於 13-1-15 11:23
仔對自己校內成績已習以為常,佢現時不斷想參加校外比賽/公開測試,另外,亦做一些平常小學生唔會做既事, ...
個仔係叻仔,唔好埋沒佢,你比得起,又唔影響生活質素,當然比佢讀啦,佢將來會感激你。
我父母一向注重我地嘅教育,佢地話過,只要子女讀得上,佢地去乞都乞 d 學費返來比我地讀。當年佢地經濟能力有限,有一筆節蓄,可以用來換層大 d 嘅屋或者送我去外國留學,佢地一d都冇猶豫就比左我去留學,我一生感激佢地。


珍珠宮

積分: 38391


179#
發表於 13-1-15 16:59 |只看該作者

引用:Quote:VKwan+發表於+13-1-15+11:23+仔對自

原帖由 mugtaitai 於 13-01-15 發表
個仔係叻仔,唔好埋沒佢,你比得起,又唔影響生活質素,當然比佢讀啦,佢將來會感激你。
我父母一向注重我 ...
我係咪好衰呢?我個心真係有諗想積蓄多d再揾机会$揾$,例如換樓咁啦

我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


公爵府

積分: 28241


180#
發表於 13-1-15 17:07 |只看該作者
VKwan 發表於 13-1-15 16:59
我係咪好衰呢?我個心真係有諗想積蓄多d再揾机会$揾$,例如換樓咁啦
又唔好咁話自己,個個都想揾多幾個錢傍身,我一樣不知幾想,不過錢可以再揾過,小朋友返學嘅機會只有一次,揾到一條啱佢行嘅路佢一生受用,我地自己延遲幾年享受唔算一回事啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo