自由講場

跳至

首頁

尾頁
   22


男爵府

積分: 7280


161#
發表於 13-1-25 17:17 |只看該作者

回覆:淘寶集運黑店!!! 我有個慘痛經歷真係想同大家分享下!

不過好彩有妳提醒我,唔係我都中招


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


162#
發表於 13-1-25 17:22 |只看該作者

引用:Quote:yubiwa310+發表於+13-1-25+17:07+呢

原帖由 yokiyoki 於 13-01-25 發表
就係因為呢間嘢衰得咁緊要, 先令到咁上人上嚟講之嘛!
我好彩比佢地拖佐一星期,都叫做收到貨,希望其他jm 都好d收番貨,做生意既和氣就生財啦!



大家好,我是子悠~~


複式洋房

積分: 401


163#
發表於 13-1-25 17:25 |只看該作者
kidskaren 發表於 13-1-25 17:17
不過好彩有妳提醒我,唔係我都中招

其實真係要好似間黑店集運咁, 好似佢地多D上嚟LOOK, 視大家好似一家人咁, 日日要上嚟睇下呢到D人講乜, 咁就唔使怕LAI嘢喇!


大宅

積分: 2830

秋日勳章 炎夏勳章 春季勳章 冬日勳章


164#
發表於 13-1-25 17:28 |只看該作者
港人之恥


男爵府

積分: 9418

環保接龍勳章


165#
發表於 13-1-25 17:28 |只看該作者
咁即係我好彩呀?我未試過有問題,仲覺得幾好喎.


子爵府

積分: 14454


166#
發表於 13-1-25 18:39 |只看該作者

回覆:yokiyoki 的帖子

咁最後比左好評佢?咁呢間多佬集運的好評真係威脅回來!大家要forward比d朋友,唔好中招!


子爵府

積分: 14454


167#
發表於 13-1-25 18:42 |只看該作者

回覆:yokiyoki 的帖子

我溫習左,冇中招,但會宣傳呢間香港之恥,威脅好評的黑店比大家


子爵府

積分: 14454


168#
發表於 13-1-25 19:46 |只看該作者

回覆:淘寶集運黑店!!! 我有個慘痛經歷真係想同大家分享下!

推上報,唔好再有人中招


珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


169#
發表於 13-1-25 21:08 |只看該作者
yokiyoki 發表於 13-1-15 17:04
呢間集運黑店叫多X集運, 自稱咩HK良心正X, 其中一間OFFICE係KT! 之前係聖誕前剛開始發左兩次貨, 兩次都遲左 ...
收貨後,“追加評價”番臭史!


子爵府

積分: 14454


170#
發表於 13-1-25 21:52 |只看該作者

回覆:淘寶集運黑店!!! 我有個慘痛經歷真係想同大家分享下!

剛剛見到有jm比佢滋擾,人地公司都攪,賤格!錯在多x.仲要去攪人,無恥,希望佢地唔好有細路哥,因為我相信因果報應


大宅

積分: 2030


171#
發表於 13-1-29 00:36 |只看該作者
終於上報了,這集運黑店,大家小心中伏


扣貨遲運送 迫客寫好評
集運黑店玩殘網購者



【新報訊】港人淘寶網購成風,但欲買得平貨之餘,應慎防錯選集運黑店,以免貼錢買難受,更要小心可能遭揮拳恐嚇。有受害者在討論區炮轟一間集運黑店,呼籲其他網友提高警覺。
網購是近年火熱的消費模式,不少港人更是淘寶網的支持者,但購得心水平貨還須借助物流公司,將貨物由內地運送返港轉交消費者。現存的物流公司分為直接運送及集合運送兩類,前者是每宗貨物直接從賣家收取,再轉交買家,平均每宗交易約40元(兩公斤計);後者則是收取賣家的貨物後,再集合其他買家的貨物送港,無形中運港的費用,由眾多買家同時分擔,運輸費更便宜。物流公司直接運送10種貨物可能要400元,集運公司只需約250元便可。但一間在物流網甚獲「好評」的集運黑店,卻被網民在討論區炮轟其「乞人憎」經營手法,呼籲其他網友提高警覺。

要求客人親身取貨
網友A小姐去年聖誕節已光顧該集運公司,因為時值假期兩次發貨均有延誤。她今年初再次透過集運公司運送兩批貨物,但原定到港的貨物,遲遲不見蹤影。事主登入該公司網站,發現公司已多日未有更新資料,無法追蹤貨物情況。事主致電查問,對方表示貨物被海關扣起,她以為集運公司由港人經營,溝通應無障礙,卻是事與願違。事主再次查詢,對方態度敷衍,「又話扣關唔知幾時到,又話搵唔到公司司機」。對方其後更聲大夾惡說,「如果咁唔滿意我公司,我地可以退返運費畀你,不過你啲貨放咗廣州倉,你可以隨時親身上去攞!」事主表示會僱用物流公司收取,對方卻嚴詞拒絕,聲稱「你要親身上去攞,如果搵Courier攞,我地唔會畀佢,因為我怕到時唔見咗啲貨賴我地!」
事主此刻始知遇上黑店,但貨物被扣惟有吞聲忍氣要求集運公司發貨。一周後對方知會貨物已到港,事主要到觀塘的公司取貨,但一定要看到事主在物流網留下「好評」,否則不會提供第二批貨。3天後,對方再通知事主第二批貨亦到港,不忘要脅她為第二批貨留「好評」,事主又惟有「揸頸就命」寫下「好評」,折騰多時的兩批貨終於到手,事主始知所謂「好評」是要脅消費者而得。


新報LINK >> http://www.hkdailynews.com.hk/news.php?id=269285


複式洋房

積分: 401


172#
發表於 13-1-29 13:58 |只看該作者
小翠BB 發表於 13-1-29 00:36
終於上報了,這集運黑店,大家小心中伏


原來又有受害者同我一樣, 都係比人扣貨迫好評之後先可以攞番! 真係慘囉!


複式洋房

積分: 401


173#
發表於 13-1-29 14:27 |只看該作者
greenpea 發表於 13-1-25 21:08
收貨後,“追加評價”番臭史!

d JM上到去都比佢地落閘放狗, 我怕佢地會打電話嚟恐嚇我喎!


子爵府

積分: 14454


174#
發表於 13-1-29 15:54 |只看該作者

回覆:yokiyoki 的帖子

恐嚇就錄佢音,再報警,等佢知個死字點寫


伯爵府

積分: 17334


175#
發表於 13-1-29 16:15 |只看該作者


大宅

積分: 1429


176#
發表於 13-1-29 16:37 |只看該作者
好很寸呀..叫人上去拎..叫佢食蕉啦
珍惜!


珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


177#
發表於 13-1-29 16:44 |只看該作者
yokiyoki 發表於 13-1-29 14:27
d JM上到去都比佢地落閘放狗, 我怕佢地會打電話嚟恐嚇我喎!
可以直接同淘寶投訴嗎?


大宅

積分: 1430


178#
發表於 13-1-29 16:48 |只看該作者


複式洋房

積分: 401


179#
發表於 13-1-29 16:55 |只看該作者
greenpea 發表於 13-1-29 16:44
可以直接同淘寶投訴嗎?

佢地就係似住我地冇得check record(因為佢會即時block左係hk佢地公司網上個login, 等我地check唔到d資料), 所以就死口唔認話keep仕我地d貨, 而d貨話仲係廣州, 可以的話就自己上去攞! 跟住再者就可以再話係因為我地唔滿意佢地嘅服務而唔去service 我地! 咁樣, 佢唔做我地生意, 我地又唔可以投訴佢喎!

就係咁樣, 呢間嘢先咁得威之嘛!


珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


180#
發表於 13-1-29 16:58 |只看該作者
yokiyoki 發表於 13-1-29 16:55
佢地就係似住我地冇得check record(因為佢會即時block左係hk佢地公司網上個login, 等我地check唔到d資料), ...
不防將整件事,話比淘寶知,等佢地知道佢地啲賤招

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo