立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 28259
洋房
積分: 209
男爵府
積分: 8509
蝦蝦 寫道: 各有各睇, 如果覺得屋企人, 教得好既, 可以唔駛返 n1 都得, 我睇專家講架 但我都想想地蝦仔讀 n1, 會獨立 d, 呢個係無可口非架 [quote] joannelai930 寫道: 叻仔喎, 有其他小朋友做榜樣係咪好D呢
蝦蝦 寫道: 講開返 n1, 我都係 dd 問題, 唔知你地識唔識解答 而家幼兒院, 係咪已變成幼兒學校, 有得讀到去 k3, 跟住升小學架?
琥珀宮
積分: 192715
Chun112 寫道: 重有marco仔現在開始有好多問題問,點解呀~~d人係到做乜~~有時問到我吾知點答.
Mrswong1998 寫道: [size=large]我定唔溫書! 17版
侯爵府
積分: 22642
Mrswong1998 寫道: marco 媽 marco 仔讀邊間kinder ? 荃灣區有冇好介紹?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy