烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   594


珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


161#
發表於 13-5-11 07:47 |只看該作者

引用:Quote:波子+發表於+13-5-5+09:16+慶祝阿囝

原帖由 queenly 於 13-05-10 發表
波子:多謝你好介紹,的嘢真係好好味!芝士脆皮腸超正,thx!
唔洗客氣!
你咁快手食埋。


珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


162#
發表於 13-5-11 09:40 |只看該作者
本帖最後由 波子 於 13-5-11 09:50 編輯
hinhin_ma 發表於 13-5-10 22:32
回覆 波子 的帖子

我買的是慕尼黑白腸, 1kg 有20條.
不同味道的腸, size唔同架!


男爵府

積分: 7436


163#
發表於 13-5-11 15:52 |只看該作者
回覆 波子 的帖子

買返黎當然要即刻試下啦!


男爵府

積分: 5321

BK Milk勳章 畀面勳章


164#
發表於 13-5-11 16:40 |只看該作者

引用:Quote:波子+發表於+13-5-10+09:06+各位JM,

原帖由 magiso 於 13-05-10 發表
連我都收到pm問公司資料,你梗係仲多
其實第一頁個公司名去yahoo 一 search 第一個已經有
...
呢D係網絡文化



子爵府

積分: 10570


165#
發表於 13-5-11 21:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+glorialeebaby+於+13-05-10+

原帖由 hoichingching 於 13-05-11 發表
火腿你係咪買金門火腿?
唔係金門,係普通火腿


子爵府

積分: 10570


166#
發表於 13-5-11 21:23 |只看該作者

引用:回覆+波子+的帖子想問下...你買左1KG+腸,+

原帖由 hinhin_ma 於 13-05-10 發表
回覆 波子 的帖子
唔同款嘅腸可能條數唔一樣,因為每條腸重量唔同,你用1kg除一條腸重量就知大約有幾多條

點評

hinhin_ma  。。禁複雜,點至知每條重量。。  發表於 13-5-11 21:59


男爵府

積分: 6776

2018復活節勳章 好媽媽勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


167#
發表於 13-5-11 22:22 |只看該作者

回覆:好抵的三文魚刺身及德國食品

我想問點比錢?貨到付款?

點評

波子  貨到比現金  發表於 13-5-12 00:15


男爵府

積分: 6745


168#
發表於 13-5-11 22:33 |只看該作者
回覆 波子 的帖子

多謝告知,真系好低,thanks so much.


珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


169#
發表於 13-5-11 23:48 |只看該作者

引用:回覆+波子+的帖子多謝告知,真系好低,thanks

原帖由 DAVID1965 於 13-05-11 發表
回覆 波子 的帖子

多謝告知,真系好低,thanks so much.
唔洗客氣!


伯爵府

積分: 17805


170#
發表於 13-5-11 23:50 |只看該作者

回覆:波子 的帖子

波子, 咁正,我都想幫趁


珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


171#
發表於 13-5-12 00:14 |只看該作者
88muimui 發表於 13-5-11 23:50
波子, 咁正,我都想幫趁

muimui,
真係好抵買又好食!
你區送貨銀碼應該要多少少, 我自取就好方便!


禁止訪問

積分: 1082


172#
發表於 13-5-12 00:16 |只看該作者

回覆:好抵的三文魚刺身及德國食品

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8042


173#
發表於 13-5-13 10:39 |只看該作者
波子!!!!
真係多謝你好介紹呀!
三文魚個個都讚呀! 又平又好食~~

連ham 都好抵食呀!
不過真係黑森林果隻好食過普通果隻喎!

買左慕尼黑白~脆皮芝士~金馬倫腸...
我鐘意唔好咁咸都香草味...所以鐘意慕尼黑白~
我啲親友就鐘意脆皮芝士...個個都話下次都要訂埋一份呀..哇哈哈~~~

不過我有個問題想問....脆皮腸其實個皮係咪真係脆架?
點解我煎完唔脆既....哈哈....


珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


174#
發表於 13-5-13 10:51 |只看該作者
本帖最後由 波子 於 13-5-13 11:30 編輯
kicochunchun 發表於 13-5-13 10:39
波子!!!!
真係多謝你好介紹呀!
三文魚個個都讚呀! 又平又好食~~

kicochunchun,
你地讚好食就好囉!
嘻嘻, 脆皮腸暫時未訂, 諗住黎緊呢個星期訂, 試左回報比你聽!
金馬倫腸是否好重香草味? 老公鍾意!


男爵府

積分: 8042


175#
發表於 13-5-13 10:57 |只看該作者
波子 發表於 13-5-13 10:51
kicochunchun,
你地讚好食就好囉!
嘻嘻, 脆皮腸暫時未訂, 諗住黎緊呢個星期訂, 試左回報比你聽!: ...

其實我唔覺金馬倫好有香草味...
反而慕尼黑白仲重..
金馬倫反而係三款腸裏面有啲失色...
因為無慕尼黑白果種清啲同勁既香草味~
又無脆皮芝士既濃芝士味...
金馬倫似係得種油香同咸味重啲咁~


珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


176#
發表於 13-5-13 11:04 |只看該作者
kicochunchun 發表於 13-5-13 10:57
其實我唔覺金馬倫好有香草味...
反而慕尼黑白仲重..
金馬倫反而係三款腸裏面有啲失色...
明白, 謝謝報告!

點評

kicochunchun  唔使客氣  發表於 13-5-13 11:04


子爵府

積分: 10446


177#
發表於 13-5-13 16:18 |只看該作者
波子 發表於 13-5-5 09:34
包德國白腸 1.16 公斤(有18條) $69.6
風乾火腿每包 500克, 每包 $150

請問風乾火腿係咪切片架? 我網上搵唔到$150 /包, 同埋個LIST無講幾多KG


珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


178#
發表於 13-5-13 16:34 |只看該作者
christy-mama 發表於 13-5-13 16:18
請問風乾火腿係咪切片架? 我網上搵唔到$150 /包, 同埋個LIST無講幾多KG
Order List :
105238
德國黑森林切片風乾火腿
包裝尺碼 : 應顧客要求
單位 : KG
價格 : $304

*即是 1 KG = $304, 呢隻火腿間公司可以切500克比我, 一包約會500克 =$150囉!
但香腸類最少買1kg, 圓形煙火腿要買原個.


子爵府

積分: 10446


179#
發表於 13-5-13 16:48 |只看該作者
波子 發表於 13-5-13 16:34
Order List :
105238
德國黑森林切片風乾火腿

明白喇, 唔該晒你

另想問三文魚要唔要自己去魚皮架, 我以前訂另一間要!


珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


180#
發表於 13-5-13 17:15 |只看該作者

引用:Quote:波子+發表於+13-5-13+16:34+Order+Li

原帖由 christy-mama 於 13-05-13 發表
明白喇, 唔該晒你

另想問三文魚要唔要自己去魚皮架, 我以前訂另一間要!
你落單時講明要三文魚刺身,佢地會切埋架啦!要買半條!
order list無刺身。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo