自由講場

跳至

首頁

尾頁
   11


公爵府

積分: 25384


161#
發表於 13-5-21 13:31 |只看該作者

回覆:love822rita 的帖子

我爸爸細個都打


大宅

積分: 2346


162#
發表於 13-5-21 19:43 |只看該作者

引用:我係台山人,+家鄉係台山三八鎮由於我阿公,+

原帖由 szeszes 於 13-05-21 發表
本帖最後由 szeszes 於 13-5-21 00:06 編輯

我係台山人, 家鄉係台山三八鎮
衫bak 試嬌 ng攝

點評

styh  呢句唔明.  發表於 13-5-22 16:37


大宅

積分: 2346


163#
發表於 13-5-21 19:45 |只看該作者

引用:甘不如一齊用台山話溝通下一定好好笑Net+ma

原帖由 Man_yu 於 13-05-21 發表
甘不如一齊用台山話溝通下

一定好好笑
艾抱~ 考 hui ceng le~



公爵府

積分: 25384


164#
發表於 13-5-21 20:01 |只看該作者

回覆:Babegirl.wanted 的帖子

eat a 衫 死 ng 綠 鐵 博 嬌 攝



大宅

積分: 2582


165#
發表於 13-5-21 20:05 |只看該作者

回覆:Shirleyloveyou 的帖子

我都係台山大江的⋯




大宅

積分: 2582


166#
發表於 13-5-21 20:13 |只看該作者

回覆:styh 的帖子

開平赤坎邊呀你?




大宅

積分: 3775


167#
發表於 13-5-21 20:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Shirleyloveyou+於+13-05-18+

原帖由 yunyan 於 13-05-19 發表
原來你唔識講台山話翻譯一下先
我係呀!我係沖蔞人 好想番去玩下 但係要番工唔得閒番



...
我都沖蔞




公爵府

積分: 25384


168#
發表於 13-5-21 20:32 |只看該作者

回覆:waiyuwu 的帖子

咁岩既,你邊條村架?


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


169#
發表於 13-5-21 20:41 |只看該作者
Shirleyloveyou 發表於 13-5-21 20:01
eat a 衫 死 ng 綠 鐵 博 嬌 攝
攝eat 攝a 攝衫 攝死 攝ng 攝綠 攝漆 攝博 攝嬌 a攝


公爵府

積分: 25384


170#
發表於 13-5-21 21:36 |只看該作者

回覆:szeszes 的帖子

我就係識講數字


大宅

積分: 2582


171#
發表於 13-5-21 22:08 |只看該作者

回覆:Shirleyloveyou 的帖子

嗯⋯台山大江鎮沙浦里巷村係我媽咪娘家⋯開平赤坎係父親鄉下⋯
台山巿汶村鎮橫山係老公鄉下⋯
我係台山出世長大⋯小二出香港的⋯



點評

styh  咁開平赤坎是否全姓[司徒]嫁?  發表於 13-5-22 16:40


珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


172#
發表於 13-5-21 22:19 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我問番c6先知依到啲jm爆粗




大宅

積分: 1978


173#
發表於 13-5-21 22:28 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

超bun hi..呢個我媽教我,話台山人的粗口都好毒下,唔止超,仲bun ....




公爵府

積分: 25384


174#
發表於 13-5-21 22:35 |只看該作者

回覆:Babegirl.wanted 的帖子

38,49,50?



點評

Babegirl.wanted  冇錯啦!!!  發表於 13-5-22 00:23
Babegirl.wanted  冇錯!!!  發表於 13-5-22 00:22
長者  38,49,50係墟期,即逢初三初八十三十八......類推,以此作地名。  發表於 13-5-21 22:54


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


175#
發表於 13-5-21 23:58 |只看該作者
Mrssslam 發表於 13-5-21 22:28
超bun hi..呢個我媽教我,話台山人的粗口都好毒下,唔止超,仲bun ....
台山人好爛口, 三句唔埋就一句粗口, 同埋把口都好毒下

C 袋飽 (死仔包)


大宅

積分: 4173


176#
發表於 13-5-22 00:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yunyan+於+13-05-19+發表原來

原帖由 wongffbb 於 13-05-21 發表
我都沖蔞
你係香港??




水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


177#
發表於 13-5-22 00:15 |只看該作者
Babegirl.wanted 發表於 13-5-21 19:43
衫bak 試嬌 ng攝
三八鎮佢唔識???

定係 三八市橋唔識?

我爸係三八鎮密冲西坑村
我媽係台山鳳朝 (我未去過鳳朝)


大宅

積分: 2346


178#
發表於 13-5-22 00:21 |只看該作者
szeszes 發表於 13-5-22 00:15
三八鎮佢唔識???

定係 三八市橋唔識?
樓主答中左係 38, 49 同 50 呀~~~


侯爵府

積分: 20969

牛年勳章 好媽媽勳章


179#
發表於 13-5-22 00:38 |只看該作者
阿爸係台山 狄海,但現在聽聞歸左比開平
阿媽就開平百合
台山只返過一次,開平就六七次左右,不過都係讀書時的事囉
台山話基本上識聽,但講就唔係好掂
最記得幼稚園時排隊等玩鞦韆,老師問我日日揍我返學個位係邊個,我話"阿人",佢話咩話,我再答,佢又係唔明
另有一次,又是幼稚園年代,大哥接我放學,老師問我佢係邊個,我話"姑姑",老師話姑姑係女人,要我想清楚再答,但我真係咁叫嘛,當時邊識原來呢d叫鄉下話,唔係廣東話喎!


大宅

積分: 3930


180#
發表於 13-5-22 02:39 |只看該作者

引用:Quote:Mrssslam+發表於+13-5-21+22:28+超bu

原帖由 szeszes 於 13-05-21 發表
台山人好爛口, 三句唔埋就一句粗口, 同埋把口都好毒下

C 袋飽 (死仔包)
仲有

臭那仔




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo