影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   3


水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


161#
發表於 13-5-29 13:34 |只看該作者

引用:Quote:fungcandy+發表於+13-5-29+13:18+老

原帖由 mypineapple 於 13-05-29 發表
老公唔俾睇多場:(
其實睇星期六時間就好好多,不過冇法,依家先加場




公爵府

積分: 28204


162#
發表於 13-5-29 13:36 |只看該作者
yuyu.c 發表於 13-5-29 13:34
其實睇星期六時間就好好多,不過冇法,依家先加場
我老公都叫我睇615,睇616又夜,第二日又要送仔番學


珍珠宮

積分: 42184

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


163#
發表於 13-5-29 13:38 |只看該作者
真係加場呀!不過我應該唔會去看多場了!
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


男爵府

積分: 9086


164#
發表於 13-5-29 13:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mypineapple+於+13-05-29+發

原帖由 yuyu.c 於 13-05-29 發表
其實睇星期六時間就好好多,不過冇法,依家先加場
同意。應該15/6開頭一場



伯爵府

積分: 19030


165#
發表於 13-5-29 13:46 |只看該作者

回覆:Super junior有香港場,會去看嗎?(2)

正,睇多場


水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


166#
發表於 13-5-29 13:51 |只看該作者

引用:Quote:yuyu.c+發表於+13-5-29+13:34+其實睇

原帖由 mypineapple 於 13-05-29 發表
我老公都叫我睇615,睇616又夜,第二日又要送仔番學
我都想睇615多D,不過實仲多人睇。




水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


167#
發表於 13-5-29 13:52 |只看該作者

引用:真係加場呀!不過我應該唔會去看多場了!

原帖由 mcdullyiu 於 13-05-29 發表
真係加場呀!不過我應該唔會去看多場了!
咁你地內部買飛,會唔會轉615睇?




大宅

積分: 1151


168#
發表於 13-5-29 13:55 |只看該作者

引用:寰亞唱片+Media+Asia【急報!】由於反應熱

原帖由 mypineapple 於 13-05-29 發表
寰亞唱片 Media Asia
【急報!】
由於反應熱烈,「SUPER SHOW 5 SUPER JUNIOR WORLD TOUR IN HONG KONG」演 ...
oh shit! 幫我留飛嘅朋友去左旅行, 唔知有無留到添, 好緊張。


珍珠宮

積分: 42184

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


169#
發表於 13-5-29 13:57 |只看該作者
dadadeerdeer 發表於 13-5-29 13:55
oh shit! 幫我留飛嘅朋友去左旅行, 唔知有無留到添, 好緊張。
唔知有無留615?
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


珍珠宮

積分: 42184

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


170#
發表於 13-5-29 13:58 |只看該作者
yuyu.c 發表於 13-5-29 13:52
咁你地內部買飛,會唔會轉615睇?
如果轉615都ok, d好位應該仲多掛?我2場都無所謂的。
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


171#
發表於 13-5-29 14:01 |只看該作者

引用:Quote:yuyu.c+發表於+13-5-29+13:52+咁你地

原帖由 mcdullyiu 於 13-05-29 發表
如果轉615都ok, d好位應該仲多掛?我2場都無所謂的。
咁又係,不過615應該仲搶手。




珍珠宮

積分: 42184

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


172#
發表於 13-5-29 14:02 |只看該作者
yuyu.c 發表於 13-5-29 14:01
咁又係,不過615應該仲搶手。
但那天無sm的團, 又無信用卡優先!
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


子爵府

積分: 10811


173#
發表於 13-5-29 14:03 |只看該作者
回覆 mcdullyiu 的帖子

我都係只可睇一場!


珍珠宮

積分: 42184

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


174#
發表於 13-5-29 14:04 |只看該作者
gigisjmin 發表於 13-5-29 14:03
回覆 mcdullyiu 的帖子

我都係只可睇一場!
係law, 好難2天都不在家。我個女已經同我講定, 12點之前要返屋企!
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


公爵府

積分: 28204


175#
發表於 13-5-29 14:07 |只看該作者
dadadeerdeer 發表於 13-5-29 13:55
oh shit! 幫我留飛嘅朋友去左旅行, 唔知有無留到添, 好緊張。
你個朋友幫你留埋615?

點評

dadadeerdeer  留左既話, 應該留2張, 不過要等佢下星期返香港先知~~><  發表於 13-5-29 14:16


公爵府

積分: 28204


176#
發表於 13-5-29 14:08 |只看該作者
yuyu.c 發表於 13-5-29 14:01
咁又係,不過615應該仲搶手。
點解615仲搶手?


大宅

積分: 1151


177#
發表於 13-5-29 14:08 |只看該作者
mypineapple 發表於 13-5-29 14:07
你個朋友幫你留埋615?
之前佢有問過如果加場我要唔要!!


大宅

積分: 1151


178#
發表於 13-5-29 14:09 |只看該作者
mypineapple 發表於 13-5-29 14:08
點解615仲搶手?
因為星期六晚, 去夜D都仲可以


水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


179#
發表於 13-5-29 14:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mypineapple+於+13-05-29+發

原帖由 dadadeerdeer 於 13-05-29 發表
oh shit! 幫我留飛嘅朋友去左旅行, 唔知有無留到添, 好緊張。
但616留佐係咪,咁聽日自己補615票,應該買到,不過一定冇內部咁靚啦。




大宅

積分: 1151


180#
發表於 13-5-29 14:10 |只看該作者
yuyu.c 發表於 13-5-29 13:52
咁你地內部買飛,會唔會轉615睇?
唔會呀, 因為留左既就等如已出!! 唔會有得轉架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo