自由講場

跳至

首頁

尾頁
   12


複式洋房

積分: 396


161#
發表於 13-6-8 14:23 |只看該作者

引用:大師,+e+幅係我個女畫,+得唔得?+

原帖由 Pulmma 於 13-06-08 發表
大師, e 幅係我個女畫, 得唔得?
你女幾歲呀?


大宅

積分: 4734


162#
發表於 13-6-8 14:23 |只看該作者

回覆:樂意做非牟利教水墨畫導師(內有老爺畫的水墨畫)

好靚啊


大宅

積分: 4734


163#
發表於 13-6-8 14:24 |只看該作者

回覆:ATI 的帖子

我都想,哈哈


禁止訪問

積分: 246


164#
發表於 13-6-8 14:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 396


165#
發表於 13-6-8 14:25 |只看該作者

引用:点解有3款落印

原帖由 LouBB 於 13-06-08 發表
点解有3款落印
佢名,我見佢每畫完多數都自己印埋落印。其他不知亦冇問


水晶宮

積分: 52355

畀面勳章 BK Milk勳章


166#
發表於 13-6-8 14:26 |只看該作者


複式洋房

積分: 396


167#
發表於 13-6-8 14:31 |只看該作者

引用:樓主,馬鞍山利安邨有婦女會和小童群益會會

原帖由 dxf920 於 13-06-07 發表
樓主,馬鞍山利安邨有婦女會和小童群益會會堂,有一棟三層,平日和假期都有老人家來參加活動,你可以聯絡下 ...
好呀,幫我問呀,謝謝你,老爺非常樂意幫老人家。我都希望幫佢達成心願


複式洋房

積分: 396


168#
發表於 13-6-8 14:32 |只看該作者

引用:馬鞍山,利安村都有老人中心,就糸社區會堂地

原帖由 jo2901chan 於 13-06-07 發表
馬鞍山,利安村都有老人中心,就糸社區會堂地下.
有電話可問嗎?


複式洋房

積分: 396


169#
發表於 13-6-8 14:34 |只看該作者

引用:樓主,幫我讚讚你老爺,好心有好報,祝佢身

原帖由 Charlotte_mom 於 13-06-07 發表
樓主,幫我讚讚你老爺,好心有好報,祝佢身體健康呀
謝謝你呀,我都希望佢身體健康。


複式洋房

積分: 396


170#
發表於 13-6-8 14:36 |只看該作者

引用:嶺南派嗎?真係好靚呀 +

原帖由 P-boy 於 13-06-07 發表
嶺南派嗎?真係好靚呀
我不知呀,謝謝你同大家讚賞。


伯爵府

積分: 19784


171#
發表於 13-6-8 14:53 |只看該作者
我好想學水墨畫,如果你62 成功開班可以通知我嘛?
優悠在澳洲


男爵府

積分: 9747


172#
發表於 13-6-8 14:57 |只看該作者

回覆:樂意做非牟利教水墨畫導師(內有老爺畫的水墨畫)

我想報名,恨學水墨畫好耐,我可以照交學費,學費捐助慈善機構

If you don't like me and still watch everything I do.

Bitch you're a fan!!!!


子爵府

積分: 11748


173#
發表於 13-6-8 14:58 |只看該作者

回覆:樂意做非牟利教水墨畫導師(內有老爺畫的水墨畫)






水晶宮

積分: 64724

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


174#
發表於 13-6-8 15:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Pulmma+於+13-06-08+發表大師

原帖由 看寶包 於 13-06-08 發表
你女幾歲呀?
13yrs


大宅

積分: 2346


175#
發表於 13-6-8 15:23 |只看該作者

回覆:樂意做非牟利教水墨畫導師(內有老爺畫的水墨畫)

嘩好靚呀! 我都好有興趣學!!!


大宅

積分: 3603


176#
發表於 13-6-8 15:30 |只看該作者

回覆:看寶包 的帖子

最好試一兩堂先,諗d簡單d既課程先。oK先繼續。




雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


177#
發表於 13-6-8 15:33 |只看該作者


複式洋房

積分: 396


178#
發表於 13-6-8 15:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+看寶包+於+13-06-08+發表你女

原帖由 Pulmma 於 13-06-08 發表
13yrs
好叻呀,我今晚比佢睇


伯爵府

積分: 16809

畀面勳章


179#
發表於 13-6-8 15:35 |只看該作者
回覆 看寶包 的帖子


複式洋房

積分: 396


180#
發表於 13-6-8 15:37 |只看該作者

引用:我好想學水墨畫,如果你62+成功開班可以通

原帖由 jump.jump 於 13-06-08 發表
我好想學水墨畫,如果你62 成功開班可以通知我嘛?
好呀,我問下佢,不過佢最想教老人家,幫下佢地。做下義工。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo